Gjest Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 Dere stabæksupportere har et abnormalt forhold til tifo. Nytter ikke med tifo i 5 min. av en kamp når en ikke klarer å skape trøkk fra tribunen de resterende 85 minuttene. Bruk heller energi på å få flere syngende supportere.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dalle 0 Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 Slapp av rallinga a! Selv om vi ikke er så mange kan du ikke si vi klarer å lage trøkk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dalle 0 Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 BITCH... Kom på kamp a... skal vi synge deg til hælvette! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 Sjønner ikke at folk gidder å bry seg om slike innlegg. Andre for gjøre det de synes er bra for dem, om det så er trommer, - så får vi kjøre det opplegget som passer oss best. Og til deg Bedford Bøye har jeg bare en ting å si: Bend over and spread'em - here comes my bullet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 Du har seff rett Rich, men når det er snakk om rene faktafeil, må jeg nesten si noe alikevel.. hehe Arrangerer vi tifo så ofte? Vi har arrangert en koregrafi i år, det var hjemme mot Odd. Etter dette, fulgte vi opp med tidenes trøkk fra ståplass. Vi kommer til å ha arrangementer på 2-3 kamper til i år. Thats it. En annen mulighet kan jo være at "Bedford Bøye" anser noen flagg ved innmarsjen som et tifo, men synes det forteller mer om hvilket nivå KFL ligger på når det kommer til tifo.. Einar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Andre for gjøre det de synes er bra for dem, om det så er trommer Husker at vi hadde trommer i 1995. Når ble de lagt på hylla? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Jeg kan ikke huske at vi hadde trommer. Det kan ikke du huske heller. Forstått? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Joda. Det husker jeg godt. Er ikke dette forumet til Mjøndalen? Ooops. Jeg har visst gått inn på feil forum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg