the bluesbrothers 2 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 5 min tillegg 43592[/snapback] Sikkert rimelig - det burde vært minst det på onsdag også... 43593[/snapback] sant! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 JAAAAAA!!! DIGGG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 Slutt!!! Å Stabæk.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 Pust uuuuuuuuuuuut! Yesssss! Heia Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 Og kampen er OVER!!! Tusen takk til Hødd og Godset. :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 Den satt i sikringsboksen! Så digg med 3 poeng når både Bryne og Sandefjord taper. Yeah!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 deilig men bør slå et lag som alta mer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 bjørnar matchvinner for 2 gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 Deilig! Deilig!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 Den satt i sikringsboksen! Så digg med 3 poeng når både Bryne og Sandefjord taper. Yeah!!! 43599[/snapback] Oddsen min så ut som: B Alta - Stabæk U Hødd - Sandefjord H Strømsgodset - Bryne Hødd ødela utbetaling min, men de er f**n meg unnskyldt! Å Stabæk...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 for en fantastisk dag å være Stabæk supporter. Alle resultatene gikk med oss. Når Bjørnar scorer vinner vi alltid 1-0. Virker som om laget har fått en sær vaksine mot målscoring. Men herregud, 1-0 og 3 poeng holder i massevis. 4 poeng ned til S.fjord og 9 til Bryne. Utrolig digg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 Utrolig digg! 43606[/snapback] Noe så jævlig og!! KONGE!!!! Det er til og med meldt om seiersdanser på Øyafestivalen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 JAAAAAA!!! Herlig!! Takk til alle gutta, Hødd, Godset, Finstad, ja alle! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 Deilig folkens! Det tok helt av! Virka nesten som om vi hadde vunnet serien allerede!! HÆÆRLIIIG! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 13. August 2005 (endret) Del Skrevet 13. August 2005 (endret) Bra skrevet i Altaposten.. Scoringen til Stabæks Bjørnar Holmvik i første omgang ble kampens eneste Alta - Stabæk 0-1 (0-1)0-1 Henning Hauger (14) Alta spilte glimrende i andre omgang og hadde serieleder Stabæk i kne. Men det holdt ikke til poeng. Scoringen til Stabæks Bjørnar Holmvik i første omgang ble kampens eneste, men Alta skal ha all honnør for innsats og vilje. Etter å ha ligget under spillemessig i første omgang så løftet Finjords gutter seg i andre omgang. Hjemmelaget tok styringen og presset serielederen. Mot slutten av andre omgang hadde Alta muligheten flere ganger til å spille seg til store sjanser, men ferdighetene på topp var ikke gode nok. Adeccoligaen Alta idrettspark Alta - Stabæk 0-1 (0-1)0-1 Henning Hauger (14) redd for uavgjort! stabæk har slitt mot mot bunnlagene! 2030 tilskuereikke dårlig De offisielle tallene til Alta IF er: 19. runde: Alta - Stabæk 0-1 (0-1) Alta Idrettspark 530 tilskuere Da de har gitt ut 1500+ gratisbill til deltakere i Altaturneringen. Endret 13. August 2005 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mjbno 0 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 Enda en seier vel i havn.. Moss neste Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 LSK er vel neste, men skjit au, du teller sikker ikke walkover! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mjbno 0 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 LSK er vel neste, men skjit au, du teller sikker ikke walkover! 43639[/snapback] Teller ikke med walkover nei.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 Jeg synes denne her var bra. Han som har vurdert kampen for VG har jaggu sans for Altas Tore Reginiussen. Tilfeldig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fabbe3000 0 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 haha! Det er skandale! Hvor mange heter "Reginiussen" til etternavn liksom. Om ikke blodsbrødre så er de ivertfall navnebrødre. Synes det er dårlig gjort å favorisere fotballspillere med sammme etternavn som deg selv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 Jeg synes denne her var bra. Han som har vurdert kampen for VG har jaggu sans for Altas Tore Reginiussen. Tilfeldig? 43643[/snapback] Ikke helt! De er brødere. Arne Reginiussen (23) er storeebroren til Altas Tore Reginiussen (19) Arne spiller selv fotball på det kjente laget Rafsbotn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 Takk, Bjørnar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 De offisielle tallene til Alta IF er:19. runde: Alta - Stabæk 0-1 (0-1) Alta Idrettspark 530 tilskuere Da de har gitt ut 1500+ gratisbill til deltakere i Altaturneringen. 43622[/snapback] på 4-4-2 sa de 2000. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 15. August 2005 (endret) Del Skrevet 15. August 2005 (endret) Driiit kult med seier! Men er litt skuffa over Markus Karlsson 4p, Daniel Nannskog 4p og Veigar P. Gunnarsson 3p.... Men man må kanskje ta hensyn til at vurderingen er gjort av broren til en Alta-spiller! Endret 15. August 2005 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. August 2005 (endret) Del Skrevet 15. August 2005 (endret) Driiit kult med seier! Men er litt skuffa over Markus Karlsson 4p, Daniel Nannskog 4p og Veigar P. Gunnarsson 3p.... Men man må kanskje ta hensyn til at vurderingen er gjort av broren til en Alta-spiller! 43702[/snapback] For oss som satt hjemme og "så" kampen på Internett var det helt klart mye som manglet på skikkelig poenguttelling for flere av gutta. Herlig med seier, men min følelse er at kampen egentlig ikke var voldsomt mye bedre enn kampen mot Follo. Kanskje dette er et utslag av at Stabæk ofte er svak mot de svake, men sterk mot de sterke (selv i fjorårssesongen tok vi fire peong på laget som vant serien). Det kan ikke bety annet enn at vi er favoritter mot LSK!!! Endret 15. August 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 15. August 2005 Del Skrevet 15. August 2005 .... eller det betyr at vi fikk det tidlige målet vi var ute etter og deretter kontrollerte kampen og de 3 poengene inn. Slik som et godt topplag som oftest gjør, og helt i tråd med ambisjonen om at opprykk er viktigere enn alt annet (med unntak av ny stadion). Dette er selvfølgelig ren gjetning fra min side, da jeg ikke så kampen, men jeg digger uansett 3 poeng. Flott gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 15. August 2005 Del Skrevet 15. August 2005 Hepp, Var på spiontur på Åråsen på lørdag, LSK har vi gode muligheter for å slå! Mye mer om det kommer om en dag eller to! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. August 2005 Del Skrevet 15. August 2005 Alta var veldig bra i 2. omgang og særdeles hissig på ballfører. Hissige små viddemygg! De kom riktignok ikke til så mange målsjanser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. August 2005 Del Skrevet 15. August 2005 .... eller det betyr at vi fikk det tidlige målet vi var ute etter og deretter kontrollerte kampen og de 3 poengene inn. Slik som et godt topplag som oftest gjør, og helt i tråd med ambisjonen om at opprykk er viktigere enn alt annet (med unntak av ny stadion). Dette er selvfølgelig ren gjetning fra min side, da jeg ikke så kampen, men jeg digger uansett 3 poeng. Flott gutta! 43710[/snapback] Mulig det - men "å kontrollere" på ett måls ledelse er drisitig. Motstanderen kan jo få et drømmetreff - som i kampen mot Follo. Det er så mye bedre å kontrollere med tremålsledelse - som i kampen mot Hønefoss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 15. August 2005 Del Skrevet 15. August 2005 Hepp, Var på spiontur på Åråsen på lørdag, LSK har vi gode muligheter for å slå! Mye mer om det kommer om en dag eller to! @ringo 43711[/snapback] Temmelig sikker på at LSK-spioner i Alta mener de vinner ganske greit, så her er alle lag fulle av optimisme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå