Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for et lag, for et referat, for en klubb !!!

rundspilt og sendt hjem til stakkarslige Drammen med 0 poeng. Faen så digg!

43793[/snapback]

ehm, jeg tror verken drammenserne eller mjøndalittene/mjøndølene blir så glade for å høre at laget kommer fra Drammen... hehe!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for et lag, for et referat, for en klubb !!!

rundspilt og sendt hjem til stakkarslige Drammen med 0 poeng. Faen så digg!

43793[/snapback]

ehm, jeg tror verken drammenserne eller mjøndalittene/mjøndølene blir så glade for å høre at laget kommer fra Drammen... hehe!

43800[/snapback]

..eller at de heter Godset!! :-)

"Årets viktigste kamp for 2. laget. Vi startet bra det første kvarteret. Så scoret Godset 2 kjappe. Men vi kom igjen - på på banen og tribunen og rodde i land en fin-fin 4-2 seier."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo varme godt at dere hadde problemer med å slå ett lite 3.div lag når dere selv stilte med ett helt a-lag som med all sannsynlighet kommer til å spille i eliteserien neste år. Ett feilaktig godkjent soleklart offside mål til rævbækk og feilaktig annullert mål til MIF måtte til for å slå MIF GG :DDDD Får hilse fra meg til den ene linjedommeren som visst er trofast rævbekksupporter. Fair kamp? LOL

En ting er sikkert. rævbækk er en horeklubb uten sjel som kun er til fordi rike onkler ikke bare gidder å kjøpe guttehorer i Thailand men ønsker seg en liten sosiss i blått å klaske på. Sportslig sett er Stabækk det råtneste jeg har sett! (både før, under og etter kampen!!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo varme godt at dere hadde problemer med å slå ett lite 3.div lag når dere selv stilte med ett helt a-lag som med all sannsynlighet kommer til å spille i eliteserien neste år. Ett feilaktig godkjent soleklart offside mål til rævbækk og feilaktig annullert mål til MIF måtte til for å slå MIF GG :DDDD Får hilse fra meg til den ene linjedommeren som visst er trofast rævbekksupporter. Fair kamp? LOL

En ting er sikkert. rævbækk er en horeklubb uten sjel som kun er til fordi rike onkler ikke bare gidder å kjøpe guttehorer i Thailand men ønsker seg en liten sosiss i blått å klaske på. Sportslig sett er Stabækk det råtneste jeg har sett! (både før, under og etter kampen!!)

43814[/snapback]

Du - vennen - snerp igjen, ellers kjøper vi deg og selger deg billig til Finmark!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43814[/snapback]

Sur? Herregud, det er da bare snakk om 3 poeng og evt. opprykk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å så sint, så sint ja, lille sinnataggen..

Vil være med på takkerunden, Stabæk spilte en strålende kamp igår, særlig spennende var det å se Trond og Lasse, tror begge de to har mye å komme med i tiden fremover. Også artig å se hvordan rutinen til Holter og Stenez holder ting jevnt, mens Eirik kan være genial i det ene øyeblikket og bomme så fullstendig i det neste.

Det var min første andrelagskamp, men blir nok ikke den siste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43814[/snapback]

Tusen takk for innslaget. Now kindly fuck off. Værsågod neste innringer.......

Forresten, hvor er disse rike onklene som kan kjøpe inn Carew, Owen, Essien m.fl. til oss? Lurer fælt på det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43814[/snapback]

Herlig med litt temperament om morningen. Men at Mjøndalen gråter over at innbytterne på at lag som spiller i eliteserien neste år slår dem i tredje divisjon (det het fjerde divisjon i gamle dager) sier hvor tragisk det står til med bruntrøyene. En gang hadde de et godt lag. Husker jeg ikke feil var det de som hentet inn den første afrikaneren til norsk toppfotball...

Og det med rike onkler - kan ikke noen fortelle styret i Stabæk hvem de er, så vi kan kjøpe en spiss til...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man stiller med en keeper uten annen rekkevdde en sine korte armer er det nødt til å gå til hælvete. Jeg er sikker på at mannen ikke hadde klart å få is opp av en isboks og han har antagelig hjelpemidler for å hente posten som har havnet nederst i postkassa. Dette burde dere vært klar over før dere entret Nadderud Stadion. Han stod jo planta som et tre på vårt 3-2 mål, en lumpe som såvidt hadde fart nok til å passere mållinjen på egen hånd.

Nei ærlig talt, drammensere, hvis dere ikke klarer å stille med et bedre mannskap en dette kan dere bli nede i 3.div.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43814[/snapback]

Ohj, oj, oj!! Haha!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43814[/snapback]

"Vi hater bønder og fattig folk, Heia Stabæk, Heia Stabæk..."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man stiller med en keeper uten annen rekkevdde en sine korte armer er det nødt til å gå til hælvete. Jeg er sikker på at mannen ikke hadde klart å få is opp av en isboks og han har antagelig hjelpemidler for å hente posten som har havnet nederst i postkassa. Dette burde dere vært klar over før dere entret Nadderud Stadion. Han stod jo planta som et tre på vårt 3-2 mål, en lumpe som såvidt hadde fart nok til å passere mållinjen på egen hånd.

Nei ærlig talt, drammensere, hvis dere ikke klarer å stille med et bedre mannskap en dette kan dere bli nede i 3.div.

43826[/snapback]

Hehe, den var morsom den der faktisk. Thor er god, men helt på det jevne i går. Vil vel ikke si at han Isaksen spilte seg til en plass på a-laget heller..

Seieren var fullt fortjent den, og vi var heldige som ledet 0-2 4 min før pause. Det som ofte gjør fotball fascinerende er marginene - hadde det stått seg til pause og vi kontret inn 0-3 fem min ut i andre så hadde det vært kjørt. I stedet får vi se en opphenting som var veldig, veldig bra.

Egentlig er vi jo like langt; fortjent 3-1 hjemme til oss og fortjent 4-2 hjemme til dere blir 5-5. Nå blir det et rotterace på målforskjellen. Da er det godt å ha Petar den Store.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra. Så fikk vi debatten opp på et anstendig nivå. Forsåvidt enig i konklusjonene til Jonny Bensin. Det forundret meg at ikke MIF kjørte hardere på å sikre ledelsen på 2-0, i stedet for å la seg lure til å presse oss relativt høyt. Greit nok at forsvarsrekka var vårt svakeste ledd, men mot 10 mann hadde vi neppe klart å putte 3 mål, som vi måtte om vi skulle ha heng på MIF. Forsvaret til MIF var bra på å rydde opp, men det ble til slutt for mye, mest fordi midtbanen til MIF ikke alltid hang med hjem etterhvert som de ble slitne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsåvidt enig i konklusjonene til Jonny Bensin. Det forundret meg at ikke MIF kjørte hardere på å sikre ledelsen på 2-0, i stedet for å la seg lure til å presse oss relativt høyt. Greit nok at forsvarsrekka var vårt svakeste ledd, men mot 10 mann hadde vi neppe klart å putte 3 mål, som vi måtte om vi skulle ha heng på MIF. Forsvaret til MIF var bra på å rydde opp, men det ble til slutt for mye, mest fordi midtbanen til MIF ikke alltid hang med hjem etterhvert som de ble slitne.

---

Drammens Tidende:

-Det målet ga oss en trøkk som preget oss lenge, mener MIF-trener Espen Horsrud.

Han lurte etter kampen på om han hadde vært både litt feig og litt redd på sidelinjen da han ikke jaget spillerne høyere opp på banen etter pause. Det var nemlig ikke meningen at forsvarsfireren skulle ha alle de fem midtbanespillerne på fanget på egen 16-meter de siste 45 minuttene.

Det bare ble slik.

43835[/snapback]

Dere kan neppe ha sett samme omgangen.

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra. Så fikk vi debatten opp på et anstendig nivå. Forsåvidt enig i konklusjonene til Jonny Bensin. Det forundret meg at ikke MIF kjørte hardere på å sikre ledelsen på 2-0, i stedet for å la seg lure til å presse oss relativt høyt. Greit nok at forsvarsrekka var vårt svakeste ledd, men mot 10 mann hadde vi neppe klart å putte 3 mål, som vi måtte om vi skulle ha heng på MIF. Forsvaret til MIF var bra på å rydde opp, men det ble til slutt for mye, mest fordi midtbanen til MIF ikke alltid hang med hjem etterhvert som de ble slitne.

---

Drammens Tidende:

-Det målet ga oss en trøkk som preget oss lenge, mener MIF-trener Espen Horsrud.

Han lurte etter kampen på om han hadde vært både litt feig og litt redd på sidelinjen da han ikke jaget spillerne høyere opp på banen etter pause. Det var nemlig ikke meningen at forsvarsfireren skulle ha alle de fem midtbanespillerne på fanget på egen 16-meter de siste 45 minuttene.

Det bare ble slik.

43835[/snapback]

Dere kan neppe ha sett samme omgangen.

43841[/snapback]

Mulig de prøvde å stå lavt. De klarte simpelthen ikke å stoppe oppspillene vår midt på egen halvdel, som det som regel er mest efffektivt å møte oss med. Tror nok at det er som jeg skriver at de ble slitne, og derfor ikke kom i balanse, dvs fikk for mye strekk i laget, som vi slet litt med i første omgang. Fra 20 meter og inn var MIF aldri mer enn 4 mann annet enn på dødballer. Spissene deres ble også for offensive. HAdde de latt spissene ta rollen med å eliminere vår defensive midtbane (Tommy) hadde de kunnet ødelegge. I stedet skapte Tommy rom og valgte smarte løsninger med gode gjennomspill. Uansettt hvor lavt press man har, skal man selvsagt presse ballfører. Men i 2. omgang var Tommy i det umulige hjørnet, og da må tippeligakvalitet eller 2 mann for å takle ham. Sund hadde en herlig periode som sentral offensiv midtbane og spilte strålende med Tommy. Når Tommy har slik presisjon på 40meterspassene blir det mye løping på motstanderne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper dette varmet like bra  http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=218093

ha ha

43820[/snapback]

Vi er nok sikkert like interesert i bandy som du er i cricket!

Sånne som kommer inn her å kaller seg det du gjør, og sier det du sier, er skikkelig vitamininsrpøytning for oss! Vi koser oss! Rævbekk eller hva du kaller det - var skikkelig artig ordspill! Hva med promp?? Jeg tror jeg bare avslutter med ett ord - Dust.

Ellers kunne jeg lett klart å diskutert fotball med Jonny Bensin..

Når det gjelder kampen, synes jeg den var jevn til pause og at STABÆK tok over etter hvilen, og til slutt vinner fortjent...

Ha en fortreffelig dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk 2 Vs Mjøndalen
  • Opprett ny...