Gå til innhold

Anbefalte innlegg

2 minutter siden skrev Bebe:

Ble lansert på slaget 10.00. 

Ja, men var ikke lagt ut i nettbutikk og tilgjengelig før 10:05…oppdaterte siden heletiden fra 09:58…og fikk lagt drakt i handlekurv men rakk ikke å betale før utsolgt 10.07….

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk den ikke tilgjengelig i nettbutikken før ca 10:05 (sikkert pga hva mbh skrev over). Da var L allerede utsolgt. (Og i tillegg hadde jeg ikke tenkt på å logge inn først, så der røyk det verdifulle sekunder..)

Så lenge drakta ikke begynner å sirkulere til overpris på Finn og den slags tenker jeg klubben får stoppe med det opplaget som ble lagt ut. Det skal jo være litt eksklusivt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev nichb:

Ja, men var ikke lagt ut i nettbutikk og tilgjengelig før 10:05…oppdaterte siden heletiden fra 09:58…og fikk lagt drakt i handlekurv men rakk ikke å betale før utsolgt 10.07….

Pussig at jeg fikk bekreftelse på min bestilling kl. 10.03…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev nichb:

Veldig pussig!! Flere som ikke fikk tilgang før 10:05…

Man måtte skrolle ned for å finne drakten. Men den ble altså lansert på slaget 10.00. Jeg rakk å bekrefte e-postadressen min (kl.10.00), bestille og motta bekreftelse (kl. 10.03). 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Bebe:

Man måtte skrolle ned for å finne drakten. Men den ble altså lansert på slaget 10.00. Jeg rakk å bekrefte e-postadressen min (kl.10.00), bestille og motta bekreftelse (kl. 10.03). 

Så var det flere som ikke fikk det opp i det hele tatt... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev nichb:

Annet problem er at  noen har kjøpt flere drakter enn størrelsen på familien, så da var det noen som ikke fikk og andre drakter dukker vel opp til salg på Finn om noen dager…

Da forventer jeg at det ligger ute til samme pris ass, skittent opplegg om man skal tjene små kroner på "vennene" sine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 minutter siden skrev Nokah:

Da forventer jeg at det ligger ute til samme pris ass, skittent opplegg om man skal tjene små kroner på "vennene" sine.

Joda, men man trengte ikke være stabæksupporter for å få kjøpt…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men også en merkelig kampanje at man må melde seg inn i Unisport for å få kjøpt og alt ble revet bort på 2min..så klubben får bare sørge for at flere drakter blir tilgjengelig. Dårlig estimert populæritet rundt lansering. Kunne fint ha 3 ganger så mange på begrenset opplag…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 minutter siden skrev nichb:

Annet problem er at  noen har kjøpt flere drakter enn størrelsen på familien, så da var det noen som ikke fikk og andre drakter dukker vel opp til salg på Finn om noen dager…

En sidehistorie fra Dortmund. Hvert år er det én kamp i spesialdrakt. I 2019 hadde de en som ble solgt i svært begrenset opplag (Bare 9009 eksemplarer!). Det ble superpopulær, og gikk for mer enn det dobbelt på "Finn". I fjor høst var det nye spesialdrakt som var veldig lik den fra 2019. Det var mer enn 300000 brukere innom for å bestille den dagen! Jeg tror jeg hadde plass nummer 150000 i køen da jeg refreshet presis på sekundet (køsystemet begynte å sluse inn folk før, det tenkte ikke jeg på..).

På slutten av dagen har de solgt i bøtter og spann. For denne gangen var det ikke noen begrensning. Da det var sluttsolgt gikk det noen minutter og det kom melding om at det ville komme en ny runde så snart som overhode mulig. Det var mange spekulanter som prøvde å selge bestillingene sine på "Finn" den kvelden... (Og på stadion noen dager senere hang drakta til salgs i supporterbutikkene.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

35 minutter siden skrev nichb:

Jeg fikk den kun opp under alle produkter, ca 10.04!

Men utrolig dårlig at drakten kun var for medlemmer, noe som nok gjorde at flere mistet sjansen til å kjøpe drakten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækdrakta
  • Opprett ny...