RedWhiteandBlaa 975 Del Skrevet lørdag kl. 12:07 Del Skrevet lørdag kl. 12:07 Stusser over hvorfor i alle dager man har valgt å klippe og lime bare første strofen istedenfor hele sangen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 163 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 12:49 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 12:49 Årets bortedrakt er pur klasse. All ære til de som har laget tidenes beste drakt. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 799 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 12:51 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 12:51 37 minutter siden skrev RedWhiteandBlaa: Stusser over hvorfor i alle dager man har valgt å klippe og lime bare første strofen istedenfor hele sangen Her har du virkelig jobbet overtid for å finne noe å klage på. 🙄 En med bakgrunn i grafisk design kan sikkert svare deg bedre/annerledes, men tre umiddelbare tanker fra meg er at stripene går "fra nord til sør" på drakta, ikke fra ”Jong i øst, til Jar i vest", lesbarhet(pga størrelse), samt at symbolverdien i strofen i seg selv er tilstrekkelig. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 865 Del Skrevet lørdag kl. 13:30 Del Skrevet lørdag kl. 13:30 Fin drakt, har kjøpt, men if I speak I am in Big trouble 🙈 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 975 Del Skrevet lørdag kl. 14:09 Del Skrevet lørdag kl. 14:09 1 time siden skrev Mr. Diamond: Her har du virkelig jobbet overtid for å finne noe å klage på. 🙄 En med bakgrunn i grafisk design kan sikkert svare deg bedre/annerledes, men tre umiddelbare tanker fra meg er at stripene går "fra nord til sør" på drakta, ikke fra ”Jong i øst, til Jar i vest", lesbarhet(pga størrelse), samt at symbolverdien i strofen i seg selv er tilstrekkelig. Stusser igjen, denne gangen over hvordan du oppfattet stussingen min som en klage Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 707 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 14:38 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 14:38 28 minutter siden skrev RedWhiteandBlaa: Stusser igjen, denne gangen over hvordan du oppfattet stussingen min som en klage Stusser over hvordan du klarer å ikke se at det oppfattes som en klage. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 975 Del Skrevet lørdag kl. 16:08 Del Skrevet lørdag kl. 16:08 Det stusses 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 469 Del Skrevet lørdag kl. 17:37 Del Skrevet lørdag kl. 17:37 5 timer siden skrev RedWhiteandBlaa: Stusser over hvorfor i alle dager man har valgt å klippe og lime bare første strofen istedenfor hele sangen Av samme grunn som at folk kun tatoverer en liten del av et bibelvers på kroppen i stedet for hele bibelen. Dette er virkelig noe av det rareste jeg har sett noen reagere på. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 975 Del Skrevet lørdag kl. 17:45 Del Skrevet lørdag kl. 17:45 8 minutter siden skrev Fjodor: Dette er virkelig noe av det rareste jeg har sett noen reagere på. Da leser du ikke forumet ofte nok 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 408 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 00:23 Kongeinnlegg! Del Skrevet i går, 00:23 6 timer siden skrev Fjodor: Av samme grunn som at folk kun tatoverer en liten del av et bibelvers på kroppen i stedet for hele bibelen. Dette er virkelig noe av det rareste jeg har sett noen reagere på. Tiltredes. Her velger klubben å "hylle" de som reiser rundt og støtter dem, også henger man seg opp i en egentlig helt naturlig detalj. Dette var "tittelen" på sangen vi i mange år lagde mest trøkk på, og som andre lag fans påpekte at vi var ekstremt sterke på. Og kanskje også forbinder oss med - noe klubben åpenbart gjør også. Jeg synes man skal ta dette til seg og kjenne litt på jeg. Utrolig kul gest. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 151 Del Skrevet i går, 00:45 Del Skrevet i går, 00:45 Kuleste bortedrakten på mange, mange år, kanskje noensinne? Denne skal definitivt handles inn. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 862 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden På 26.4.2025 den 14.51 skrev Mr. Diamond: ”Jong i øst, til Jar i vest" En med bakgrunn i geografi hadde sikkert også svart annerledes Kul drakt, denne skal kjøpes inn - spesielt fordi sponsorene har gått med på ensfargede logoer. Det gjør så stor forskjell. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 799 Del Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 53 minutter siden skrev Posse: En med bakgrunn i geografi hadde sikkert også svart annerledes Haha, ser det nå! 🙈 Får skylde på at jeg er innflytter til kommunen. Når jeg tenker meg enda mere om så er vel ikke de to strofene i samme sang engang. 🙈😂 (Til de som måtte lure) Slik er den egentlig: Over alt fra nord til sør Heia de blaa Stabæk Fotball til vi dør Heia de blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå