atleten 1 675 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 Ser at RBK tapte 5-2 for lille Start. Det kan jo ikke betegnes annet enn krise. Er det på tide å begynne å rope etter trenerskifte? Kjør debatt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 6 poeng mellom kvalik og rosenborg - :-) Plankehaugen - FFKs supportere var dagens morsomst fra TL. Banner midt på banen ved kampstart med teksten "TAKK FÅR ALT MARKUS" Pedagogen finner vel en skriveleif. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 835 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 Ser at RBK tapte 5-2 for lille Start. Det kan jo ikke betegnes annet enn krise. Er det på tide å begynne å rope etter trenerskifte? Kjør debatt! 43605[/snapback] Håper at RævBK overlever i TL. Da blir det 6 sikre poeng til oss neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 6 poeng mellom kvalik og rosenborg - :-) Plankehaugen - FFKs supportere var dagens morsomst fra TL. Banner midt på banen ved kampstart med teksten "TAKK FÅR ALT MARKUS" Pedagogen finner vel en skriveleif. 43608[/snapback] hehe Jeg må le... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 Da sier jeg som første mann: VI RYKKER OPP Med 9 poeng ned til kvalik og 11 kamper igjen, trenger vi bare 8 seire. Siden Bryne (evt laget på kvalik) også kommer til å tape poeng trenger vi nok bare 5-6 seire til. Det garanterer jeg at vi tar! GRATULERER ALLE SAMMEN, VI RYKKER OPP ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 13. August 2005 Del Skrevet 13. August 2005 Mener å huske at @ringo spådde en Sandefjordkollaps i august. Mye tyder p åat den har begynt. 5-1 tap mot Hødd, det er dårlig, ass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 6 poeng mellom kvalik og rosenborg - :-) Plankehaugen - FFKs supportere var dagens morsomst fra TL. Banner midt på banen ved kampstart med teksten "TAKK FÅR ALT MARKUS" Pedagogen finner vel en skriveleif. 43608[/snapback] Jeg så den jeg også. Herlig - du må jo være østfolding for å ikke skjønnne at sånne sprettord skrives med to R'er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mjbno 0 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 RBK har sluppet inn 12 mål på sine 3 siste eliteserie kamper, genialt syntes da bare jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 Og Hødd har vel scoret 10 mål på sine to siste kamper. Fotballverden snus på hodet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 018 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 Da sier jeg som første mann: VI RYKKER OPP 43626[/snapback] Tror jeg sa, eller i det minste skrev det engang i mars...;-) Espen som har hatt "trua"!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 Da sier jeg som første mann: VI RYKKER OPP 43626[/snapback] Tror jeg sa, eller i det minste skrev det engang i mars...;-) Espen som har hatt "trua"!! 43646[/snapback] Ja det gjorde du. Jeg printa det ut og har det hengende på tavla mi på jobben ennå. :-D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 Jeg har ikke orka å følge med på eliteserien. Er det noen som veit hvilke lag som er i eliteserien? Og hvilke vi antagelig slipper å møte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 14. August 2005 Del Skrevet 14. August 2005 Jeg har ikke orka å følge med på eliteserien. Er det noen som veit hvilke lag som er i eliteserien? Og hvilke vi antagelig slipper å møte? 43654[/snapback] Ivar Hoff? Men jeg tror det er ganske lavt nivå i den divisjonen. Hvor mange mål har toppscoreren? 9? Det er jo ingen ting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 15. August 2005 Del Skrevet 15. August 2005 Plankehaugen - FFKs supportere var dagens morsomst fra TL. Banner midt på banen ved kampstart med teksten "TAKK FÅR ALT MARKUS" Pedagogen finner vel en skriveleif. 43608[/snapback] Mulig. Mulig. Jeg vil nå ihvertfall mene at du har byttet f og l i innleggets siste ord. En annen vri er lek med komma. Kan noen finne plassering av komma i følgende setning slik at den gir mening? "Hvis jeg ikke kan så kommer jeg hvis jeg kan så kommer jeg ikke." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 15. August 2005 Del Skrevet 15. August 2005 Plankehaugen - FFKs supportere var dagens morsomst fra TL. Banner midt på banen ved kampstart med teksten "TAKK FÅR ALT MARKUS" Pedagogen finner vel en skriveleif. 43608[/snapback] Mulig. Mulig. Jeg vil nå ihvertfall mene at du har byttet f og l i innleggets siste ord. En annen vri er lek med komma. Kan noen finne plassering av komma i følgende setning slik at den gir mening? "Hvis jeg ikke kan så kommer jeg hvis jeg kan så kommer jeg ikke." 43708[/snapback] Hvis jeg ikke kan så, kommer jeg. Hvis jeg kan så, kommer jeg ikke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. August 2005 Del Skrevet 15. August 2005 "Hvis jeg ikke kan så kommer jeg hvis jeg kan så kommer jeg ikke." 43708[/snapback] Jeg gir opp og prøver å sette komma i blinde. "Hvis jeg ikke kan så kom,mer jeg hvis jeg kan så kommer jeg ikke." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå