blaasoldat 8 659 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars Ville 10 av 10 ganger hatt Alltid.Uansett. Bakpå drakten, ikke «Blaa er tykkere enn vann» Blindspor 36 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 552 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 40 minutter siden skrev blaasoldat: Ville 10 av 10 ganger hatt Alltid.Uansett. Bakpå drakten, ikke «Blaa er tykkere enn vann» Blindspor De varierer hvert år hva som står i nakken på draktene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 552 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars Vinkelen som er rar, eller er stripene ikke rette? Sikksakk/V-vinkel på stripene??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 116 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 3 minutter siden skrev rykkinn: Vinkelen som er rar, eller er stripene ikke rette? Sikksakk/V-vinkel på stripene??? Håper ikke det, selv om Nike har gjort mye rart opp gjennom 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 478 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars Tydeligvis ikke fått med sponsorene på en enhetlig farge. Vi har vel ikke så mye å komme med siden vi er i OBOS, men håper fremover at vi får til det. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars La oss være fornøyd med det vi får. Det kunne vært verre.. 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 663 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 47 minutter siden skrev odd: La oss være fornøyd med det vi får. Det kunne vært verre.. Herregud… Jeg hadde faktisk fortrengt den drakten… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 280 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 1 time siden skrev rykkinn: Vinkelen som er rar, eller er stripene ikke rette? Sikksakk/V-vinkel på stripene??? Jeg tror ikke det. Ser ut som en bulk i stoffet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 659 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 2 timer siden skrev rykkinn: De varierer hvert år hva som står i nakken på draktene. Det burde det ikke gjort! Rød tråd. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 912 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 6 minutter siden skrev blaasoldat: Det burde det ikke gjort! Rød tråd. Du mener blaa tråd? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 811 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars Dette er uten tvil den beste drakten som har blitt laget. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 280 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Nytt hint om rundt 30. Fått høre at drakten vil skape noen reaksjoner, så får vi se hva som menes med det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 280 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Fyfaen så stygge 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 1 026 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Neineinei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crispo11 160 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Å fy faen så jævlig! 🤮 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 860 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Man skjønner at vi er lavt prioritert når vi må ta til takke med drakter som topplagene brukte for fem år siden. (Jeg tar for gitt at ingen er så fjerne at de har bevisst valgt det designet blant flere alternativer.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 280 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars 20 minutter siden skrev Nøfyse: Man skjønner at vi er lavt prioritert når vi må ta til takke med drakter som topplagene brukte for fem år siden. (Jeg tar for gitt at ingen er så fjerne at de har bevisst valgt det designet blant flere alternativer.) Da må jeg skuffe deg. Man har selvsagt flere alternativ, men vi får ikke lage egne design. Da må man selge over 10k drakter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 931 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars Liker det litt jeg 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 402 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Liker den jeg! Synes de to foregående draktene har vært litt kjedelige. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 239 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Endelig har man dratt opp et design og lekt litt med de tradisjonelle stripene! Rette striper med hvitt pulver begynner å bli mainstream selv på ungdomsskoler, så likte dette! Dette var jo litt røft! Kanskje for røft for folket i Bærum øst... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 768 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Jeg må vente til jeg kan se og ta på den, før jeg kan si 100% om det treffer eller ei. I utgangspunktet skeptisk til sikk-sakk, men hvis vi får en spiller med "Bossman" på drakta må jeg nok kjøpe en uansett. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 931 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 328 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars 6 minutes ago, Luringen said: 🤢🤮 Nei! Nei! Nei! Vil heller ha de kjedelige rette strekene vi har hatt før og ikke dette 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 624 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars Fortsatt en fasinerende fargepalett på sponsorene våre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 868 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars Kjøper fjorårets, jeg 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 328 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars La merke til 2 ting på Unisport Er mulig å få trykk med Cedergren med nr 32 Og Roberts sitt navn på trykk er Roberts IV? Og skal vi få en helt annen type drakt neste år når vi bytter stadion? – Vi ønsket å gjøre noe litt annerledes i år, uten å miste identiteten vår. Denne drakten markerer slutten på en æra, og vi tror mange vil huske den som noe spesielt, sier Espen Sannes, kommersiell leder i Stabæk Fotball 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 711 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 561 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars Den har ikke kommet i butikken ennå. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 860 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars 46 minutter siden skrev Jankri99: og vi tror mange vil huske den som noe spesielt Det er der det blir helt skivebom for min del i hvert fall. På en skala fra 1 til 10 der 1 er tradisjonelle striper og 10 er så spesiell som hjemmedrakten til CD Palencia fra 2016/2017 (bildet) så blir sikksakkstriper ikke mer enn en toer - så minimalt annerledes som det er mulig å gjøre det. Resultatet i mine øyne er en drakt som verken er klassisk pen eller leken og gøy på ordentlig. Fullstendig bom for min del, men det ser ut til at det er flere som liker den enn jeg hadde trodd så det er jo bra. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 443 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars Alt står og faller med hva som skjer på banen, vinner de og smasher inn opprykket så kommer jeg til å elske den drakten, hvis ikke..... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå