Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sånne striper er et middels morsomt stunt om man har en helt ren drakt ellers.

Når man fra før har 25 reklamelogoer i ulike farger og størrelser, så er dette mildt sagt et mystisk valg. Alt for mange elementer som kjemper om fokus. 

Når det er sagt, så ser kvaliteten ellers veldig fin ut. Med rette striper neste år, så er vi der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den var kul jeg! Får litt vibes til da United hadde det rutete mønsteret. Hatet den da den kom men er jo ikonisk mtp at det var siste sesongen til Fergie + Van Persie var vill i den drakten. 

Håper på lignende assosiasjoner til denne drakta og siste sesong på Nadderud og opprykk tilbake til det gode selskap 😊 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Marandinho:

Jeg gjør meg kanskje upopulær her, men jeg liker drakten🤣🤣🤣🤣

Sponsoren ødelegger igjen. Jeg skjønner ikke hva folk driver med i 2025. Hvorfor lever vi fremdeles på 70 tallet hva gjelder sponsortrykk. 

Helt enig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje tanken bak er å gjøre motstanderne svimle når de ser mann med drakten komme mot dem? Kan jo sånn sett være en fin kombinasjon med de kvikke og løpsterke spillertypene vi har nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 minutter siden skrev RedWhiteandBlaa:

Lå du i koma i 2012?

Men utenom den bulken vi fikk i historien det året?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Elliott Ottesen:

Bryne annonsert i går en av de fineste draktene jeg har sett i norsk fotball. Ble spent på den nye bortedrakten vår nå, noen som vet når den kommer? 

Kaizer-drakten? Enig, den var ganske kul. Synd det kun er tredjedrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækdrakta
  • Opprett ny...