Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leste i budstikka på nett at Hoff mener at Stabæk blir  Søndagskaffe på Åråsen. Satbæk i kvarten blir som tilbakelent søndagskaffe Fyren er direkte kvalm. Men samtidig håper jeg på en klar undervurdering.

Nå bruker jeg spyfjeset

44349[/snapback]

Alle må sende følgende mail til Hoff etter retur fra kampen:

"Nå håper jeg virkelig du satt søndagskaffen din i vrangstrupen din gamle grinebiter"

44389[/snapback]

klart vi skal det, har du mail adressen så skal jeg sende også ;) Hater Ivar hoff.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Daniel er en supermann!

44439[/snapback]

Jeg er villig til å sette penger & pils på at vi en eller annen gang i framtiden ser Daniel som trener for Stabæk.

44440[/snapback]

Håper han får prøvd seg i en eller annen treningskamp for sverige i fremtiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ingen stor tilhenger av formasjonsendringer som taktikkeri, selv om det var betryggende å se at vi hang godt med i store deler av kampen.

NÅ kan vi konse om opprykk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn umiddelbart blir jeg jævlig glad for at ingen av spillerne faller igjennom på dette nivået. Syntes alle og spesielt Bjørnar og Henning fremstod lovende.

Jon kunne reddet oss i dag, Reitmaier gjør det for LSK, bortsett fra målene har vel ikke LSK noen avsluttninger på kassa...

"Serieleder" "Serieleder" - dog kjipt at Bryne og Sandefjord vant i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henning var gud...

44476[/snapback]

Jepp, Henning var vår beste i dag. Kjempekamp, særs i første omgang.

Ros går også til Bjørnar, som kan bli vår beste back noen sinne.

Alan gjør sine saker bra, det eneste som mangler er at han blir en naturlig del av spillet. Det blir litt for mye "spill kula til alan, se hva han gjør" over det nå. Når han kommer mer inn i formasjon og spillestil, blir han en superressurs.

Joakim skuffer i dag, samme gjør Veigar. Delvis Daniel og. Tullete forsvarsfeil ødelegger kampen, 1. og 3. målet til LSK er totalt unødvendig.

Men jeg koste meg i første omgang, er gøy når vi spiller med selvtilliten som vi til tider gjorde da. Vi gjør oss ikke bort. Godt at Jon redda straffe. 4-0 hadde vært flaterende.

Forza Stabæk. Alltid. Uansett.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg tror Nanne vil ha godt av å starte en kamp på benken... Ikke vært spesielt farlig i det siste føler jeg.

Så er jeg litt provosert av mikrofonplasseringa på Åråsen, det var ikke en lyd fra oss, men hver gang lsk scorer spraker det. Slik har det vært i hver hjemmekamp jeg har sett på tv. Noe tyder på at de benytter partisk mikrofonplassering som en tvilsom penisforlenger i håp om å forestille seerne at det er masse folk på kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joakim skuffer i dag, samme gjør Veigar. Delvis Daniel og. Tullete forsvarsfeil ødelegger kampen, 1. og 3. målet til LSK er totalt unødvendig.

44480[/snapback]

Og mål nummer to må IA ta på sin kappe.

Nei, nå er jeg ferdig med kampen.

Åååååå vi skal vinne serien i år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Lsk - Stabæk
  • Opprett ny...