Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Men hva var det det så mye styr av når security og politiet kom? 44493[/snapback] Det stod to LSK supportere, i gult, oppe i LSK feltet - kun for å provosere... 44494[/snapback] Hadde det vært klanen eller brannbataljonen som stod der og ikke oss så hadde de personene våknet med ett litt annet utseende idag.... At noen faktisk gidder å ta seg bryet med å prøve å få de fjernet er verdt en klapp og ikke en streng pekefinger.. Så var det dette med enkeltpersoner og bla bla bla bla... Nei, moss på onsdag blir bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Men hva var det det så mye styr av når security og politiet kom? 44493[/snapback] Det stod to LSK supportere, i gult, oppe i LSK feltet - kun for å provosere... 44494[/snapback] Hadde det vært klanen eller brannbataljonen som stod der og ikke oss så hadde de personene våknet med ett litt annet utseende idag.... At noen faktisk gidder å ta seg bryet med å prøve å få de fjernet er verdt en klapp og ikke en streng pekefinger. Så var det dette med enkeltpersoner og bla bla bla bla... Nei, moss på onsdag blir bedre. 44534[/snapback] Lurer på om de LSK-nørdene dukker opp på feltet vårt på onsdag også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Det meste er jo sagt om kampen igår..Vi er noen få personlige feil unna avansement. Det er bra det! Henning var stor! Bjørnar var "outstanding" de 20 minuttene i 1. omgang når alt stemte! Hadde bare det frekke raidet inn i 16-meteren blitt kronet meg en gåll! Men, sånne sjanser som Daniel fikk - pleier ikke han å gålle på sånne a?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. August 2005 (endret) Del Skrevet 22. August 2005 (endret) Kanaribønda på de gule setene var da ikke så flinke i går, og jeg syntes vi sang ganske så bra. Og et stort HA HA til den stakkars maskotten som suste på sidelinja. Det må være tidenes mest degraderende jobb. Hey, kanskje det var Anne Holt? Endret 22. August 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Hey, kanskje det var Anne Holt? 44538[/snapback] Anne Holt hadde ikke fått plass i den drakta der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 He he he Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Champi-is 0 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Det meste er jo sagt om kampen igår..Vi er noen få personlige feil unna avansement. Det er bra det! Henning var stor! Bjørnar var "outstanding" de 20 minuttene i 1. omgang når alt stemte! Hadde bare det frekke raidet inn i 16-meteren blitt kronet meg en gåll! Men, sånne sjanser som Daniel fikk - pleier ikke han å gålle på sånne a?? HALLO; HALLO.......... Det er helt fantastisk å lese så mye piss om gårdagens kamp. Snakk om oppblåst 1. divisjonslag!!! Nannskog var jo ingenting! Han nye brassen snubla jo i gresset hele tida, lå mere på trynet enn han sto oppreist... jada dere var kun et par personlige feil fra utklassingsseier..... Drøm videre i 1. divisjon folkens. Fakta er at dere møtte LSK på en dårlig dag(til LSK å være), enda var dere ikke i nærheten av å true dem. Det ble som HOFF'ern sa før kampen,- som en hyggelig søndagskaffe!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Det meste er jo sagt om kampen igår..Vi er noen få personlige feil unna avansement. Det er bra det! Henning var stor! Bjørnar var "outstanding" de 20 minuttene i 1. omgang når alt stemte! Hadde bare det frekke raidet inn i 16-meteren blitt kronet meg en gåll! Men, sånne sjanser som Daniel fikk - pleier ikke han å gålle på sånne a?? HALLO; HALLO.......... Det er helt fantastisk å lese så mye piss om gårdagens kamp. Snakk om oppblåst 1. divisjonslag!!! Nannskog var jo ingenting! Han nye brassen snubla jo i gresset hele tida, lå mere på trynet enn han sto oppreist... jada dere var kun et par personlige feil fra utklassingsseier..... Drøm videre i 1. divisjon folkens. Fakta er at dere møtte LSK på en dårlig dag(til LSK å være), enda var dere ikke i nærheten av å true dem. Det ble som HOFF'ern sa før kampen,- som en hyggelig søndagskaffe!!! 44542[/snapback] Hvem var best på LSK?? Jo KEEPERN! Sier jo litt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Det meste er jo sagt om kampen igår..Vi er noen få personlige feil unna avansement. Det er bra det! Henning var stor! Bjørnar var "outstanding" de 20 minuttene i 1. omgang når alt stemte! Hadde bare det frekke raidet inn i 16-meteren blitt kronet meg en gåll! Men, sånne sjanser som Daniel fikk - pleier ikke han å gålle på sånne a?? HALLO; HALLO.......... Det er helt fantastisk å lese så mye piss om gårdagens kamp. Snakk om oppblåst 1. divisjonslag!!! Nannskog var jo ingenting! Han nye brassen snubla jo i gresset hele tida, lå mere på trynet enn han sto oppreist... jada dere var kun et par personlige feil fra utklassingsseier..... Drøm videre i 1. divisjon folkens. Fakta er at dere møtte LSK på en dårlig dag(til LSK å være), enda var dere ikke i nærheten av å true dem. Det ble som HOFF'ern sa før kampen,- som en hyggelig søndagskaffe!!! 44542[/snapback] Hvem var best på LSK?? Jo KEEPERN! Sier jo litt! 44544[/snapback] I fart in your general direction. Skal gruse dere neste år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 HALLO; HALLO.......... Det er helt fantastisk å lese så mye piss om gårdagens kamp. Snakk om oppblåst 1. divisjonslag!!! Nannskog var jo ingenting! Han nye brassen snubla jo i gresset hele tida, lå mere på trynet enn han sto oppreist... jada dere var kun et par personlige feil fra utklassingsseier..... Drøm videre i 1. divisjon folkens. Fakta er at dere møtte LSK på en dårlig dag(til LSK å være), enda var dere ikke i nærheten av å true dem. Det ble som HOFF'ern sa før kampen,- som en hyggelig søndagskaffe!!! 44542[/snapback] I fart in your general direction. Skal gruse dere neste år 44545[/snapback] champi-is: Your mother was an 'amster..... and your father smelt of elderberries! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Fakta er at dere møtte LSK på en dårlig dag(til LSK å være), enda var dere ikke i nærheten av å true dem. Hepp, Da har de hatt mange dårlige dager i det siste @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Champi-is 0 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Fakta er at dere møtte LSK på en dårlig dag(til LSK å være), enda var dere ikke i nærheten av å true dem. Hepp, Da har de hatt mange dårlige dager i det siste @ringo 44553[/snapback] Ja er det ikke flott, at selv på en dårlig dag kan de knuse den "suverene" serieleder'n i en av de nedre divisjoner. Tror ikke det blir noe mulighet for revansj neste år heller, da LSK ikke kan rykke ned. Nei la oss alle slippe tanken på å måtte bevege seg inn på planke stadionet Nadderud igjen... Dere kler 1 divisjon mye bedre!! det er bare å innrømme det, en gang for alle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Fakta er at dere møtte LSK på en dårlig dag(til LSK å være), enda var dere ikke i nærheten av å true dem. Hepp, Da har de hatt mange dårlige dager i det siste @ringo 44553[/snapback] Ja er det ikke flott, at selv på en dårlig dag kan de knuse den "suverene" serieleder'n i en av de nedre divisjoner. Tror ikke det blir noe mulighet for revansj neste år heller, da LSK ikke kan rykke ned. Nei la oss alle slippe tanken på å måtte bevege seg inn på planke stadionet Nadderud igjen... Dere kler 1 divisjon mye bedre!! det er bare å innrømme det, en gang for alle. 44564[/snapback] ZZZZZZZZ zzzzzzzzz ZZZZZZZZZZ Jeg har drømt om Hammarby i hele natt! Lurer på hvorfor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Champi-is: Tipper dine medsupportere i Lillestrøm er stolte over å ha en som deg i sine rekker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Champi-is: (Herlig at du brukte HJEM-IS bilens storselger som inspirasjon når du valgte nick! Kreativt!) Natta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 La nå denne 13år gamle gutten være da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 CHAMP-IS!!!!!!!! GOD BEDRING TROM TROM TROM GOD BEDRING TROM TROM TROM GOD BEDRING TROM TROM TROM GOD BEDRING TROM TROM TROM GOD BEDRING TROM TROM TROM GOD BEDRING TROM TROM TROM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Han nye brassen snubla jo i gresset hele tida, lå mere på trynet enn han sto oppreist... Fakta er at dere møtte LSK på en dårlig dag(til LSK å være), enda var dere ikke i nærheten av å true dem. Det ble som HOFF'ern sa før kampen,- som en hyggelig søndagskaffe!!! 44542[/snapback] Han derre brassen du snakker om, var vel mannen som finta 4 stk lsk spillere(snakker vi ny chippen?) før 5. mann måtte løpe han opp på tripunen for å stoppe han. Hver gang han havna i gresset fikk han vel også frispark! Vi møtte dere på en dårlig dag? vel dere møtte Nannskog på en dårlig dag, og for gjenta de andre her, deres BESTE mann var en 41 år gammel keeper. Og hva når Powell sier dette "Når keeperen vår er banens beste, har en ikke prestert all verden" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Var vel heller ikke årsbeste fra de blaa... så vi kan vel si at begge hadde en dårlig dag i går.. Personlig har jeg en dårlig dag i dag, etter å ha oppholdt meg alt for lenge i et radioaktivt område med alt for mye tromming... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 var det fler enn meg som har funnet ut at LSK og Hammarby har skremmende like sanger? I går var det iaf 4-5 like sanger, pluss en sang enga har og en Djurgården sang.(lik tekst bare passende til LSK) (vet at det er vanlig å bruke de samme melodiene, men.. det får da være grenser..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Budstikka - en gjeng med kopiister: Snipp, snapp, ute- publisert på stabak.no 21.08.05 kl 22:21 Snipp, snapp, ute- publisert på Budstikka 22.08.05 kl 07:32 stakkars, orket ikke lese alt, men de skriver sikkert at vi taper 3-1 også, at vi spiller 3-5-2 og at Powell scorer 2 - er det mulig? makan til fantasi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Budstikka - en gjeng med kopiister: 44642[/snapback] Budstikka - en døv gjeng. I papirutgave har de alltig noen notiser om opptur, nedtur, på tribuinen etc. I "på tribunen" sto det blant annet at LSK var best, og så nevnte de at de sang "hvordan er det i 1. divisjon?". Og Budstikka fortsatte: "De fikk ikke noe svar fra Stabæk Support". Pføjy... Jævlig moro! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Budstikka - en gjeng med kopiister: 44642[/snapback] Budstikka - en døv gjeng. I papirutgave har de alltig noen notiser om opptur, nedtur, på tribuinen etc. I "på tribunen" sto det blant annet at LSK var best, og så nevnte de at de sang "hvordan er det i 1. divisjon?". Og Budstikka fortsatte: "De fikk ikke noe svar fra Stabæk Support". Pføjy... Jævlig moro! 44649[/snapback] Mail sendt Mette Sjølie og svar fått. Såpass dårlig svar at jeg måtte be henne utdype. Kommer tilbake når (?) jeg hat fått nytt svar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Budstikka - en gjeng med kopiister: 44642[/snapback] Budstikka - en døv gjeng. I papirutgave har de alltig noen notiser om opptur, nedtur, på tribuinen etc. I "på tribunen" sto det blant annet at LSK var best, og så nevnte de at de sang "hvordan er det i 1. divisjon?". Og Budstikka fortsatte: "De fikk ikke noe svar fra Stabæk Support". Pføjy... Jævlig moro! 44649[/snapback] Mail sendt Mette Sjølie og svar fått. Såpass dårlig svar at jeg måtte be henne utdype. Kommer tilbake når (?) jeg hat fått nytt svar. 44653[/snapback] Og her er svaret: Fra der jeg satt hørte jeg ikke noe særlig fra Stabæk-fansen. Derfor skrev jeg det jeg skrev. -- Og det er vel for dårlig er det ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Hun satt vel midt i bøffelberget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Merkelig! Dette var jo kampens høydepunkt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 for en dust Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Hun satt vel midt i bøffelberget... 44659[/snapback] Bøflene hørte det godt de også. Men hun hadde vel ørepropper i ørene med direktesending fra P1 så hun litt bedre skulle forstå hva som skjedde. Og P1 hadde mikrofonen rett ved Kanarifansen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Budstikka - en gjeng med kopiister: 44642[/snapback] Budstikka - en døv gjeng. I papirutgave har de alltig noen notiser om opptur, nedtur, på tribuinen etc. I "på tribunen" sto det blant annet at LSK var best, og så nevnte de at de sang "hvordan er det i 1. divisjon?". Og Budstikka fortsatte: "De fikk ikke noe svar fra Stabæk Support". Pføjy... Jævlig moro! 44649[/snapback] Mail sendt Mette Sjølie og svar fått. Såpass dårlig svar at jeg måtte be henne utdype. Kommer tilbake når (?) jeg hat fått nytt svar. 44653[/snapback] Og her er svaret: Fra der jeg satt hørte jeg ikke noe særlig fra Stabæk-fansen. Derfor skrev jeg det jeg skrev. -- Og det er vel for dårlig er det ikke? 44657[/snapback] Og da svarte jeg: Javel. Da må du ha sittet veldig langt unna (hvor satt du egentlig?), fordi de som sang hos Kanarifansen hørte det godt! Poenget mitt er dog at du nevner en ting om Stabæk-supporterne og det er helt feil. Hadde du fått med deg svaret så hadde det blitt helt motsatt historie. Nå ble alt negativt. Og da svarte hun: Nå synes jeg du er veldig hårsår. Det var bare en liten notis som skulle beskrive styrkeforholdet mellom de to supportergjengene. Det er vel ikke akkurat noen stor overraskelse at hjemmmelagets supportere er mest hørbare på sin egen hjemmebane. Og det er ikke snakk om å være negativ i det hele tatt. Herved avslutter jeg diskusjonen. ------ Hva jeg svarte på det vil jeg helst holde for meg selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Hepp, Veldig arrogant igrunn... Jeg hadde skrevet mail til redaktøren og spurt om avisen er tjent med å ha så arrogante medarbeidere? Når man blir tatt i en faktafeil kan det være lurt å legge seg litt flat kanskje? Kanskje noen fler burde sende henne en mail? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå