Gå til innhold

Anbefalte innlegg


52 minutter siden skrev odd:

I bildet til @AndersO94 har de brukt hvit patch. Så da er det altså ikke «bare» at de generelt bruker feil trykk, de plukker trykk litt her og der når de produserer dem!

Jeg bestillte drakt uten trykk og den har ingen OBOS logo på høyre arm. Den er bare blank!

 

STB away No OBOS logo.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


18 minutter siden skrev Stuart:

Jeg bestillte drakt uten trykk og den har ingen OBOS logo på høyre arm. Den er bare blank!

 

STB away No OBOS logo.jpg

Samme her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


29 minutter siden skrev Yassine:

Samme her.

Det står ganske tydelig når man bestiller at man må bestille ermemerke. Det kostet noen kroner ekstra. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 minutter siden skrev Bebe:

Det står ganske tydelig når man bestiller at man må bestille ermemerke. Det kostet noen kroner ekstra. 

Ah OK. Jeg så ikke det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har fått et meningsløst svar fra Unisport. De spør meg om å sende inn bilder av drakten (som jeg altså ennå ikke har mottatt, men sendt e-post om for å hindre at de trykker på masse feil).
 

De spurte også om bestillingsnummeret, selv om det sto i emnefeltet på e-posten jeg sendte dem. 
 

Null kvalitetskontroll der i gården. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev AndersO94:

Selv i dialog med Unisport, men også sendt en mail til klubben om dette og spesielt opplevelsen min de siste tre årene. Har vanskelig for å tro at klubben er fornøyd med dette.

Jeg har sendt e-post til kommersiell leder Espen Sannes om dette. Det er ille når klubben lager enn drakt som skal hylle supporterne, så velger draktleverandøren å pisse på oss. Beklager språket. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg sendte en mail til unisport etter å KUN ha mottatt feil fra dem samtlige ganger jeg har bestilt.

«Hvordan er status hos dere om dagen? Klarer dere sende ut riktig produkt i riktige farger med riktig trykk?»

svar:

«Takk for henvendelsen din.

Statusen er god den, og vi har leveringstid på 1-4 arbeidsdager på de fleste produkter. Hvis du legger inn en kommentar på bestillingen din, så skal jeg legge ved en gratis overraskelse til deg. Bare skriv inn navnet mitt Eivind i kommentarfeltet, så fikser jeg det:)»
 
Så her er det nok helt sikkert full kontroll😂

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


47 minutter siden skrev Stb_nostalgi:

Jeg sendte en mail til unisport etter å KUN ha mottatt feil fra dem samtlige ganger jeg har bestilt.

«Hvordan er status hos dere om dagen? Klarer dere sende ut riktig produkt i riktige farger med riktig trykk?»

svar:

«Takk for henvendelsen din.

Statusen er god den, og vi har leveringstid på 1-4 arbeidsdager på de fleste produkter. Hvis du legger inn en kommentar på bestillingen din, så skal jeg legge ved en gratis overraskelse til deg. Bare skriv inn navnet mitt Eivind i kommentarfeltet, så fikser jeg det:)»
 
Så her er det nok helt sikkert full kontroll😂

 

Du får rødt nummer og brunt navn.  helt uten kostnad for deg.  Surpriseeee....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev Ullern:

Sendte mail til kundesupport og klagde i dag tidlig og fikk svar relativt fort om å få refundert prisen for trykket. 

IMG_8695.jpeg

IMG_8694.jpeg

Be om mer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 minutter siden skrev Ullern:

Sendte mail til kundesupport og klagde i dag tidlig og fikk svar relativt fort om å få refundert prisen for trykket. 

IMG_8695.jpeg

IMG_8694.jpeg

Du har reklamasjonsrett selv om du ikke har bytterett. Du kan kreve å få returnere  drakten og få pengene igjen. Altså heve kjøpet. Men Ungsport har rett til omlevering før du kan heve. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 timer siden skrev Latmann:

Burde ikke klubben ta opp dette med Unisport, når de ødelegger varer kundene deres har betalt for.  

Har vært i samtaler med Espen Sannes om dette og han sier at de har tett dialog med Unisport om dette problemet. Så da får man bare håpe at det gir resultater.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


53 minutter siden skrev Ullern:

Hva foreslår du? 

Ny drakt med riktig trykk er vel greit utgangspunkt.  Så kan de refundere trykket som plaster på såret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser nå at jeg må korrigere meg selv og poengtere at det er selvfølgelig forbrukerkjøpsloven samt angrerettloven som er aktuelle. Kjøpsloven gjelder salg mellom enten to private eller to næringsdrivende mens forbrukerkjøp gjelder salg fra næringsdrivende til privatperson, og angrerettloven gjelder fjernsalg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da gikk min drakt i retur i det øyeblikket jeg hentet den på Posten. Snakk om jallatrykk. Jeg har bedt om omlevering, alternativt heving av kjøp om de ikke klarer å omlevere umiddelbart. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev LEVERKUSEN:

Jeg har fått en svar fra Unisport Tyskland (fordi jeg kunne bestille drakten på den tyske Unisport siden)

"Vårt reklamasjonsavdeling har bekreftet, at trykket på drakten din skyldes på feil instilling i systemet vårt, derfor du har fått drakten med feil trykk. Vi har korrigert feilen, slik vi kan tilbyr drakten med riktig trykk. 

Desverre er størrelsen XL foreløpig ikke tilgjengelig. Men vi venter en ny levering (eksakt dato ukjent så langt"

 

Jeg skal sende drakten i retur og får pengene tilbake. Og jeg skal bestille nytt når nye drakter har kommet inn.

Då kan jeg bare håpe at nye drakter skal virkelig komme inn snart og ag deretter jeg får drakten min med riktig trykk.

 

 

 

 
 
 

Alle mann til Tyskland...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det noen her som har mottatt den nye bortedrakten med riktig trykk fra Unisport? Jeg er litt usikker på om jeg tør å bestille igjen. Hater styret med å sende tilbake og de goddag-mann-økseskaft-svareren i e-poster med mannen på «kundeservice». 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


52 minutter siden skrev Bebe:

Er det noen her som har mottatt den nye bortedrakten med riktig trykk fra Unisport? Jeg er litt usikker på om jeg tør å bestille igjen. Hater styret med å sende tilbake og de goddag-mann-økseskaft-svareren i e-poster med mannen på «kundeservice». 

Han Eivind?

Kontaktet de ang drakt til barn! Den var på vei inn i butikk Ila ett par dager! 2 uker etterpå på sendte jeg ny Mail! Nei han var usikker på om de hadde bestilt inn noen drakter i år i det hele tatt!

Men skriv navnet i bestillingen, så får du en overaskelse

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev blaasoldat:

Han Eivind?

Kontaktet de ang drakt til barn! Den var på vei inn i butikk Ila ett par dager! 2 uker etterpå på sendte jeg ny Mail! Nei han var usikker på om de hadde bestilt inn noen drakter i år i det hele tatt!

Men skriv navnet i bestillingen, så får du en overaskelse

Eivind er en klovn. Når jeg bestiller noe fra en nettbutikk ønsker jeg det jeg har bestilt. Ikke en jæ… overraskelse. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækdrakta
×
×
  • Opprett ny...