Torres 4 053 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. April Dette var langt over forventningene mine. Var sikker på feteste på lang tid, dette er klart den feteste bortedrakten vi har hatt noengang. For en jævla fet klubb vi er! 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 241 Del Skrevet 13. April Del Skrevet 13. April Nydelig drakt. 😍 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 13. April Del Skrevet 13. April Han ser bra ut og drakten er fin, men virkelig? 😂 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 13. April Del Skrevet 13. April Trengte egentlig nye joggesko, men her må det omprioriteres.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 13. April Del Skrevet 13. April Edit: Orker ikke likevel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. April Ny drakt på plass og til salgs! Det var og er en hyllest til supporterne, og bruker en 3 åring i designet! Det er trist at minste str er 7 år! Samt at denne var i så lite opplag at den ble utsolgt alt etter 45 minutter! Klubben bør innse hvor viktig det er med merch i små størrelser, det finnes ikke noe bedr enn å se masse barn spille ball på løkka i Stabæk drakt! Rart at ikke klubben innser dette! Burde vært tilgjengelig i enda mindre størrelser og helst til noe lavere pris for barn! Dette vil hele klubben tjene på, spesielt i det lange løp! 45 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersO94 44 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April Fikk nettopp bortedrakta, men stusser litt over trykket. Skal ikke alt være i samme farge? For hos meg er navnet svart mens resten er mørkeblått. Er forsåvidt ikke overrasket da det ikke er første dansen jeg har med Unisport og feiltrykking av drakter. Har vel hatt 5-6 runder med de tilsammen i 2022-2023. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April Ser ut som det er blått. Bildet er screenshot fra instakontoen til klubben. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 093 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April Derfor jeg kjøpte drakt av han som solgte juletrær. Mer kompetanse der enn hos Unisport 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersO94 44 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April 1 time siden skrev Posse: Derfor jeg kjøpte drakt av han som solgte juletrær. Mer kompetanse der enn hos Unisport Burde jo ha lært etter de to foregående sesongene, men etter uttalige klager og telefonsamtale med Unisports representant i Norge om mine issues hadde jeg et håp om bedring… den gang ei… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April Kommer min nye drakt med andre bokstaver/farger/tall enn de som spillerne har på sine, reklamerer jeg tvert. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 23. April Del Skrevet 23. April 7 timer siden skrev Marandinho: Ser ut som det er blått. Bildet er screenshot fra instakontoen til klubben. Ser nesten ut som det er sorte tall på bildet ovenfor, med navn i blått. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 23. April Del Skrevet 23. April 7 timer siden skrev h1912: Ser nesten ut som det er sorte tall på bildet ovenfor, med navn i blått. 100% Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 465 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. April Sort og blå?! Den er jo hvit og gull! 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April På 23.4.2024 den 10.38 skrev duckster: 100% Alt av dekor bak er blått på spillernes bortedrakter. Sjekket på Kadda i dag. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zuza 541 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April Hentet min drakt nå. Unisport tror visst vi fortsatt spiller i Eliteserien, samt at både navn og nummer er i svart og ikke blått🙃 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April Send det i retur 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 640 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April 1 time siden skrev zuza: Hentet min drakt nå. Unisport tror visst vi fortsatt spiller i Eliteserien, samt at både navn og nummer er i svart og ikke blått🙃 makan så ræva jobb unisport gjør… har også fått produkter fra dem som var feil med.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April 3 minutter siden skrev rykkinn: dette er Eliteserien trykket De skal i det minste ha for at de vet hvor vi egentlig hører hjemme. Hvor kan man skaffe seg riktig drakt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 336 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April 3 timer siden skrev zuza: Hentet min drakt nå. Unisport tror visst vi fortsatt spiller i Eliteserien, samt at både navn og nummer er i svart og ikke blått🙃 Denne drakten har jeg også fått i dag av Unisport. Navn og nummer i svart og nummeret med Eliteserien logo… 🤷🏼♂️ Jeg kan heller ikke send drakten i retur fordi størrelsen XL er allerede utsolgt… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April 17 minutter siden skrev LEVERKUSEN: Denne drakten har jeg også fått i dag av Unisport. Navn og nummer i svart og nummeret med Eliteserien logo… 🤷🏼♂️ Jeg kan heller ikke send drakten i retur fordi størrelsen XL er allerede utsolgt… Prisavslag er vel da eneste rette! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ullern 27 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April 53 minutter siden skrev LEVERKUSEN: Denne drakten har jeg også fått i dag av Unisport. Navn og nummer i svart og nummeret med Eliteserien logo… 🤷🏼♂️ Jeg kan heller ikke send drakten i retur fordi størrelsen XL er allerede utsolgt… Fikk også drakt i dag, sort nummer og navn med eliteserien trykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April Burde ikke klubben ta opp dette med Unisport, når de ødelegger varer kundene deres har betalt for. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersO94 44 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April 27 minutter siden skrev Latmann: Burde ikke klubben ta opp dette med Unisport, når de ødelegger varer kundene deres har betalt for. Var i kontakt med klubben i fjor etter utallige feiltrykk fra Unisport den sesongen og sesongen før. Ble senere en telefonsamtale med Unisports representant i Norge der jeg uttalte meg om de problemene jeg har opplevd. De skyldte da på at de hadde flyttet lokaler, men at det skulle bli bedring 🙄 Dette er 7. gang de har klart å feiltrykke en av mine drakter i løpet av de 3(?) sesongene vi har hatt Unisport som leverandør og minst 1 drakt hver sesong. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ullern 27 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April På 22.4.2024 den 17.42 skrev AndersO94: Fikk nettopp bortedrakta, men stusser litt over trykket. Skal ikke alt være i samme farge? For hos meg er navnet svart mens resten er mørkeblått. Er forsåvidt ikke overrasket da det ikke er første dansen jeg har med Unisport og feiltrykking av drakter. Har vel hatt 5-6 runder med de tilsammen i 2022-2023. Er jo faktisk dette trykket de også viser på unisport sine hjemmesider når man skal bestille drakten! Unisport har bomma… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zuza 541 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 13 timer siden skrev zuza: Hentet min drakt nå. Unisport tror visst vi fortsatt spiller i Eliteserien, samt at både navn og nummer er i svart og ikke blått🙃 Ser jeg også har fått feil Obos patch på armen. Har fått blå og den skal være hvit på denne drakten.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April Jeg har sendt e-post til Ungsport i dag hvor jeg har gjort det klart at det er bortkastet å sende meg en drakt som ikke er lik de spillerne brukere hva gjelder trykk, font etc. blir spennende å se om de svarer på den. Sendingen av min drakt er registrert i Posten-appen, men den er fortsatt ikke registrert sendt, så jeg håper de rydder opp før sending. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 1 time siden skrev zuza: Ser jeg også har fått feil Obos patch på armen. Har fått blå og den skal være hvit på denne drakten.. I bildet til @AndersO94 har de brukt hvit patch. Så da er det altså ikke «bare» at de generelt bruker feil trykk, de plukker trykk litt her og der når de produserer dem! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersO94 44 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April Akkurat nå skrev odd: I bildet til @AndersO94 har de brukt hvit patch. Så da er det altså ikke «bare» at de generelt bruker feil trykk, de plukker trykk litt her og der når de produserer dem! Virker som de tar det litt på dagsform 🥴 Helt utrolig at de kan skryte på seg å være en ledende leverandør i Norge på drakter og fotballutstyr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersO94 44 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 41 minutter siden skrev Bebe: Jeg har sendt e-post til Ungsport i dag hvor jeg har gjort det klart at det er bortkastet å sende meg en drakt som ikke er lik de spillerne brukere hva gjelder trykk, font etc. blir spennende å se om de svarer på den. Sendingen av min drakt er registrert i Posten-appen, men den er fortsatt ikke registrert sendt, så jeg håper de rydder opp før sending. Selv i dialog med Unisport, men også sendt en mail til klubben om dette og spesielt opplevelsen min de siste tre årene. Har vanskelig for å tro at klubben er fornøyd med dette. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå