Offside 4 954 Del Skrevet 22. Juli 2019 Del Skrevet 22. Juli 2019 19 minutter siden skrev Drosselmeyer: Hvorfor skriver du konsekvent stadio? Veldig godt spørsmål. Skal passe på å få med n’en framover 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 3. August 2019 Del Skrevet 3. August 2019 På 22.7.2019 den 19.10 skrev Stairs: Synes vi kan ha en grønn arm når vi har noe å vise en grønn arm for. Ref. Ny stadion. Ta kampen om en «grønn tribune». kjemp om å ha naturgress i stedet for bane overfylt med mikroplast. Vær med å bestem hva slags flomlys det blir så det blir mer energi effektivt. Kanskje setene kan være lagd av gjenbruks materiale. Kjemp mot parkeringsplasser( innenfor rimelighetens grenser) kollektivt transporten til Bekkestua er Wordclass. Dette og litt til så kan man ha en grønn arm man kan være stolt av. Heia heia. Dette er så bra, Stairs! Grønnvaskingens tid er over, og om vi skal pynte oss med noe sånt bør det ligge mer bak enn at vi er et sertifisert miljøfyrtårn som lover å resirkulere kopiark. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
WilliamStabæk4eva 537 Del Skrevet 10. Desember 2019 Del Skrevet 10. Desember 2019 Vet noen om det kommer ny drakt for 2020-sesongen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember 2019 53 minutter siden skrev WilliamStabæk4eva: Vet noen om det kommer ny drakt for 2020-sesongen? Nei, i 2020 spiller vi i baris. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 10. Desember 2019 Del Skrevet 10. Desember 2019 1 time siden skrev WilliamStabæk4eva: Vet noen om det kommer ny drakt for 2020-sesongen? Jeg vet ingenting, men hvis jeg skal gjette vil jeg tro vi bruker samme drakt neste år. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 10. Desember 2019 Del Skrevet 10. Desember 2019 I år skal det virkelig satses sportslig og det er jubileumsår. Selvfølgelig skal vi ha ny drakt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 10. Desember 2019 Del Skrevet 10. Desember 2019 13 minutter siden skrev msp: Jeg vet ingenting, men hvis jeg skal gjette vil jeg tro vi bruker samme drakt neste år. Håper vi blir kvitt de gull/oransje detaljene. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
WilliamStabæk4eva 537 Del Skrevet 10. Desember 2019 Del Skrevet 10. Desember 2019 16 minutter siden skrev msp: Jeg vet ingenting, men hvis jeg skal gjette vil jeg tro vi bruker samme drakt neste år. Var det jeg også tenkte fordi i det siste har det alltid vært to år på rad, men som nichb sier er det jubileumsår også så var litt usikker. Grunnen til at jeg spør er at julen ikke er så langt unna, og litt dumt å kjøpe en gave som allerede er utdatert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 10. Desember 2019 Del Skrevet 10. Desember 2019 9 minutter siden skrev WilliamStabæk4eva: Var det jeg også tenkte fordi i det siste har det alltid vært to år på rad, men som nichb sier er det jubileumsår også så var litt usikker. Grunnen til at jeg spør er at julen ikke er så langt unna, og litt dumt å kjøpe en gave som allerede er utdatert. Ja er i samme dilemma. Hadde vært digg om det ble noen avklaring, men skjønner hvis klubben/marcon vil selge ut lagret også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 10. Desember 2019 Del Skrevet 10. Desember 2019 1 time siden skrev jensemann: Nei, i 2020 spiller vi i baris. Fra spøk til alvor (sorry @WilliamStabæk4eva) så har vel ingo hintet ganske så sterkt til at det vil bli slått på stortromma på alle mulige måter i 2020. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 10. Desember 2019 Del Skrevet 10. Desember 2019 29 minutter siden skrev Torres: oransje detaljene. Er nydelige. Mer oransje detaljer. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember 2019 13 minutter siden skrev Stairs: Er nydelige. Mer oransje detaljer. Færre oransje detaljer. Flere grønne ermer. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jon 3 099 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember 2019 1 time siden skrev WilliamStabæk4eva: Var det jeg også tenkte fordi i det siste har det alltid vært to år på rad, men som nichb sier er det jubileumsår også så var litt usikker. Grunnen til at jeg spør er at julen ikke er så langt unna, og litt dumt å kjøpe en gave som allerede er utdatert. Vi spiller i samme drakter neste år. Du kan trygt kjøpe en flott julegave i år som kan brukes neste år:-). Bytter i utgangspunktet hvert annet år. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 10. Desember 2019 Del Skrevet 10. Desember 2019 3 timer siden skrev WilliamStabæk4eva: Var det jeg også tenkte fordi i det siste har det alltid vært to år på rad, men som nichb sier er det jubileumsår også så var litt usikker. Grunnen til at jeg spør er at julen ikke er så langt unna, og litt dumt å kjøpe en gave som allerede er utdatert. En Stabækdrakt blir aldri utdatert! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 10. Desember 2019 Del Skrevet 10. Desember 2019 Veldig skuffende! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 11. Desember 2019 Del Skrevet 11. Desember 2019 9 timer siden skrev nichb: I år skal det virkelig satses sportslig og det er jubileumsår. Selvfølgelig skal vi ha ny drakt! Hvilket jubileum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 11. Desember 2019 Del Skrevet 11. Desember 2019 25 år siden debuten i Eliteserien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 11. Desember 2019 Del Skrevet 11. Desember 2019 Stor nedtur at dette ikke feires med ny drakt. Litt overraskende at reklamegutta i styre og stell ikke ser dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember 2019 Har hørt rykter om at man planlegger å feire 26 år siden opprykket med ny drakt. Det blir spennende. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 11. Desember 2019 Del Skrevet 11. Desember 2019 7 timer siden skrev enda en jævla islending: Har hørt rykter om at man planlegger å feire 26 år siden opprykket med ny drakt. Det blir spennende. Sorry så ikke den komme. Det er jo et mye bedre jubileum å feire. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Januar 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Januar 2021 Blir ny drakt i år - spent på hvordan den blir! Håper det blir en ren og fin drakt denne gangen og ikke noen oransje detaljer eller asymmetriske halser. Kan eventuelt akseptere en grønn arm 😊 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 19. Januar 2021 Del Skrevet 19. Januar 2021 Håper på «ren og fin», men klarer meg veldig fint uten grønn arm, merker jeg. Vet det er symbol/historikk og sånn, men visuelt er det ikke pent syns jeg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 19. Januar 2021 Del Skrevet 19. Januar 2021 Grønt på drakten kan vente til Norges mest klimavennlige plastarena er på plass. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjersk 552 Del Skrevet 19. Januar 2021 Del Skrevet 19. Januar 2021 Spennende! Synes også en grønn arm kunne vært kult Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Januar 2021 Savner virkelig den grønne armen og jeg syns helt oppriktig (er naturligvis helt objektiv her) at det er den kuleste designdetaljen på en norsk fotballdrakt noen sinne. Den ble lagt merke til, den gjorde oss unike og den hadde en helt klar funksjon og mening – armen frontet oss både som annerledesklubb og som miljøpioner i norsk fotball. Når det er sagt, så vil det føles litt hult å tre på seg en splitter ny drakt med grønn arm uten at klubben har en tydelig plan og en miljøsatsing vi stolt kan vise til. Noe som gir armen symbolsk tyngde utover å kun være et nostalgisk nikk til den tiden da Tommy og Tigern herja på Nadderud. Uten sin opprinnelige mening, vil en slik detalj miste mye verdi, så jeg tror timing blir viktig når klubben eventuelt velger å børste støv av den grønne armen igjen. Bare tanken på å høre «Stabæk gir høyrearmen for miljøet» runge over anlegget på ny arena, gir meg frysninger av det gode slaget. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 20. Januar 2021 Del Skrevet 20. Januar 2021 Bør ruste opp sykkelparkeringen ved hovedtribunen et par hakk før man finner frem den grønne armen igjen. Men jeg likte også den grønne armen. Synes også drakten vi har hatt de siste to sesongene er den beste på en god stund 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. April 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. April 2021 https://www.stabak.no/nyheter/na-starter-salget-her-er-arets-stabaek-drakt Ny drakt i år. Mye mye mye bedre i år enn i fjor! Terning 6. 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 26. April 2021 Del Skrevet 26. April 2021 Lekkert!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 26. April 2021 Del Skrevet 26. April 2021 Denne må være oppe i toppen, lite minus at logoen er trykket (ser sånn ut ifra bildene). Fineste fra macron så langt. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 26. April 2021 Del Skrevet 26. April 2021 Bra man har fjernet som Solbakken sier den brune kragen. Må være fineste fra Macron så langt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå