Vincent Kompany 3 0 Del Skrevet 12. August 2005 Del Skrevet 12. August 2005 Jeg er sikkert ikke den eneste som har lagt merke til at Branimir ikke spiller fotballkamper lenger, og jeg lurer utrolig på hvorfor han ikke gjør det. Er det noen som kan gi meg et svar på det?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. August 2005 (endret) Del Skrevet 12. August 2005 (endret) Vel, stallen har blitt bredere, og han varrierer for mye i kamp. Fra usynlig til fantastisk. Hvis Branimir klarer å bli stabil er han god nok for laget... For øyeblikket er han ikke god nok. Endret 12. August 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 12. August 2005 Del Skrevet 12. August 2005 Vel, stallen har blitt bredere, og han varrierer for mye i kamp. Fra usynlig til fantastisk. Hvis Branimir klarer å bli stabil er han god nok for laget... For øyeblikket er han ikke god nok. 43440[/snapback] Enig i at han varierer mye, men ifht potensialet og ferdighetene hans mener jeg han er den beste høyrekanten vi har (regner ikke Alan som det). Dessuten er han ung og har vist bra utvikling det siste halve året. Synes det blir litt feil å si at han i øyeblikket ikke er god nok, i mine øyne har han ikke spilt seg ut av laget, derimot var han uheldig og ble skadet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vincent Kompany 3 0 Del Skrevet 12. August 2005 Del Skrevet 12. August 2005 Åja, så han skal ikke bytte klubb... Ble redd et øyeblikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå