@ringo 22 160 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Hepp, På tide å tenke fremover... Hvem skal ta oss videre i cupen? Samme lag som mot alta? Jeg tror Tom passer bedre en Alanzinho fra start mot hardspillende LSK. Noen som har status på IA? Blir han klar? hvordan klarte markus seg i Alta? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Tom eller Alanzinho: J okan være enig med deg i tankegangen, men Tom har et problem, han spiller bedre når han kommer inn enn når han starter. Forsvaret må Markus spille. Han var den beste mot Alta og han passer bra mot LSK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Etter en såpass grundig analyse som du stilte meg kommer et relativt knapt svar med forslaget på 11'ern: Jon Morten - Mike - Markus - Bjørnar Alan - Jokke - Jesper - Hennig Daniel - Veigar Forsvaret: Markus er et bedre på oppspill enn Inge som fort kan bli ganske så stressa. Som analysen sier trenger vi spillere som behersker oppspill, samt har teknikk og ferdigheter til å beholde roen. Inge innehar dessverre ikke de ferdighetene. Hvorvidt Markus har det er usikkert, men jeg lar tvilen komme Markus tilgode. Ulempen ved å sette inn Markus er naturligvis hodestyrken til Inge. Midtbanen: Vi må unngå sekken, eller være bedre enn sekken til Lillestrøm. Jesper og Jokke er av samme kaliber som Wehrman, kraftspillere som kan ikke nødvendigvis hyler og skriker av litt røft spill mot midten. I tillegg er de spillere med internasjonal rutine som kan sette Kasey ut av kampen. Henning og Alan på kantene er begge spillere som ønsker å trekke inn sentralt, men som også har ferdighetene til å beholde ballen og finne hullene som dukker opp i LSK sitt forsvar. Henning og Bjørnar innehar hurtighet og duell styrke som forhåpentligvis er nok til å sette Andersson litt ut av kampen. På den andre siden vil Alan ikke bidra mye defensivt mot Stefanuto, men jeg håper at Morten, sammen med Mike og Jokke kan påta seg det ansvaret. Med hurtigheten til Alan og teknikken hans tror jeg han kan skape usikkerhet i LSK forsvaret. Angrep: Daniel er selvskreven, hurtighet, erfaring og teft er vesentlige faktorer som trengs for å score på Åråsen. Ikke mange bortespillere som har gjort det i år. Veigar er et natulig valg, teknikk og ro, samt en god tilrettelegger for Daniel. Eirik har verken roen eller pasningsfoten til Veigar og blir derfor satt på benken. Laget: Vi blir små som mygger på kantene, men med en sentrallinje som oser erfaring og kraft. Små hurtige mygger får ansvaret for å drive oss offensivt, samt hindre innlegg fra kantene. De sentrale får i oppgave å ta ut spillere sentralt og gjerne pådra seg et par gule kort. Jeg er overbevist om at det blir en trivelig kveld på Romerike søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Hepp, Litt bekymret for rommet Alan gir på høyrre flanke. Stefanutto (Hvis han spiller) er svinerask og god til å komme på overlapp, det kan fort bli overtallsituasjoner langs vår høyre flanke hvis Alan spiller høyre ving. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Vurderte en liten periode å sette Henning på høyre og Alan på venstre, men det åpner jo bare for Andersson på andre kanten. Jeg tror at Alan skal kunne gjøre Strefanuto ganske defensiv, ved å vise frem teknikk og hurtighet tidlig kan han fort gjøre Stefanuto usikker på offeniv rushing... Dessutten tror jeg at vi taper denne kampen hvis vi går ut for å forsvare oss, vi må til en vis grad spille vårt eget spill, men det er samtidig viktig at vi velger de spillere som passer LSK best, eller skal jeg si dårligst. Alan er den eneste spillerene jeg er usikker på om skal inn på laget, men samtidig er han en kreativ kraft som kan, kan, skape mye alene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Hepp, Hvis henning er skadefri tror jeg han bør få lov til å fortsette på venstre! Synes han har gjort sine saker bra der! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Er enig i det. Men det rommet kan vel Jesper/Jokke ta ut. Er viktig at vi også tenker hvordan vi skal straffe Lsk. Og Alan er veldig mye giftigere enn Tom - hvis dette skal gjøres i rommet bak backene deres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Er enig i det. Men det rommet kan vel Jesper/Jokke ta ut.Er viktig at vi også tenker hvordan vi skal straffe Lsk. Og Alan er veldig mye giftigere enn Tom - hvis dette skal gjøres i rommet bak backene deres. 43856[/snapback] Hepp, Det er riktig, men innledningsvis vil de garantrert forsøke å trykke på. Da vil jeg foretrekke Tom's defensive kvaliteter. Når trykket etterhvert avtar, vil det bli mer rom for en spiller som Alan. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Er enig i det. Men det rommet kan vel Jesper/Jokke ta ut.Er viktig at vi også tenker hvordan vi skal straffe Lsk. Og Alan er veldig mye giftigere enn Tom - hvis dette skal gjøres i rommet bak backene deres. 43856[/snapback] Hepp, Det er riktig, men innledningsvis vil de garantrert forsøke å trykke på. Da vil jeg foretrekke Tom's defensive kvaliteter. Når trykket etterhvert avtar, vil det bli mer rom for en spiller som Alan. @ringo 43857[/snapback] De vil trykke på som faen, men et Alan raid kan ta psyken fra ethvert lag... Alan på Høyre og Henning på venstre slik jeg skrev... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Så ikke Mjøndalen kampen men noen sjangs for at branimir spiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Hepp, Slik jeg ser det er han nå 3. valg på høyre flanke... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Hepp, Slik jeg ser det er han nå 3. valg på høyre flanke... @ringo 43864[/snapback] Slik du ser laget eller slik du ser at JJ ser laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Hepp, Selvsagt slik jeg ser det! Men det er jo basert på observasjoner av JJ's prioriteringer da.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 16. August 2005 (endret) Del Skrevet 16. August 2005 (endret) Hepp, Selvsagt slik jeg ser det! Men det er jo basert på observasjoner av JJ's prioriteringer da.... @ringo 43875[/snapback] Kan ikke fatte at han skal være nr 3. Hvis Tom er nr. 1/2 er det enda mer uforståelig. Forbehold; jeg har ikke sett Branimir siden før ferien. Endret 16. August 2005 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 hva med å kjøre alan på topp sammen med daniel?? evt som en offensiv spiss.. i en 4-4-1-1 formasjon.. Tror det kunne vært superhissig... og vi hadde sluppet å sitte meg hjertet i halsen hver gang alan slår sine til tider geniale pass hvor 50% blir brutt av motspillere... Farten til daniel og alan på topp kunne vært gull verdt hvis de står så høyt med forsvars 4'ern som analysen sier.. På den andre siden så ser jeg behovet for å få alan til å bli en rendyrket kantspiller, og da er vel ikke gjeste opptredner sentralt så ideelt... ahh spent nå ass.. Satser på litt blå magi med tuneller fra alan, daniel, veigar og henning.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Jepp, de har stått høyt de siste par kampene ihvertfall... Men nå skal du se at de legger seg bakpå mot oss etter fadesen mot odd sist! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 sant nok.. er jo dessuten ganske stor forskjell å møte odd og oss... Snakk om nivåforskjell på lik linje med rimipizza vs peppespizza Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 sant nok.. er jo dessuten ganske stor forskjell å møte odd og oss... Snakk om nivåforskjell på lik linje med rimipizza vs peppespizza 43880[/snapback] Og det geneiale er måten vi har kamuflert det på! Ved å spille middelmådig mot to av Seria As dårligste lag (Follo og Alta) tror selvfølgelig LSK at vi er rimi-pizza. Det blir en gradious undervurdering. Gleder meg til søndag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Alan må spille. I kamper som dette må vi for all del ikke legge oss bakpå, men spille aggresivt. Forresten, er Veigar med? Eller er han opptatt med landslag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Alan må spille. I kamper som dette må vi for all del ikke legge oss bakpå, men spille aggresivt. Forresten, er Veigar med? Eller er han opptatt med landslag? 43900[/snapback] Alle er vel med til søndag. Landskampene går jo i midtuka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Veigar er jo helt nede i Sør-Afrika, er han ikke? Det betyr lang reise og sen tilbakekomst, noe som kan åpne for at Eirik starter på søndag. Evt Alan som hengende spiss, men Tom og Henning på kantene. Foorrrrza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Hepp, Selvsagt slik jeg ser det! Men det er jo basert på observasjoner av JJ's prioriteringer da.... @ringo 43875[/snapback] Kan ikke fatte at han skal være nr 3. Hvis Tom er nr. 1/2 er det enda mer uforståelig. Forbehold; jeg har ikke sett Branimir siden før ferien. 43876[/snapback] Merkelig hva som har skjedd med branimir! Synes han var god i de fleste kampene i slutten av sesongen så han må ha godt på en skikkelig formsvikt! synd for jeg hadde skikkelig tro på han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 16. August 2005 Del Skrevet 16. August 2005 Branimir... har slitt med en overtråkk, og vært en del syk i starten av høstsessongen, men han kommer utover høsten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. August 2005 Del Skrevet 17. August 2005 Veigar er jo helt nede i Sør-Afrika, er han ikke? Det betyr lang reise og sen tilbakekomst, noe som kan åpne for at Eirik starter på søndag. Evt Alan som hengende spiss, men Tom og Henning på kantene. Foorrrrza Stabæk 43950[/snapback] I følge Morgunblaðið går kampen på Laugardalsvelli i kveld. Ettersom det er i Reykjavik kan Veigar være tilbake i Bærum allerede i morgen rundt lunsjtider. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 17. August 2005 (endret) Del Skrevet 17. August 2005 (endret) Treningsrapport fra Romerike: Var forøvrig på treningen i dag og så Uwe trekke Winsnes utover mot kanten med ordene: You and Pål should be standing way out here. Kantene står selvfølgelig forskjellig ettersom laget har ballen eller ikke. Defensivt så komprimerer man laget mer og befolker midtbanen LSK forsøker å flytte opp en av midtstopperne og backene trekker også oppover som alternativer for en ballfordelende Kasey. Og sist men ikke minst trekker Sundgot ofte noe ned for å motta ball og fordele den ut til kanter som igjen søker innlegg i boks. Forøvrig ble det også trent en del på 3-5-2 formasjonen i dag. Mvh Ronnie "The Runner" LSK for alltid @ringo Endret 17. August 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 17. August 2005 (endret) Del Skrevet 17. August 2005 (endret) Så ikke Mjøndalen kampen men noen sjangs for at branimir spiller? 43859[/snapback] Hepp, Slik jeg ser det er han nå 3. valg på høyre flanke... @ringo 43864[/snapback] Branimir var en skygge av seg selv mot Mjøndalen og fikk ikke til stort. Feildisposisjoner, og dårlige mottak....og så har han en tendens til å skulle drille èn til. Chrisu var adskillig bedre... Endret 17. August 2005 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 17. August 2005 Del Skrevet 17. August 2005 Jepp, de har stått høyt de siste par kampene ihvertfall... Men nå skal du se at de legger seg bakpå mot oss etter fadesen mot odd sist! @ringo 43879[/snapback] Lillestrøm har hatt folk på det som er av Stabæks kamper i det siste. De vet hva de går til ja.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 17. August 2005 Del Skrevet 17. August 2005 Jepp, de har stått høyt de siste par kampene ihvertfall... Men nå skal du se at de legger seg bakpå mot oss etter fadesen mot odd sist! @ringo 43879[/snapback] Lillestrøm har hatt folk på det som er av Stabæks kamper i det siste. De vet hva de går til ja.. 44003[/snapback] Hepp, Det vil jeg da håpe for LSK sin del... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 17. August 2005 Del Skrevet 17. August 2005 Noen forslag til "drømme"-lag mot lsk?? Mitt er iallefall jon bjørnar-Karsson-kjølø-morten hauger-jeppe-Karsson-alan nanne-veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. August 2005 Del Skrevet 17. August 2005 Noen forslag til "drømme"-lag mot lsk?? Mitt er iallefall jon bjørnar-Karsson-kjølø-morten hauger-jeppe-Karsson-alan nanne-veigar 44008[/snapback] 10 mann og alle på motsatt side... hmmm - spennende valg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå