Gå til innhold

Anbefalte innlegg

14 minutter siden skrev Forza:

Gjør det heller til en årlig greie, hvor vi alle er grønne av misunnelse på de heldige som har fått tak i årets limited edition. Sånt blir det blest og engasjement av!

100% enig! 

Ser ut som disse koster rundt 200 kroner i butikk uten trykk. Så maks 200 inkl trykk for Stabæk? Gang det med 100, så har man 20000. Det kan en sponsor dekke inn for å bli med på tur.

På tur? 

Neste år varsler man drakten litt tidligere. Salgsstart mandag. Søndag setter noen av gutta seg en tur og kjører rundt på forskjellige fotballbaner og -løkker der det er barn som bruker søndag formiddag til å spille organisert fotball. Tilfeldig utdeling av en trøye her og der. Fortsatt begrenset opplag selvsagt, og 100 nye unger som har en eksklusiv grunn til å heie på Stabæk.

(Alt selvsagt filmet og redigert i samarbeid med Lexus Bærum. Høgh og Bakenga som suser inn i den feteste bilen de har osv)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk denne triste mailen selv om jeg fikk inn bestillingen 10:05.. 

Har fått en rabatt på Stabæk drakt men har allerede en flott hjemmedrakt med nr 69 på ryggen! Så hvis koden ikke enda er tatt og det er noen som har lyst å bruke den så er det bare å gjøre det 😁

IMG_1644.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

21 timer siden skrev Stb_nostalgi:

Spennende å se hva unisport presterer sende ut ja.. Siste bestilling derfra kom det balkongflagg istedenfor munnbind.

Fikk Mail om at drakten har blitt sendt fra Unisport nå. Da får man vente i spenning på hva som faktisk dukker opp denne gangen. Har hatt mine problemer med feil trykk der på tidligere drakter😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 minutter siden skrev zuza:

Den ligger der igjen nå til samme pris..

Ja bare å rapportere fyren.

Endret av Morriz
Hadde bilde med navn av selger. Var en overreaksjon.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 timer siden skrev jakopp:

Dette hadde man da håpet at folk holdt seg for god til. Håper resten som fikk tak i drakt beholder den og har den på seg mot Brann:)

7FC73AA4-4C3D-408E-8AC8-5CAF2F8F77C4.jpeg

Fant karen, er visst en RBK-Supporter… 

deler ikke navn da jeg synes han ikke behøver å motta masse hets og sjikane på sosiale medier, men send mld på Finn og rapporter som svindel så blir den muligens fjernet om nok folk gjør det👊🏼💙

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Daniel Berntsen:

Fant karen, er visst en RBK-Supporter… 

deler ikke navn da jeg synes han ikke behøver å motta masse hets og sjikane på sosiale medier, men send mld på Finn og rapporter som svindel så blir den muligens fjernet om nok folk gjør det👊🏼💙

Spørs om Finn er enig i at forkastelig oppførsel er det samme som svindel...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

46 minutter siden skrev Torres:

Hvis neste års bortedrakt blir slik som man håper på, tror jeg det blir den mest solgte bortedrakten i Stabæk noensinne. 

Krysser fingrene for logoer i lik farge på både hjemme og bortedrakt🤞🏼

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækdrakta
  • Opprett ny...