Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 24. Mars 2014 Del Skrevet 24. Mars 2014 Beste drakt :-) http://www.aftenposten.no/100Sport/meninger/blogg/Stabak-med-beste-drakt-i-eliteserien-427264_1.snd#.UzCJ0fiuCR8.facebook 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 24. Mars 2014 Del Skrevet 24. Mars 2014 Tid kommer den nye stabækdrakta på shopen, og vil det da være mulig å kunne se reklamen og drakten også, slik det ikke var ifjor sessongen med drakten, da det kun var farger med! + at alle nye spillere må få være med i vinduet hvor en velger trykk på drakten, blir rart å utelate for eksempel Henderson der, som det er nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 24. Mars 2014 Del Skrevet 24. Mars 2014 Det er slik å forstå at det er nøyaktig samme drakt som i fjor, bare andre sponsorer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 24. Mars 2014 Del Skrevet 24. Mars 2014 Nye tall og hvit adidas logo. Sponsor vet jeg ikke. Men tipper ganske lik som i fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 24. Mars 2014 Del Skrevet 24. Mars 2014 Det er slik å forstå at det er nøyaktig samme drakt som i fjor, bare andre sponsorer? Åja, men skulle gjerne likt å fått med alle spillerne som mulighet til å få de på drakta, og se hvordan sponsorene blir seende ut, siden en kan velge om en vil ha de med eller ikke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 24. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 24. Mars 2014 (endret) Nye tall og hvit adidas logo. Sponsor vet jeg ikke. Men tipper ganske lik som i fjor[quote nameSå ut som det var kommet ny reklame på ermene og oppe ved kragen. Endret 24. Mars 2014 av Bebe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 24. Mars 2014 Del Skrevet 24. Mars 2014 La merke til det selv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 7. April 2014 (endret) Del Skrevet 7. April 2014 (endret) Jeg skal få lagt ut et ordentlig bilde av drakten på shoppen nå som alle trykkene har kommet til oss. Vi jobber med en ny webshop som skal drives av noen som har peiling på slikt, og derfor har ikke dette vært en prioritert arbeidsoppgave for en tynn stab i Stabækbutikken. Men drakta må man ha på nett! Edit: autocorrect... Endret 7. April 2014 av Johnny 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 har det kommet inn barnestørreleser? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 Bør ikke Keeperdrakta også ligge ute på shopen eller? Må da være flere enn jeg som kunne tenkt meg å ha Sayoba bak på drakta?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 Bør ikke Keeperdrakta også ligge ute på shopen eller? Må da være flere enn jeg som kunne tenkt meg å ha Sayoba bak på drakta?? Vet Siri har mast om det, men hun har måtte han utedrakt med typen på.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 7. April 2014 (endret) Del Skrevet 7. April 2014 (endret) Tråden burde vel strengt tatt hete:Stabæk-Drakten! Endret 7. April 2014 av blaasoldat 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 Bedre med særskrivingsfeil, mener du? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 Vil ha den nye Keeperdrakta i shopen, mange keepere der ute som ser opp til Sayoba og ville kjøpt drakta med han på tror jeg ! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 9. April 2014 Del Skrevet 9. April 2014 Jeg skal få lagt ut et ordentlig bilde av drakten på shoppen nå som alle trykkene har kommet til oss. Vi jobber med en ny webshop som skal drives av noen som har peiling på slikt, og derfor har ikke dette vært en prioritert arbeidsoppgave for en tynn stab i Stabækbutikken. Men drakta må man ha på nett! Edit: autocorrect... Dere bruker grusomt lang tid på å svare mails? Er det et nummer til shoppen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 9. April 2014 Del Skrevet 9. April 2014 Stabækbutikken Gamle Ringeriksvei 59 1357 Bekkestua Telefon: 94 800 400 Epost: butikken@stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 9. April 2014 Del Skrevet 9. April 2014 Stabækbutikken Gamle Ringeriksvei 59 1357 Bekkestua Telefon: 94 800 400 Epost: butikken@stabak.no Husker at Stabæk hadde 67 12 12 12 som telefonnr. før i tiden. Har dere mistet det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 10. April 2014 Del Skrevet 10. April 2014 67 12 12 12 skal fungere det, i alle fall hvis man skal tro på alle leverandørene til TA catering, som ringer Stabækbutikken om leveringer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 10. April 2014 Del Skrevet 10. April 2014 Jeg skal få lagt ut et ordentlig bilde av drakten på shoppen nå som alle trykkene har kommet til oss. Vi jobber med en ny webshop som skal drives av noen som har peiling på slikt, og derfor har ikke dette vært en prioritert arbeidsoppgave for en tynn stab i Stabækbutikken. Men drakta må man ha på nett! Edit: autocorrect... Dere bruker grusomt lang tid på å svare mails? Er det et nummer til shoppen? Hva er grusomt lang tid? Vi er åpen onsdag til lørdag samt kampdag, og besvarer alle mail fortløpende mellom kunder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 10. April 2014 Del Skrevet 10. April 2014 Vil ha den nye Keeperdrakta i shopen, mange keepere der ute som ser opp til Sayoba og ville kjøpt drakta med han på tror jeg ! skal sjekke det opp. Litt usikker på leveringstiden på den, er den standard, så skal det ikke ta så lang tid, ellers er det 6 uker. Draktene vi har nå ble bestilt inn mens pengene fremdeles var røde, så vi har vært litt forsiktig med bestillingen. Men enig at mange kommer til å se opp til Sayoba, så drakten må bestilles inn. Godt innspill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 10. April 2014 Del Skrevet 10. April 2014 har det kommet inn barnestørreleser? Vi har fra 128 - xxl. 116 ble utsolgt idag, så ny bestilling blir sendt i morgen sammen en del andre størrelser og drakter. J Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 11. April 2014 Del Skrevet 11. April 2014 har det kommet inn barnestørreleser? Vi har fra 128 - xxl. 116 ble utsolgt idag, så ny bestilling blir sendt i morgen sammen en del andre størrelser og drakter. J Takk Johnny. Når tror du at du får inn 116 igjen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 12. April 2014 Del Skrevet 12. April 2014 har det kommet inn barnestørreleser? Vi har fra 128 - xxl. 116 ble utsolgt idag, så ny bestilling blir sendt i morgen sammen en del andre størrelser og drakter.J Takk Johnny. Når tror du at du får inn 116 igjen ? Er dessverre seks ukers leveringstid på egendesign. Så i starten juni. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 12. April 2014 Del Skrevet 12. April 2014 Kommer det keeperdrakt i butikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 12. April 2014 Del Skrevet 12. April 2014 Har ikke vært innom butikken på en stund. Er ikke langermet drakt et alternativ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 12. April 2014 Del Skrevet 12. April 2014 Siden vi er innom butikken: hva med en Stabæk-kaffekopp? Jeg og noen kompiser er keene på å bestille noen nå men tenkte at det egentlig er noe man burde kunne kjøpe av Stabækbutikken 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 13. April 2014 Del Skrevet 13. April 2014 Siden vi er innom butikken: hva med en Stabæk-kaffekopp? Jeg og noen kompiser er keene på å bestille noen nå men tenkte at det egentlig er noe man burde kunne kjøpe av Stabækbutikken Det har vi hatt i flere år. Jeg kommer aldri til å glemme øyeblikket da min RBK-sjef oppdaget at han drakk kaffe fra et Stabæk-krus som "tilfeldig" hadde landet på plassen hans. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 13. April 2014 Del Skrevet 13. April 2014 Regnet med at vi har hatt det tidligere ja men finner det ikke i nettbutikken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 13. April 2014 Del Skrevet 13. April 2014 Regnet med at vi har hatt det tidligere ja men finner det ikke i nettbutikken Veit de har det på butikken, men det hjelper vel lite hvis du vil kjøpe på nett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 12. Juni 2014 Del Skrevet 12. Juni 2014 http://www.nrk.no/sport/slutt-pa-dette-pa-sarpsborg-stadion-1.11773018 Jeg er ikke helt oppdatert, men har vi en tredjedrakt liggende, eller må vi skaffe ny? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå