Stuart 1 832 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 52 minutter siden skrev odd: I bildet til @AndersO94 har de brukt hvit patch. Så da er det altså ikke «bare» at de generelt bruker feil trykk, de plukker trykk litt her og der når de produserer dem! Jeg bestillte drakt uten trykk og den har ingen OBOS logo på høyre arm. Den er bare blank! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 496 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 18 minutter siden skrev Stuart: Jeg bestillte drakt uten trykk og den har ingen OBOS logo på høyre arm. Den er bare blank! Samme her. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 319 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April Noen som vet hvor lang den avtalen med Unisport er på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 29 minutter siden skrev Yassine: Samme her. Det står ganske tydelig når man bestiller at man må bestille ermemerke. Det kostet noen kroner ekstra. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stovner 0 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April Hentet min igår, begynte nesten å le av hvor latterlig feil det er mulig å gjøre. Heller ikke fått svar fra unisport på mail. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 14 minutter siden skrev Bebe: Det står ganske tydelig når man bestiller at man må bestille ermemerke. Det kostet noen kroner ekstra. Ah OK. Jeg så ikke det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April Jeg har fått et meningsløst svar fra Unisport. De spør meg om å sende inn bilder av drakten (som jeg altså ennå ikke har mottatt, men sendt e-post om for å hindre at de trykker på masse feil). De spurte også om bestillingsnummeret, selv om det sto i emnefeltet på e-posten jeg sendte dem. Null kvalitetskontroll der i gården. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 2 timer siden skrev AndersO94: Selv i dialog med Unisport, men også sendt en mail til klubben om dette og spesielt opplevelsen min de siste tre årene. Har vanskelig for å tro at klubben er fornøyd med dette. Jeg har sendt e-post til kommersiell leder Espen Sannes om dette. Det er ille når klubben lager enn drakt som skal hylle supporterne, så velger draktleverandøren å pisse på oss. Beklager språket. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stb_nostalgi 565 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April Jeg sendte en mail til unisport etter å KUN ha mottatt feil fra dem samtlige ganger jeg har bestilt. «Hvordan er status hos dere om dagen? Klarer dere sende ut riktig produkt i riktige farger med riktig trykk?» svar: «Takk for henvendelsen din. Statusen er god den, og vi har leveringstid på 1-4 arbeidsdager på de fleste produkter. Hvis du legger inn en kommentar på bestillingen din, så skal jeg legge ved en gratis overraskelse til deg. Bare skriv inn navnet mitt Eivind i kommentarfeltet, så fikser jeg det:)» Så her er det nok helt sikkert full kontroll😂 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 47 minutter siden skrev Stb_nostalgi: Jeg sendte en mail til unisport etter å KUN ha mottatt feil fra dem samtlige ganger jeg har bestilt. «Hvordan er status hos dere om dagen? Klarer dere sende ut riktig produkt i riktige farger med riktig trykk?» svar: «Takk for henvendelsen din. Statusen er god den, og vi har leveringstid på 1-4 arbeidsdager på de fleste produkter. Hvis du legger inn en kommentar på bestillingen din, så skal jeg legge ved en gratis overraskelse til deg. Bare skriv inn navnet mitt Eivind i kommentarfeltet, så fikser jeg det:)» Så her er det nok helt sikkert full kontroll😂 Du får rødt nummer og brunt navn. helt uten kostnad for deg. Surpriseeee.... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ullern 27 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April Sendte mail til kundesupport og klagde i dag tidlig og fikk svar relativt fort om å få refundert prisen for trykket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 319 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 17 minutter siden skrev Ullern: Sendte mail til kundesupport og klagde i dag tidlig og fikk svar relativt fort om å få refundert prisen for trykket. Be om mer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 19 minutter siden skrev Ullern: Sendte mail til kundesupport og klagde i dag tidlig og fikk svar relativt fort om å få refundert prisen for trykket. Du har reklamasjonsrett selv om du ikke har bytterett. Du kan kreve å få returnere drakten og få pengene igjen. Altså heve kjøpet. Men Ungsport har rett til omlevering før du kan heve. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersO94 44 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 17 timer siden skrev Latmann: Burde ikke klubben ta opp dette med Unisport, når de ødelegger varer kundene deres har betalt for. Har vært i samtaler med Espen Sannes om dette og han sier at de har tett dialog med Unisport om dette problemet. Så da får man bare håpe at det gir resultater. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ullern 27 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 51 minutter siden skrev Anderson: Be om mer Hva foreslår du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 474 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. April Gjør som @Bebe sier og krev akkurat det du faktisk har rett på. Det gjelder alle som har fått levert drakt med feil. Krev å få levert ny drakt med riktig trykk som er identisk med de draktene som klubben bruker i kamp. Det er det produktet de selger og det er det de skal levere. Så informerer du om at dersom de ikke vil imøtekomme dette kravet så vil du heve kjøpet og kreve det fulle beløpet refundert. Unisport må merke at de taper penger på å gjøre så mange feil om de noen gang skal skjerpe seg. Det er ofte lurt å vise til Lov om kjøp (Kjøpsloven) og legge ved en lenke til denne for å poengtere at du vet hva du kan kreve. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 53 minutter siden skrev Ullern: Hva foreslår du? Ny drakt med riktig trykk er vel greit utgangspunkt. Så kan de refundere trykket som plaster på såret. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 319 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 3 timer siden skrev Ullern: Hva foreslår du? 30% rabatt eller så krever du å sende tilbake. De har jo ikke gitt deg det du har bestilt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stb_nostalgi 565 Del Skrevet 26. April Del Skrevet 26. April 3 timer siden skrev Ullern: Hva foreslår du? Du må ihvertfall ikke akseptere å få dekket trykket. Det er ræva deal. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 474 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April Ser nå at jeg må korrigere meg selv og poengtere at det er selvfølgelig forbrukerkjøpsloven samt angrerettloven som er aktuelle. Kjøpsloven gjelder salg mellom enten to private eller to næringsdrivende mens forbrukerkjøp gjelder salg fra næringsdrivende til privatperson, og angrerettloven gjelder fjernsalg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 29. April Del Skrevet 29. April Da gikk min drakt i retur i det øyeblikket jeg hentet den på Posten. Snakk om jallatrykk. Jeg har bedt om omlevering, alternativt heving av kjøp om de ikke klarer å omlevere umiddelbart. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 336 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April Jeg har fått en svar fra Unisport Tyskland (fordi jeg kunne bestille drakten på den tyske Unisport siden) "Vårt reklamasjonsavdeling har bekreftet, at trykket på drakten din skyldes på feil instilling i systemet vårt, derfor du har fått drakten med feil trykk. Vi har korrigert feilen, slik vi kan tilbyr drakten med riktig trykk. Desverre er størrelsen XL foreløpig ikke tilgjengelig. Men vi venter en ny levering (eksakt dato ukjent så langt" Jeg skal sende drakten i retur og får pengene tilbake. Og jeg skal bestille nytt når nye drakter har kommet inn. Då kan jeg bare håpe at nye drakter skal virkelig komme inn snart og ag deretter jeg får drakten min med riktig trykk. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 29. April Del Skrevet 29. April 1 time siden skrev LEVERKUSEN: Jeg har fått en svar fra Unisport Tyskland (fordi jeg kunne bestille drakten på den tyske Unisport siden) "Vårt reklamasjonsavdeling har bekreftet, at trykket på drakten din skyldes på feil instilling i systemet vårt, derfor du har fått drakten med feil trykk. Vi har korrigert feilen, slik vi kan tilbyr drakten med riktig trykk. Desverre er størrelsen XL foreløpig ikke tilgjengelig. Men vi venter en ny levering (eksakt dato ukjent så langt" Jeg skal sende drakten i retur og får pengene tilbake. Og jeg skal bestille nytt når nye drakter har kommet inn. Då kan jeg bare håpe at nye drakter skal virkelig komme inn snart og ag deretter jeg får drakten min med riktig trykk. Alle mann til Tyskland... 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Mai FotballtrøyeFredag 3. mai | Barnekreftforeningen 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 3. Mai Del Skrevet 3. Mai 9 timer siden skrev Snæss: FotballtrøyeFredag 3. mai | Barnekreftforeningen Fin drakt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Repetisjon fra min side! Men skal seriøst ikke unisports selge årets hjemmedrakt i barnestørrelse? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersO94 44 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai Etter mye frem og tilbake med Unisport forstod de endelig problemet og tilbød seg å refundere hele beløpet mot at drakta sendes i retur. Tok sin tid men bedre sånn! Kjøpte heller drakta på Nadderud stadion i pausen mot Kongsvinger. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Er det noen her som har mottatt den nye bortedrakten med riktig trykk fra Unisport? Jeg er litt usikker på om jeg tør å bestille igjen. Hater styret med å sende tilbake og de goddag-mann-økseskaft-svareren i e-poster med mannen på «kundeservice». Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 52 minutter siden skrev Bebe: Er det noen her som har mottatt den nye bortedrakten med riktig trykk fra Unisport? Jeg er litt usikker på om jeg tør å bestille igjen. Hater styret med å sende tilbake og de goddag-mann-økseskaft-svareren i e-poster med mannen på «kundeservice». Han Eivind? Kontaktet de ang drakt til barn! Den var på vei inn i butikk Ila ett par dager! 2 uker etterpå på sendte jeg ny Mail! Nei han var usikker på om de hadde bestilt inn noen drakter i år i det hele tatt! Men skriv navnet i bestillingen, så får du en overaskelse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 9 minutter siden skrev blaasoldat: Han Eivind? Kontaktet de ang drakt til barn! Den var på vei inn i butikk Ila ett par dager! 2 uker etterpå på sendte jeg ny Mail! Nei han var usikker på om de hadde bestilt inn noen drakter i år i det hele tatt! Men skriv navnet i bestillingen, så får du en overaskelse Eivind er en klovn. Når jeg bestiller noe fra en nettbutikk ønsker jeg det jeg har bestilt. Ikke en jæ… overraskelse. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå