Gå til innhold

Anbefalte innlegg

16 minutter siden skrev Stairs:

Tror jeg klarte å skaffe en xxl. Men mtp hvor fort det salget gikk så spretter jeg ikke champisen før jeg har den i hånda. 

5F531E9C-184F-462C-803E-91588AE4CF4D.jpeg

Spennende å se hva unisport presterer sende ut ja.. Siste bestilling derfra kom det balkongflagg istedenfor munnbind.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 minutter siden skrev Stb_nostalgi:

Spennende å se hva unisport presterer sende ut ja.. Siste bestilling derfra kom det balkongflagg istedenfor munnbind.

Gikk bra i sommer, dog 2-5 arbeidsdager har vært veldig ambisiøst fra deres side. Tviler på at mange får drakten klar til søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Vi skriver til deg for å informere deg om at Stabæk Tredjedrakt 2023 LIMITED EDITION dessverre ikke var å finne på plassen sin og at vi derfor har annullert ordren din."

What a joke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev nichb:

Joda, men man trengte ikke være stabæksupporter for å få kjøpt…

Rart at sesongkortinnehavere på både Hovis og SS ikke fikk muligheten til å sikre først. Førstemann til mølla med manana manana er ikke så kult. Men men. Det er en nydelig drakt og vel unt alle som fikk :) Hilsen bitter mann 31 :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

‪Skjønner ikke hvorfor klubben og Unisport heller ikke tok forhåndsbestillinger. Alle som bestilt innen tidsfristen får drakt. Klubben tjener mer, Unisport tjener mer og det tjener supporterne ….‬

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 minutter siden skrev Mihawk:

Samme her.

Kan de ha et automatisk system og ingen av draktene faktisk fysisk ligger inne? Antar at dere også fikk bekreftelse på bestilling tidligere

Jada, full bekreftelse. Skal ikke bli for konspiratorisk, men det kan jo hende at noen nærmere klubben fant ut at de ikke fikk drakt.

Vi får bestille en slik istedenfor:
spacer.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble vel solgt flere enn 100 drakter, og nå kansellerer de de ordrene som kom inn for sent.
Det er et vanlig problem ved slike lanseringer, dessverre. Ordrene kommer fortere enn systemet greier å oppdatere lagerbeholdningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev YoungFishCostaFortune:

Det hadde vært kult om klubben kan selge draktene spillerne bruker i kampen på søndag på auksjon. Som de gjorde med regnbuedraktene for noen år siden. Overskuddet kan gå til en god sak, f.eks. hjelpearbeid etter jordskjelvet i Marokko. 

Dette er planen til klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Sindre:

Er vel bare å kjøpe denne på tilbud og gå noen til å trykke på logo og reklame?

IMG_1691.jpeg

Sort klubblogo og spons er ikke noe man har liggende. Så da må man ev bestille det også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 minutter siden skrev Torres:

Sort klubblogo og spons er ikke noe man har liggende. Så da må man ev bestille det også.

Sponsorlogoer er kanskje ikke like viktig for supporterne. Jeg hadde klart meg fint uten, hvertfall! Men STB-logo er jo et must...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 minutter siden skrev Forza:

Vi ligger på direkte nedrykk, men bestillingssystemet for salg av tredjedrakt (!) kokte over og folk er forbanna over å ikke få tak i drakt.

Noen skriver om at nå blir disse sikkert solgt for heftige summer på Finn.no. 

Selv om jeg ikke fikk tak i selv så synes jeg dette er intet annet enn fantastisk, og håper de ikke vanner ut konseptet ved å lage flere.

Gjør det heller til en årlig greie, hvor vi alle er grønne av misunnelse på de heldige som har fått tak i årets limited edition. Sånt blir det blest og engasjement av!

Grønn arm i 2024?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækdrakta
  • Opprett ny...