Perfect 7 3 815 Del Skrevet 14. Mars 2012 Del Skrevet 14. Mars 2012 Jeg synes drakta er dritfet. Gulltall er helt konge Jeg må si den så bedre ut i videoreportasjen fra dagens fotografering enn på bildet som ble lagt ut her. Ikke like bra som det hadde vært å beholde stripene eller gå for lyseblått (og mørkeblå bortedrakter), men drakten er fin, den, til å være et tredjevalg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 14. Mars 2012 Del Skrevet 14. Mars 2012 drakta kosta 500,- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 14. Mars 2012 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2012 (endret) Nice jubileumsdrakt Noen som kan fortelle hvorfor det skar seg med puma? Puma sliter med å posisjonere seg i det norske markedet, og gjør det etter hva jeg vet dårlig. Jeg kan tenke meg at de har ønsket å tre ut av avtalen,og har brukt TA som påskudd. Legea ønsker vel på sin side å etablere seg i Norge, og da kan en kanskje kalle det vinn-vinn. Endret 14. Mars 2012 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. Mars 2012 Del Skrevet 14. Mars 2012 Da finner jeg det merkelig at Puma står på STB sin liste over sponsorer for 2012 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Mars 2012 Del Skrevet 14. Mars 2012 Puma og Stabæk har fortsatt en finfin avtale om fotballsko 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 14. Mars 2012 Del Skrevet 14. Mars 2012 jeg må si meg skuffet over Puma, jeg vet ingenting om prosessen vel og merke. Likevel synes jeg at Stabæk har vært en lojal partner med Puma og har gitt Puma god eksponering. At Puma da av ukjente grunner velger å trekke seg er trist. Når det gjelder den nye drakten er jeg enda i tenkeboksen, men synes det er flott at den "bare" koster 500 kr noe som må sies å være sympatisk i disse dager. Spørsmål: vil Stabæk logoen være trykt eller brdoert på drakten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 tror den er trykket på drakta, desverre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 tror den er trykket på drakta, desverre Upraktisk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 Synes drakten ser ganske så strøken ut jeg.. Henter ut gullfargen fra Stabæklogo og benytter den på ryggen.. Har vært kjørt drakter uten striper i flere perioder opp igjennom, sist gang for 16/17 år siden da vi rykket opp til TL, så det er historieløst å mene at det er historieløst å ikke kjøre striper. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 Stiller i ny drakt på jobb i morgen, er kjempe fin, spesielt den med korte armer som har gullkant nederst, så løp og kjøp. Settes visst opp fra 499,- til 599,- neste uke. Skjorts følger med 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 Stiller i ny drakt på jobb i morgen, er kjempe fin, spesielt den med korte armer som har gullkant nederst, så løp og kjøp. Settes visst opp fra 499,- til 599,- neste uke. Skjorts følger med Fikk du med trykk? i såfall skal jeg en tur på butikken i morra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 15. Mars 2012 Del Skrevet 15. Mars 2012 Trykk kommer neste uke hvis jeg husker riktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 17. Mars 2012 Del Skrevet 17. Mars 2012 Selv om jeg gleder meg til striper neste år - så blir dette bra! Gleder meg til å vise frem drakta på 200-årsjubileet. Da kommer den til å være konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 17. Mars 2012 Del Skrevet 17. Mars 2012 Jeg synes drakta in action er den feteste vi noen gang har hatt. Gull og mørkeblått ruler. Bortedrakta skulle ha vært helt i gull med mørkeblå sifre, så ble det perfekt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 18. Mars 2012 Del Skrevet 18. Mars 2012 Både retrodrakta og årets drakt er sikret! Klar for en ny, herlig sesong!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 20. Mars 2012 Del Skrevet 20. Mars 2012 Noen som vet om de har fått trykk i butikken ennå? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 20. Mars 2012 Del Skrevet 20. Mars 2012 blir mer og mer forelsket i jubileumsdrakten har veldig lyst paa en uten reklame og saa faa noe eget trykket paa ryggen/brystet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars 2012 "Pyrotechnik ist kein verbrechen"? 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 jepp, det ser helt sikkert bra ut paa brystet! og paa ryggen kommer det et bilde av folk i haandjern og informasjon om utestengelse fra stadion p.s.: om du önsker aa vaere helt korrekt, skriv "verbrechen" med stort "V". 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 jepp, det ser helt sikkert bra ut paa brystet! og paa ryggen kommer det et bilde av folk i haandjern og informasjon om utestengelse fra stadion p.s.: om du önsker aa vaere helt korrekt, skriv "verbrechen" med stort "V". ja takk... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 21. Mars 2012 Del Skrevet 21. Mars 2012 Noen som vet om de har fått trykk i butikken ennå? Kommer i neste uke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Noen som vet om de har fått trykk i butikken ennå? Kommer i neste uke. Det ble vel skrevet her for en uke siden også (bare at neste uke den gang er denne uken). Så får vi håpe at det ikke fortsetter sånn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Oh no! En eller annen dust mener vi har de styggeste draktene: http://fotball.aftenposten.no/blogg/draktbloggen/article229231.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Oh no! En eller annen dust mener vi har de styggeste draktene: http://fotball.aften...ticle229231.ece Jaja, han ligger vel tynt an selv når vi skal kåre de styggeste bloggerne. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Oh no! En eller annen dust mener vi har de styggeste draktene: http://fotball.aften...ticle229231.ece og så har han da ufattelig dårlig smak som velger VIF til 1. plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Oh no! En eller annen dust mener vi har de styggeste draktene: http://fotball.aften...ticle229231.ece For en klovneblogg. Ta bort alle sponsorene og Godset og Stabæk er relativt like. Sett utifra det som skrives om Stabæk som egentlig bare er en oppsumering hva som har skjedd av bytte fra Puma og Legea plus en liten kommentar om en den stygge Bulk-sponsoren så er det jo flott gjort å sette Godset på 5 og Stabæk på 16 når Godset har ekstremt mye styggere sponsorerer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 At drakter som AAFK og Hønefoss kommer foran Stabæk er rett og slett forkastelig. Ikke minst Sandnes Ulf, denne anmelderen har virkelig ikke peiling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 peiling. Smak. Jeg synes årets drakt blir finere for hver gang jeg ser den. Også ser den bedre ut live enn på bilder, særlig hvis bildene bare viser forsiden av drakten. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Oh no! En eller annen dust mener vi har de styggeste draktene: http://fotball.aften...ticle229231.ece At han har klart å sette hønefoss sin drakt over oss, sier jo det meste, dessuten syntes jeg faktisk ikke Bulk-reklamen er så ille i forhold til mange andre. Se på den gigantiske Sparebank1-klossen TIL har på magen, Leif-vidar-reklamen til Hønefoss og Sparebanken-møre-reklamen (eller hva det er) til aalesund... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Mars 2012 Del Skrevet 22. Mars 2012 Ikke gidd å gi denne klovnebloggeren hits... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå