Sincus 1 306 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 A-laget hadde prøving av de nye draktene i dag! Har sett bilder og må si at de er råkule!! Poste her, anyone? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 Draktene som kom til Nadderud i dag er til spillerne og sendes til trykk i løpet av kort tid. Draktene som skal til Stabækbutikken og de som har forhåndskjøpt kommer så vidt jeg har fått med meg i en egen forsendelse. Har ikke klart å få tak i et bilde enda, men her er hvordan den vil se ut med trykk. Lekkert! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 Draktene som kom til Nadderud i dag er til spillerne og sendes til trykk i løpet av kort tid. Draktene som skal til Stabækbutikken og de som har forhåndskjøpt kommer så vidt jeg har fått med meg i en egen forsendelse. Har ikke klart å få tak i et bilde enda, men her er hvordan den vil se ut med trykk. Lekkert! Repost: Brodert logo eller trykk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 Tada! frilin: Fikk vite nå at logoen blir trykk. Brodert er bedre. Det skal være brodert på min! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 Ahhh! Hei identitet, jeg har savnet deg! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 Både stripete drakt OG kort vei til stadion fra onkel blaa? En ny storhetstid er på gang! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 18. Mars 2013 (endret) Del Skrevet 18. Mars 2013 (endret) A-laget hadde prøving av de nye draktene i dag! Har sett bilder og må si at de er råkule!! Kunne du delt bilder? Endret 18. Mars 2013 av Kittil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 Må si at det er kult med krage igjen også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 Endelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 18. Mars 2013 (endret) Del Skrevet 18. Mars 2013 (endret) frilin: Fikk vite nå at logoen blir trykk. Brodert er bedre. Det skal være brodert på min! Flott drakt! Tar gjerne imot tips om hvordan du ordner broderi når den i utgangspunktet leveres med trykk edit: hvis du broderer selv trenger jeg ikke tips.. Endret 18. Mars 2013 av Henrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 Siden jeg så bildet av drakta i stad har jeg gått å nynnet på: Jeg er faenmeg så flott, når jeg kler meg opp i blått. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 frilin: Fikk vite nå at logoen blir trykk. Brodert er bedre. Det skal være brodert på min! Flott drakt! Tar gjerne imot tips om hvordan du ordner broderi når den i utgangspunktet leveres med trykk edit: hvis du broderer selv trenger jeg ikke tips.. Dette er vel noe butikken kan tjene noen få kronor på? jeg kjøper gjerne en patch for å feste den på drakta, for å si det sånn. evt kjøper jeg en hettegenser og bruker saksa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 Det finnes broderte logoer som trykkes på i trykkemaskinen. Da ser det brodert ut uten at brystvorten blir overstimulert av sting på baksiden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 Det finnes broderte logoer som trykkes på i trykkemaskinen. Da ser det brodert ut uten at brystvorten blir overstimulert av sting på baksiden. Ser ikke noe problem med ekstra stimuli under match. Ideen bør egentlig videreføres til NTF som et innspill for hvorfor man skal ha på seg en drakt i det hele tatt. Regner med at for de som har bestilt drakt kjøres broderte logoen oppå den gamle slik at det blir dobbel logo eller må man ringe butikken og si i fra at du vil ha brodert? - tenker da på om strykemerket vil feste seg litt dårligere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 A-laget hadde prøving av de nye draktene i dag! Har sett bilder og må si at de er råkule!! Kunne du delt bilder? Fikk på snapchat, så blir vanskelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 18. Mars 2013 Del Skrevet 18. Mars 2013 Åhh, endelig! Fantastisk, og uten at sponsor får lov til å dominere. Nå kan jeg sove godt i natt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. Mars 2013 Del Skrevet 20. Mars 2013 Herlig med adidasstriper i blått. Det ser ut til å bli berre lekkert, enda jeg er innbitt skeptiker til adidas-striper. Ser også veldig mye renere ut med helblå rygg, selv om det minner litt om lyn-drakta. Det gjør også at det ikke ser så dust ut uten nummer på ryggen for de som ønsker det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2013 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 21. Mars 2013 Del Skrevet 21. Mars 2013 Utrolig lekker! Er den i salg i butikken i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 21. Mars 2013 Del Skrevet 21. Mars 2013 VAKKER! Skal bli ufattelig deilig se gutta spille i ekte Stabækfarger igjen. Må bare si at jeg hatet 2012 drakten, kan jo selvfølgelig ha hatt noe med sesongen forøvrig å gjøre..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. Mars 2013 Del Skrevet 21. Mars 2013 Herlig med adidasstriper i blått. Det ser ut til å bli berre lekkert, enda jeg er innbitt skeptiker til adidas-striper. Ser også veldig mye renere ut med helblå rygg, selv om det minner litt om lyn-drakta. Det gjør også at det ikke ser så dust ut uten nummer på ryggen for de som ønsker det. Husker i gamle dager hvor du brukte kniven på de hvite stripene. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 22. Mars 2013 Del Skrevet 22. Mars 2013 Herlig med adidasstriper i blått. Det ser ut til å bli berre lekkert, enda jeg er innbitt skeptiker til adidas-striper. Ser også veldig mye renere ut med helblå rygg, selv om det minner litt om lyn-drakta. Det gjør også at det ikke ser så dust ut uten nummer på ryggen for de som ønsker det. Husker i gamle dager hvor du brukte kniven på de hvite stripene. Jeg trodde det var barberblad man brukte på de hvite stripene? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Vet ikke om det er mange i min situasjon, men lurte på om det var mulig å få plukket med seg drakta på Bekkestua i morgen før avreise? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Butikken er åpen imorgen fra 10 til 12.30. Ifølge Johan er det bestilt et meget begrenset antall drakter, så her er det virkelig førstemann til mølla. Han nevnte noe om at det kun var 30 drakter tilgjengelig i L feks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Butikken er åpen imorgen fra 10 til 12.30. Ifølge Johan er det bestilt et meget begrenset antall drakter, så her er det virkelig førstemann til mølla. Han nevnte noe om at det kun var 30 drakter tilgjengelig i L feks. regner med at de forhåndbestilte er bestilt sammen med disse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Hvis du har forhåndsbestilt er du trygg, da er det bare å stikke innom og hente Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 7. April 2013 Del Skrevet 7. April 2013 Må bare si at den nye drakta så utrolig bra ut i debuten går! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 7. April 2013 Del Skrevet 7. April 2013 Hvis man skal pirke på noe så måtte det vært at Vismalogoen er sykt stygg. G4 som har samme utgangspunkt (svart/hvitt/rødt) har løst dette på en mye bedre måte. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 7. April 2013 Del Skrevet 7. April 2013 Vis jeg bestiller drakten, følger det da med shorts? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 7. April 2013 Del Skrevet 7. April 2013 Hvis man skal pirke på noe så måtte det vært at Vismalogoen er sykt stygg. G4 som har samme utgangspunkt (svart/hvitt/rødt) har løst dette på en mye bedre måte. Kanskje sponsoravtalen kom sent på plass, og dette er en midlertidig løsning overfor Visma. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå