tezza21 0 Del Skrevet 19. August 2005 Del Skrevet 19. August 2005 Leste i budstikka på nett at Hoff mener at Stabæk blir Søndagskaffe på Åråsen. Satbæk i kvarten blir som tilbakelent søndagskaffe Fyren er direkte kvalm. Men samtidig håper jeg på en klar undervurdering. Nå bruker jeg spyfjeset 44349[/snapback] Alle må sende følgende mail til Hoff etter retur fra kampen: "Nå håper jeg virkelig du satt søndagskaffen din i vrangstrupen din gamle grinebiter" 44389[/snapback] klart vi skal det, har du mail adressen så skal jeg sende også Hater Ivar hoff. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 Romøren tar igjen: My MAN! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 Romøren tar igjen: My MAN! 44396[/snapback] "LA DET BLI LYS!....." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 Er det umuligt og komme inn Stabæk support med billeter som er kjøpt på nadderud? Hva er prisen på de man kjøper på Åråsen? Jeg vil stå med gjengen min...!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 Budstikka melder at Stabæk-kontoret har solgt ca 450 billetter på langsiden. Vi blir vel minst like mange på $upport-tribunen? Det ligger an til gode kasterop! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 Daniel vil ytre sine meninger om kampen mot Lillestrøm på TV2 sporten om noen få minutter... Kommer sikkert på Web-TV og... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 Faen som jeg digger Daniel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 Jeppe var innom KIWI i dag og pynta på beinet mitt: som forøvrig er forbanna slitent og stivt etter en halvtimes katt og mus med en polakk: ----->Run Forrest, run --------->!!!!!! SOM IGJEN FØRTE TIL: !!!!!!! Åh, hvilket bra bein jeg har! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 fett bein, dårlige vurderinger. å få juling for å hindre at Kiwi mister 500 kroner er dumt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 Daniel er helt konge assa!! digger han!§ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 Ingen juling fått, de løp som rotter. En på trynet kan jeg tåle, det var jo når de trengte seg ut av butikken. Så klart jeg må følge etter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 Daniel er en supermann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 Daniel er en supermann! 44439[/snapback] Jeg er villig til å sette penger & pils på at vi en eller annen gang i framtiden ser Daniel som trener for Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 Daniel er en supermann! 44439[/snapback] Jeg er villig til å sette penger & pils på at vi en eller annen gang i framtiden ser Daniel som trener for Stabæk. 44440[/snapback] Håper han får prøvd seg i en eller annen treningskamp for sverige i fremtiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 21. August 2005 Del Skrevet 21. August 2005 Daniel er en supermann! 44439[/snapback] Hæ? Hater ikke du Daniel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. August 2005 Del Skrevet 21. August 2005 Daniel er en supermann! 44439[/snapback] Hæ? Hater ikke du Daniel? 44459[/snapback] jeg har da aldri sagt at jeg elsker supermann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 21. August 2005 Del Skrevet 21. August 2005 Heisann! Det er vell billetter når man kommer til Åråsen, får oss som skal kjøre selv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. August 2005 Del Skrevet 21. August 2005 ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. August 2005 Del Skrevet 21. August 2005 Imponert av gutta i dag tross 1-3 tap. Nå er det vel snart på tide å sette Alan inn i første elveren? Tommy burde også fått sjansen i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 21. August 2005 (endret) Del Skrevet 21. August 2005 (endret) Stabæk viste stor fightervilje i 1ste omgang og la seg aldri bakpå. Bra innsats av de unge gutta! Alan Burde vel blitt byttet inn før mener nå jeg.. Endret 21. August 2005 av Mr.Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 21. August 2005 Del Skrevet 21. August 2005 Jeg er ingen stor tilhenger av formasjonsendringer som taktikkeri, selv om det var betryggende å se at vi hang godt med i store deler av kampen. NÅ kan vi konse om opprykk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 21. August 2005 Del Skrevet 21. August 2005 Henning var gud... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 21. August 2005 Del Skrevet 21. August 2005 Elsker Stabæk gjør vi - å Stabæk elsker vi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 21. August 2005 Del Skrevet 21. August 2005 "Hvordan er det i 1. divisjon, 1. divisjon, 1. divisjon" "Jævlig morro...Jævlig morro...Jævlig morro..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. August 2005 Del Skrevet 21. August 2005 Sånn umiddelbart blir jeg jævlig glad for at ingen av spillerne faller igjennom på dette nivået. Syntes alle og spesielt Bjørnar og Henning fremstod lovende. Jon kunne reddet oss i dag, Reitmaier gjør det for LSK, bortsett fra målene har vel ikke LSK noen avsluttninger på kassa... "Serieleder" "Serieleder" - dog kjipt at Bryne og Sandefjord vant i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. August 2005 (endret) Del Skrevet 21. August 2005 (endret) Henning var gud... 44476[/snapback] Jepp, Henning var vår beste i dag. Kjempekamp, særs i første omgang. Ros går også til Bjørnar, som kan bli vår beste back noen sinne. Alan gjør sine saker bra, det eneste som mangler er at han blir en naturlig del av spillet. Det blir litt for mye "spill kula til alan, se hva han gjør" over det nå. Når han kommer mer inn i formasjon og spillestil, blir han en superressurs. Joakim skuffer i dag, samme gjør Veigar. Delvis Daniel og. Tullete forsvarsfeil ødelegger kampen, 1. og 3. målet til LSK er totalt unødvendig. Men jeg koste meg i første omgang, er gøy når vi spiller med selvtilliten som vi til tider gjorde da. Vi gjør oss ikke bort. Godt at Jon redda straffe. 4-0 hadde vært flaterende. Forza Stabæk. Alltid. Uansett. Endret 21. August 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 21. August 2005 Del Skrevet 21. August 2005 Ett par bilder fra kampen http://groups.msn.com/stabak/forskjelliges....msnw?Page=Last Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 21. August 2005 Del Skrevet 21. August 2005 Men jeg tror Nanne vil ha godt av å starte en kamp på benken... Ikke vært spesielt farlig i det siste føler jeg. Så er jeg litt provosert av mikrofonplasseringa på Åråsen, det var ikke en lyd fra oss, men hver gang lsk scorer spraker det. Slik har det vært i hver hjemmekamp jeg har sett på tv. Noe tyder på at de benytter partisk mikrofonplassering som en tvilsom penisforlenger i håp om å forestille seerne at det er masse folk på kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 21. August 2005 Del Skrevet 21. August 2005 Joakim skuffer i dag, samme gjør Veigar. Delvis Daniel og. Tullete forsvarsfeil ødelegger kampen, 1. og 3. målet til LSK er totalt unødvendig. 44480[/snapback] Og mål nummer to må IA ta på sin kappe. Nei, nå er jeg ferdig med kampen. Åååååå vi skal vinne serien i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå