h1912 1 491 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars 16 timer siden skrev joffen: Neineinei Er det virkelig mulig? Håper jeg bare drømmer nå... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 931 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars Tar sikksakk framfor brun krage Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 709 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mars Jeg likern jeg. Treffer på fargene og vekk med det stygge hunchback-skulderpartiet. Bra at stripene går helt opp igjen. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 711 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars Sånne striper er et middels morsomt stunt om man har en helt ren drakt ellers. Når man fra før har 25 reklamelogoer i ulike farger og størrelser, så er dette mildt sagt et mystisk valg. Alt for mange elementer som kjemper om fokus. Når det er sagt, så ser kvaliteten ellers veldig fin ut. Med rette striper neste år, så er vi der. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 379 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars Dette er den styggeste drakta vi har hatt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 800 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mars Jeg gjør meg kanskje upopulær her, men jeg liker drakten🤣🤣🤣🤣 Sponsoren ødelegger igjen. Jeg skjønner ikke hva folk driver med i 2025. Hvorfor lever vi fremdeles på 70 tallet hva gjelder sponsortrykk. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 754 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars Jeg ble overrasket men liker den egentlig veldig godt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 901 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars Motstanderne kommer til å bli sjøsyke 😵💫😵💫😵💫 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 953 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars Syns den var kul jeg! Får litt vibes til da United hadde det rutete mønsteret. Hatet den da den kom men er jo ikonisk mtp at det var siste sesongen til Fergie + Van Persie var vill i den drakten. Håper på lignende assosiasjoner til denne drakta og siste sesong på Nadderud og opprykk tilbake til det gode selskap 😊 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 402 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars 1 time siden skrev Marandinho: Jeg gjør meg kanskje upopulær her, men jeg liker drakten🤣🤣🤣🤣 Sponsoren ødelegger igjen. Jeg skjønner ikke hva folk driver med i 2025. Hvorfor lever vi fremdeles på 70 tallet hva gjelder sponsortrykk. Helt enig! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars Kanskje tanken bak er å gjøre motstanderne svimle når de ser mann med drakten komme mot dem? Kan jo sånn sett være en fin kombinasjon med de kvikke og løpsterke spillertypene vi har nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 624 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars 4 timer siden skrev mbh: Den har ikke kommet i butikken ennå. Det er borte drakten til damelaget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 860 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars 1 time siden skrev duckster: Får litt vibes til United Som om den ikke var ille nok fra før 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 868 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mars 3 timer siden skrev Mike: Dette er den styggeste drakta vi har hatt Lå du i koma i 2012? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 019 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars 11 minutter siden skrev RedWhiteandBlaa: Lå du i koma i 2012? Men utenom den bulken vi fikk i historien det året? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 868 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars 4 minutter siden skrev odd: Men utenom den bulken vi fikk i historien det året? "La oss nå ta en titt på Norgeshistorien, utenom april 1940" 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 916 Del Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Bryne annonsert i går en av de fineste draktene jeg har sett i norsk fotball. Ble spent på den nye bortedrakten vår nå, noen som vet når den kommer? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 768 Del Skrevet 16 minutter siden Del Skrevet 16 minutter siden 2 timer siden skrev Elliott Ottesen: Bryne annonsert i går en av de fineste draktene jeg har sett i norsk fotball. Ble spent på den nye bortedrakten vår nå, noen som vet når den kommer? Kaizer-drakten? Enig, den var ganske kul. Synd det kun er tredjedrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå