Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Å skjelle ut Norges mest formsvake keeper kan de holde seg utenfor. Selv om gutten gjorde 3 store feil, så trenger ikke fansen å mobbe han til de grader, han er jo tross alt en av sine "egne". Noe av det samme med Brann (ang. Tore Andre Flo) En spiller som står for et av Fotball-Norges største øyblikk. Horeflo er bare helt ynkelig.

Når Stabæk rykker opp, håper jeg at Stabæk Support kan støtte Stabæk 100% og unngå slike øyeblikk. For det er vel ikke det vi vil så for når tar Tippeligaen med storm?

Viktig at spillerne har gode holdninger, og kanskje enda viktigere at Supporterne har det også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å skjelle ut Norges mest formsvake keeper kan de holde seg utenfor. Selv om gutten gjorde 3 store feil, så trenger ikke fansen å mobbe han til de grader, han er jo tross alt en av sine "egne". Noe av det samme med Brann (ang. Tore Andre Flo) En spiller som står for et av Fotball-Norges største øyblikk. Horeflo er bare helt ynkelig.

Når Stabæk rykker opp, håper jeg at Stabæk Support kan støtte Stabæk 100% og unngå slike øyeblikk. For det er vel ikke det vi vil så for når tar Tippeligaen med storm?

Viktig at spillerne har gode holdninger, og kanskje enda viktigere at Supporterne har det også!

43650[/snapback]

Om vi og det gjør vi sikkert iallefall kvalikplassen så kan det bli tøft og få tid til og hedre egne spillere om vi skal hedre alle tidligere Stabækspillere. Synes vi skal fortsette tradisjonen og drite ut motspillere helt till de vender hjem igjen. Et godt eksempel er vel hjelpetreneren vår som jeg tror fikk en hedersplass i hall of shame eller noe sånt, men som vi nå synes egentlig er ganske kul, tror jeg.

Blir det bannere på marienlyst den 28? Takk får alt Finstad. feks

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig tråd-starter. Når evt. Martin komme til Nadderud til neste år, så fortjener ikke han liknende velkomst som Flo fikk i Bergen. Martin kunne jo såklart valgt å gjort seg til tidenes helt i Stabæk, og blitt med ned, men da hadde han mest sannsynlig mistet sin eneste sjanse til å spille VM. Dessuten er forholdet mellom Martin og Stabæk så bra som det går. Dette understrekes vel av banneret som danskebåten hadde på hele siden da Martin giftet seg: Gratulerer med dagen Martin og Kristin. Hilsen Stabæk Fotball.

Forza Stabæk

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin kommer sikkert tilbake når han er ferdig med skaden. Tipper han angrer litt, innen den mannen får spilt en hel kamp er Stabæk i Tippeligaen igjen. På den andre siden er det snart bare 2 år til vi igjen ser Martin i blaatt. Da er han 31 år, har gjort unna de verste tabbbene, kontrollerer sinne og styrer Norges midtbane sammen med Henning Hauger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin kommer sikkert tilbake når han er ferdig med skaden. Tipper han angrer litt, innen den mannen får spilt en hel kamp er Stabæk i Tippeligaen igjen. På den andre siden er det snart bare 2 år til vi igjen ser Martin i blaatt. Da er han 31 år, har gjort unna de verste tabbbene, kontrollerer sinne og styrer Norges midtbane sammen med Henning Hauger.

43675[/snapback]

Jeg tror det å selge martin til Brann i utgangspunktet var godt ment - for Martin. At det kasnkje ble best for Stabæk er annen sak - og føyer seg godt inn i heldige økonomiske disponeringer etter at vi rykket ned. Det hadde ikke vært all right å lønne en skadet Martin. Og hatt et lag som i verste fall hadde gått rundt og ventet på alt skal bli så mye bedre - når Martin er klar igjen. Sånn som Brann i grunn har det om dagen... (Og nei, de er visst utsatt for voodoo de.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43675[/snapback]

Hvorfor om to år? har Martin treårs kontrakt med Brann?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43675[/snapback]

Hvorfor om to år? har Martin treårs kontrakt med Brann?

43677[/snapback]

Memrer det ja!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel stor forskjel på hvilken spiller det er snakk om også da, eller?

Kan vel ikke si at jeg hadde hyllet/jublet like mye når Ole Bartma kommer tilbake på Nadderud, som om Chippen hadde kommet tilbake. Martin er også en spiller som mye bedre likt av meg enn f. eks Svin Larsen. Noe spillere er konger andre er klovner selv om de slutter/svikter klubben og andre igjen bryr du deg faktisk ingen ting om f. eks Ohr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med siste taler. Det er også forskjell på de som har "jobbet" i klubben og de som har levd og utviklet seg for klubben. Ang. Start så er Espen J. definitvt av de siste, med sørlandsdialekt og heltestatus før han som Norges største talent gikk til Rosenborg. Men tilbake til oss.

Superhelt:

Finstad, Skistad

Helter:

Tobbe, Chippen, Marel, Martin

Greie gutter, men ikke gode nok:

Samir, Mikkel

Nøytrale:

Ohr, Petur (kom som bosman, gikk som bosman), David H, Muri, Tryggvi

Hat:

Basma, Svindyr

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hat:

Basma, Svindyr

43774[/snapback]

Hva er egentlig problemet med Basma? Da han gikk fra Stabæk var han en av de viktigste spillerne vi hadde hatt til da - og drakt-nummeret hans ble fredet. Fredningen ble opphevet etter noen år, men han kan da umulig være kvalifisert til å ligge på "hat-listen". Kan du forklare?

Endret av mbh
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hat:

Basma, Svindyr

43774[/snapback]

Hva er egentlig problemet med Basma? Da han gikk fra Stabæk var han en av de viktigste spillerne vi hadde hatt til da - og drakt-nummeret hans ble fredet. Fredningen ble opphevet et noen år, men han kan da umulig være kvalifisert til å ligge på "hat-listen". Kan du forklare?

43778[/snapback]

Støtter deg i den mbh. Men smaken er som baken og folk må få synes hva de vil. Personlig var jeg ikke begeistret for hverken at Basma gikk til RævBK eller at TSL forsvant i noe som lignet mistenkelig på et ikke-en-krone-til-klubben-og-alt-til-meg-scenario, men jeg har samtidig stor respekt for det de gjorde da de akslet den blaa drakta. TSL var en veldig viktig faktor for at vi holdt plassen første året og etablerte oss som et Tippeligalag.

Uansett, som Hr. Krohn så treffende sier det: Er det ikke deilig å ha noen å hate?!

:-D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helter:

Martin

Nøytrale:

Muri

43774[/snapback]

Uff nei x2

43792[/snapback]

Martin var en helt og vi tjente masse penger på ham. - Nå er fotball karrieren hans nesten over (han kommer neppe tilbake etter den skaden) så takk, Martin.

Muri var dårlig, men var i hvertfall, treg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å skjelle ut motstanderen er en del av gamet.. Første prio er selvfølgelig ens eget lag.

Men klarer man å psyke ut en spiller er det jo glimrende.. Alt for lite av sånt i Norge ;)

43813[/snapback]

Jeg klarte det engang - må ha vært ca 12 år gammel, og var ivrig Frisktilhenger (ishockey - et lagspill på is, som ligner litt på bandy, men har flat ball og mindre bane). Vi spilte mot Jar i toppserien. Jeg hadde klart å plassere meg bak rett bak spillerboksen, og hylte og skreik om hvor elendige jar-spillerne var.

Plutselig lå jeg tre rader lengre opp på tribunen. En av spillerne hadde kylt enden av ishockeykølla si opp i halsen på meg.

Det verste var at det var Jars eldste og mest legendariske spiller som gjorde det, en mann med mange landskamper.

Men det hjalp. Jeg sto alldri bak spillerboksen til motstanderlaget igjen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro de egentlig hadde ment å skrive "för alt", dvs. en svensk hilsen til en svensk spiller.

(ser og frem til å hilse Martin velkommen tilbake)

43743[/snapback]

Da burde de enten ta ett skrivekurs eller skrive "Tack för allt, Markus".. haha!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å skjelle ut motstanderen er en del av gamet.. Første prio er selvfølgelig ens eget lag.

Men klarer man å psyke ut en spiller er det jo glimrende.. Alt for lite av sånt i Norge ;)

43813[/snapback]

Jeg klarte det engang - må ha vært ca 12 år gammel, og var ivrig Frisktilhenger (ishockey - et lagspill på is, som ligner litt på bandy, men har flat ball og mindre bane). Vi spilte mot Jar i toppserien. Jeg hadde klart å plassere meg bak rett bak spillerboksen, og hylte og skreik om hvor elendige jar-spillerne var.

Plutselig lå jeg tre rader lengre opp på tribunen. En av spillerne hadde kylt enden av ishockeykølla si opp i halsen på meg.

Det verste var at det var Jars eldste og mest legendariske spiller som gjorde det, en mann med mange landskamper.

43821[/snapback]

Hepp,

Hvorfor løp du ikke rett til VG?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43813[/snapback]

43821[/snapback]

Hepp,

@ringo

43963[/snapback]

Du vet - barn som ikke har oppført seg helt pent og blir irettesatt (om det å slå en tolvåring kan kalles irettesettelse) føler seg litt skyldige da...

Dette er over tretti år siden. Men hadde noe lignende skjedd med et av mine barn, tror jeg ryktet til den aktuelle spilerrene hadde vært skikkelig ødelagt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43813[/snapback]

43821[/snapback]

Hepp,

@ringo

43963[/snapback]

Du vet - barn som ikke har oppført seg helt pent og blir irettesatt (om det å slå en tolvåring kan kalles irettesettelse) føler seg litt skyldige da...

Dette er over tretti år siden. Men hadde noe lignende skjedd med et av mine barn, tror jeg ryktet til den aktuelle spilerrene hadde vært skikkelig ødelagt...

43967[/snapback]

Det var litt andre tider...

Når snørrunga kastet snøball på bilen så stakk dem av hvis du stoppet, nå kommer dem bort og spør om det er noe du lurer på....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43813[/snapback]

43821[/snapback]

Hepp,

@ringo

43963[/snapback]

43967[/snapback]

Det var litt andre tider...

Når snørrunga kastet snøball på bilen så stakk dem av hvis du stoppet, nå kommer dem bort og spør om det er noe du lurer på....

@ringo

43973[/snapback]

Og selv om det er over tretti år siden husker jeg at jeg oppførte meg på en slik måte at jeg kunne oppfattes som en klyse av motstanderlaget. Det klarer jeg faktisk fortsatt. I en alder av 45...

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Flaut Av Start Fansen
  • Opprett ny...