Markus 5 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 - Til sammen har vi handlet for rundt to millioner All honør til klubben som fikk kraftig kritikk etter fjorårets nedrykk. Nedrykket har vært ekstremt oppløftende for klubben, vi har solgt for 21 millioner, og kjøpt for 2 - samtidig er treneren, stallen og 11ern bedre enn det vi klarte å mønstre i fjor. TAKK!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Takk for et fint innlegg, Markus. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 - Til sammen har vi handlet for rundt to millioner All honør til klubben som fikk kraftig kritikk etter fjorårets nedrykk. Nedrykket har vært ekstremt oppløftende for klubben, vi har solgt for 21 millioner, og kjøpt for 2 - samtidig er treneren, stallen og 11ern bedre enn det vi klarte å mønstre i fjor. TAKK!!! 43294[/snapback] Når jeg i fjor høst så smått klarte å se klart igjen etter å tørket tårene, prøvde jeg å trøste både meg selv og andre med at nedrykket er noe vi kan ha godt av, noe alle - både klubbledelse, supportere og ikke minst spillere kan vokse på. Dette regnestykket viser at klubben har tatt store steg fremover både sportslig og ikke minst økonomisk. Jeg bøyer meg i støvet, gratulerer de ansvarlige og slutter meg til TAKKEN. Med et ydmykt håp om at denne lærdommen medbringes til neste års party hvor vi igjen skal spise kirsebær med de store. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Jeg vil gjerne takke atleten for en flott takksigelse til Markus. Jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Jeg vil gjerne takke Alzheimer for at han ikke tar av til tross for tabell-ledelse. Han er jordnær nok til fortsatt og satse på kvalikplassen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 000 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Jeg vil gjerne takke Blaatter for et fint innlegg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Jeg vil gjerne takke Alzheimer for at han ikke tar av til tross for tabell-ledelse. Han er jordnær nok til fortsatt og satse på kvalikplassen! 43337[/snapback] Takk for det. Husk at vi pessimister sjelden får negative overraskelser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 jeg vil gjerne takke noen hvis de finner et bedre navn til meg på forumet (dette suger) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 jeg vil gjerne takke noen hvis de finner et bedre navn til meg på forumet (dette suger) 43345[/snapback] Prøv med "Kebab". For alle liker jo kebab! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 000 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 jeg vil gjerne takke noen hvis de finner et bedre navn til meg på forumet (dette suger) 43345[/snapback] Prøv med "Kebab". For alle liker jo kebab! 43346[/snapback] Prøv med Nanne, for alle liker jo Nanne... ja unntatt Markus da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 tusen takk, jeg tror jeg prøver med Kebab først Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Imponerende hvor lavt nivået på diskusjonene kan nå... Nanne Ruler - ingen tvil om det. Noen har forsøkt å si at vi ikke skal selge sjela vår fullstendig til en person. Men det skulle han tydligvis ikke ha sagt. (Jeg tør ikke en gang å si at jeg er enig. Da risikerer man å ha sagt at Daniel ikke er noe av det beste som har skjedd Stabæk på lang tid...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 tusen takk, jeg tror jeg prøver med Kebab først 43349[/snapback] Eller en sleng av kebab, Babb! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 det ble kebab vurderte og ta babb, men hvor lang tid tar det får jeg får den mailen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 jeg vil gjerne takke noen hvis de finner et bedre navn til meg på forumet (dette suger) 43345[/snapback] Prøv med "Kebab". For alle liker jo kebab! 43346[/snapback] Prøv med Nanne, for alle liker jo Nanne... ja unntatt Markus da. 43348[/snapback] lol Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 ja ja jeg aldri den mailen men samma det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 siden denne tråden uansett har sklidd helt ut... jeg ønsker å takke OPERA for å gi meg muligheten til å poste dette innlegget fra min helt vanlige sonyericsson mobil. en ny nettleser for mobiler, helt gratis, som leser vanlige web sider uten noen problemer. ekstremt hurtig er den også. er dagens anbefaling - "opera" på sms til 1994 og du er i gang. Dette innlegget er skrevet fra min mobil... anbefales til alle, og nei, jeg jobber ikke i opera Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 839 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 siden denne tråden uansett har sklidd helt ut... jeg ønsker å takke OPERA for å gi meg muligheten til å poste dette innlegget fra min helt vanlige sonyericsson mobil. en ny nettleser for mobiler, helt gratis, som leser vanlige web sider uten noen problemer. ekstremt hurtig er den også. er dagens anbefaling - "opera" på sms til 1994 og du er i gang. Dette innlegget er skrevet fra min mobil... anbefales til alle, og nei, jeg jobber ikke i opera 43359[/snapback] Ja, Opera funker bra men det er bare prøvetiden som er gratis. Den varer 14 dager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Jeg har brukt Opera siden 2003 og jeg slipper og betale noen ting Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 siden denne tråden uansett har sklidd helt ut... jeg ønsker å takke OPERA for å gi meg muligheten til å poste dette innlegget fra min helt vanlige sonyericsson mobil. en ny nettleser for mobiler, helt gratis, som leser vanlige web sider uten noen problemer. ekstremt hurtig er den også. er dagens anbefaling - "opera" på sms til 1994 og du er i gang. Dette innlegget er skrevet fra min mobil... anbefales til alle, og nei, jeg jobber ikke i opera 43359[/snapback] Ja, Opera funker bra men det er bare prøvetiden som er gratis. Den varer 14 dager. 43360[/snapback] Siden vi er på takketråden og snakker om Opera, vil jeg gjerne takke for RSS. Men jeg har et problem - jeg ser at nye meldinger kommer inn (et lite vindu dukker opp i nedre venstre hjørne), men jeg finner dem ikke igjen i leseren. Alle nye meldinger blir tydeligvis registrert som "lest" og forsvinner. Er det noen som har noe tips om det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. August 2005 (endret) Del Skrevet 11. August 2005 (endret) Opera funker bra men det er bare prøvetiden som er gratis. Den varer 14 dager. 43360[/snapback] Hvor har du fått det fra? Siden vi er på takketråden og snakker om Opera, vil jeg gjerne takke for RSS. Men jeg har et problem - jeg ser at nye meldinger kommer inn (et lite vindu dukker opp i nedre venstre hjørne), men jeg finner dem ikke igjen i leseren. Alle nye meldinger blir tydeligvis registrert som "lest" og forsvinner. Er det noen som har noe tips om det? 43362[/snapback] Da kan du takke meg - endelig Bruker du opera som rss leser? - Evt. hvilken Opera versjon, i min versjon kan jeg trykke på Feeds fra topp menyen og velge "read feeds" Endret 11. August 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 839 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Jeg har brukt Opera siden 2003 og jeg slipper og betale noen ting 43361[/snapback] På mobilen din? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Jeg har brukt Opera siden 2003 og jeg slipper og betale noen ting 43361[/snapback] Opera til mobilen! Forresten - ruler egentlig Nanne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Da kan du takke meg - endelig Bruker du opera som rss leser? - Evt. hvilken Opera versjon, i min versjon kan jeg trykke på Feeds fra topp menyen og velge "read feeds" 43363[/snapback] Siste norske (tror jeg) - 8,01. Finner blant annet "les kanaler", men får ikke opp noen (beskjed om 0 nye og et økende antall leste). Det fungerte til å begynne med, men så sluttet det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Jeg har brukt Opera siden 2003 og jeg slipper og betale noen ting 43361[/snapback] På mobilen din? 43364[/snapback] trodde du mente pc Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Jeg har brukt Opera siden 2003 og jeg slipper og betale noen ting 43361[/snapback] Opera til mobilen! Forresten - ruler egentlig Nanne? 43365[/snapback] du hater Daniel du din.........nå fikk jeg lyst til og skrive noe stygt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Jeg trodde dere mente Opera på pc Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Da kan du takke meg - endelig Bruker du opera som rss leser? - Evt. hvilken Opera versjon, i min versjon kan jeg trykke på Feeds fra topp menyen og velge "read feeds" 43363[/snapback] Siste norske (tror jeg) - 8,01. Finner blant annet "les kanaler", men får ikke opp noen (beskjed om 0 nye og et økende antall leste). Det fungerte til å begynne med, men så sluttet det. 43366[/snapback] ser sånn ut hos meg: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 839 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Opera funker bra men det er bare prøvetiden som er gratis. Den varer 14 dager. 43360[/snapback] Hvor har du fått det fra? http://www.opera.com/winmobile/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Ser ikke sånn ut hos meg. Tror jeg forsøker å oppdatere til engelsk versjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå