Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo mulig å kjøpe på Stabæk-kontoret også da..

44168[/snapback]

Da havner du IKKE med Stabæk Support.

44171[/snapback]

Sikker?

44179[/snapback]

Kontoret selger billetter på langsida:

Nå har vi fått billetter til kvartfinalen på Åråsen søndag 21.august kl. 19.00 for salg her på kontoret.

Prisen er kr. 190,- for voksne og kr.100,- for barn/honnør, unummererte plasser på langside.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoff åpner kjeften som vanlig.............

44271[/snapback]

Hehehehe...

- Den kampen går på Åråsen. Punktum. Lillestrøm kan spasere til seier. Dette bør bli som en hyggelig søndagskaffe, sier Hoff.

Vi skal gi deg kaffe vi, Hoff!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoff åpner kjeften som vanlig.............

44271[/snapback]

44273[/snapback]

PERFEKT!

"Jeg er ikke imponert, men så har jeg jo dusja i alle år med Arne Erlandsen og Tom Lund, så det skal jo litt til for å bli imponert, da"

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Før helgens kamp så har jeg moret meg med å regne litt på omtrent hvor god vår prestasjon i år ville ha vært dersom vi hadde spilt i eliteserien. Det blir selvsagt helt hypotetisk, men moro likevel.

Det jeg har gjort er at jeg har regnet ut forholdet mellom antall poeng tatt i førstedivisjon, sammenlignet med antall poeng tatt i eliteserien den påfølgende sesongen for alle lag som har rykket opp siden 2001. For årets sesong har jeg faktorert opp antall poeng til en full sesong for å finne forholdstallet.

Her er listen:

År/poeng/poeng i eliten året etter

01/62/33

01/62/11

02/67/29

02/64/28

03/63/38

03/62/32

04/74/55

04/64/22

Forholdet mellom poeng i 1div og TL er 0.48, men vi er egentlig mest interessert i vinneren av divisjonen. Der er forholdstallet 0,58.

Hvis vi synes det er en fornuftig måte å estimere hvor godt vi hadde gjort det i årets TL så kan vi ta vår poengsum 44 og gange med 0,58. Da hadde vi per i dag hatt 26 poeng og ligget på en delt 6 plass med Brann. 4 poeng bak helgens cupmotstander LSK.

Faktorerer vi opp for en full sesong så ender vi på 41 poeng hvilket ville holdt til følgende plassering de 4 siste sesongene 2004 3.plass, 2003 4.plass, 2002 delt 6. plass, 2001 delt 7. plass, 2000 6. plass. Og bedre enn LSK i 4 av 5 tilfeller…

Statistikk er gøy!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoff, la meg introdusere Alan.

Hoff, Alan. Alan, Hoff.

44279[/snapback]

Er denne Alan så god altså??

Det blir spennende å se om han vil dominere så sterkt som det ser ut til at dere mener :)

Selv er jeg av de som absolutt ikke mener at dette blir en walk-over eller en søndagskaffe, men jeg tror dere skal få det tøft dersom vi får i gang det presset og tempoet fra start av som vi har klart så mange ganger på Åråsen i år.

SPennende blir det og jeg gleder meg som ett lite barn selvom jeg må se kampen på skjermen........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoff, la meg introdusere Alan.

Hoff, Alan. Alan, Hoff.

44279[/snapback]

Er denne Alan så god altså??

Det blir spennende å se om han vil dominere så sterkt som det ser ut til at dere mener :)

Selv er jeg av de som absolutt ikke mener at dette blir en walk-over eller en søndagskaffe, men jeg tror dere skal få det tøft dersom vi får i gang det presset og tempoet fra start av som vi har klart så mange ganger på Åråsen i år.

SPennende blir det og jeg gleder meg som ett lite barn selvom jeg må se kampen på skjermen........

44282[/snapback]

Alan er helt klart det sykeste du har sett med ball i norsk fotball.. Taktiske ferdigheter står derimot ikke helt i stil..

Utrolig morsomt å se på NÅR DET GÅR BRA.. Når det mislykkes derimot kan det fort bli farlig bakover...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alan vil neppe dominere, fysikk sett, men gi han ballen og han vil dominerer forsvaret til lsk.

44284[/snapback]

fysikksett???

er det en liten nerd vi har med å gjøre her?? ;)

Jeg gleder meg til å se han dominere ett av de beste hjemmeforsvarene i norge ;)

Godt å se at det ikek bare er blant Kanarifansen at overmotet får herje ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok dessverre det er litt for mange faktorer som gjør at dette vil gå LSKs vei denne gangen.

1. Deres forsvarere er vant med gode angrep. Vi er ikke vant med såpass gode forsvar.

2. Åråsen er ingen barnehage akkurat.

3. Vårt forsvar er ikke vant med angrep av LSKs nivå.

4. LSK undervurderer ikke Stabæk. Supporterne gjør nok det, men ikke laget. De har sett flere Satbæk-kamper i det siste, og vet hva som skjedde med FFK eksempelvis.

Faktorer i vår favør:

- Mannen uten ansiktsuttrykk, Mifsud, spiller ikke.

- Alan er uforutsigbar og kan på en god dag avgjøre dette om det står og vipper.

- Reitmaier er variabel.

- Forsvaret til LSK kjenner ikke våre spisser. Nannskog er en rev.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvom jeg må se kampen på skjermen........

44282[/snapback]

Tør ikke komme engang...;-)?

44288[/snapback]

hehehe, har vært så dum å flytte til Vestlandet så det ble umulig å få til pga ny jobb og sånn. Men som jeg sa til @ringo rett etter trekninga så var dere ett av de lagene jeg helst ville slippe!!!

eLSKe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statistikk er gøy!

44281[/snapback]

Og feilmarginen er? Jeg ser også at du hopper glatt over konfidens-intervallet? Noen spesiell grunn til det?

44290[/snapback]

95% konfidensintervall er 25-55. Standarddavviket er 9 poeng. Dette gjelder selvfølgelig kun 1. plassen. Standardavvik for 2. plasser kommer ikke før i siste kapittel i læreboka og dit har jeg ikke kommet enda.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

44282[/snapback]

44288[/snapback]

hehehe, har vært så dum å flytte til Vestlandet så det ble umulig å få til pga ny jobb og sånn. Men som jeg sa til @ringo rett etter trekninga så var dere ett av de lagene jeg helst ville slippe!!!

eLSKe

44299[/snapback]

Hepp,

Du er uansett med i ånden pondus! og på SMS hvis det går gæli for oss er jeg redd.....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

44282[/snapback]

44288[/snapback]

eLSKe

44299[/snapback]

Vel jeg har flyttet til Skien pga jobb, slutter på jobb 16.30 så vi får vel tyne den lille BLÅ bilen min litt ekstra så rekker jeg kampen

Hmmmm kampen er jo 19.00, rimelig vant med 18.00, så da blir det søndagskjøring...hehe

Endret av Majimbe
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste i budstikka på nett at Hoff mener at Stabæk blir Søndagskaffe på Åråsen. Satbæk i kvarten blir som tilbakelent søndagskaffe Fyren er direkte kvalm. Men samtidig håper jeg på en klar undervurdering.

Nå bruker jeg spyfjeset

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det blir Søndagscafe på Åråsen, Men ivar glemte vist nevne det i farten at det er Stabæk som skal Underholde og sende Kanarifuglene sine Inn i burene sine igjen. Hvis ingen av dem havner på Stabækgrillen da :) dette her skal bli gøy gleder meg som en unge til kampen.

Vi vinner 4-2 3x Daniell 1x IA

Vi skal til semifinalen og Møte Molde for så å komme videre til finalen og møte Hønefoss ;)

lov til å være optimister ;)

Leste i budstikka på nett at Hoff mener at Stabæk blir  Søndagskaffe på Åråsen. Satbæk i kvarten blir som tilbakelent søndagskaffe Fyren er direkte kvalm. Men samtidig håper jeg på en klar undervurdering.

Nå bruker jeg spyfjeset

44349[/snapback]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste i budstikka på nett at Hoff mener at Stabæk blir  Søndagskaffe på Åråsen. Satbæk i kvarten blir som tilbakelent søndagskaffe Fyren er direkte kvalm. Men samtidig håper jeg på en klar undervurdering.

Nå bruker jeg spyfjeset

44349[/snapback]

Alle må sende følgende mail til Hoff etter retur fra kampen:

"Nå håper jeg virkelig du satt søndagskaffen din i vrangstrupen din gamle grinebiter"

Endret av Henrik H
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Lsk - Stabæk
  • Opprett ny...