Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp,

Veldig arrogant igrunn... Jeg hadde skrevet mail til redaktøren og spurt om avisen er tjent med å ha så arrogante medarbeidere? Når man blir tatt i en faktafeil kan det være lurt å legge seg litt flat kanskje?

Kanskje noen fler burde sende henne en mail?

@ringo

44666[/snapback]

hva er mail adressen da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det bør vel ikke komme som noen overraskelse på oss at Budstikka, og i særdeleshet Mette Sjølie, er både negativ og til tider tilfeldig i forhold til fakta. Hun hadde blant annet en kronikk i sommer hvor overskriften var "Svensk alt sammen" som Ingebrigt svarte på/slaktet kun få dager senere. Men hvorfor det er slik? Ja, si det? Mitt forslag til frøken Sjølie: Hold deg til tennis!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær høflige, og hold dere til saken!:

Niks! Jeg fikk feilmelding på den adressen. Merkelig. Det er den som er oppgitt i budstikka.no.

EDIT EDIT EDIT

DETTE ER RIKTIG EPOSTADRESSE:

mette.sjolie@budstikka.no

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

mette.sjolied@budstikka.no

44674[/snapback]

Hun har selvfølgelig feil link til e-mailen i den artikkelen. Men la oss legge den død. Journalister er den minst ydmyke folkegruppen i vårt land. De har aldri gjort feil og kommer heller aldri til å gjøre det.

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig Sjølie bare hørte dette da Kanarifansen i 1. omgang. For da kom det ikke noe svar. I 2. omgang hørte jeg svaret klokkeklart der jeg satt på hovedtribunen som 1 av 4 Stabækfolk. Og LSK-folket rundt meg lo også godt av svaret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Niks! Jeg fikk feilmelding på den adressen. Merkelig. Det er den som er oppgitt i budstikka.no. hm

44674[/snapback]

All den tid hun heter Mette Sjølie, så er det sikkert en d for mye i adressen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Niks! Jeg fikk feilmelding på den adressen. Merkelig. Det er den som er oppgitt i budstikka.no. hm

44674[/snapback]

All den tid hun heter Mette Sjølie, så er det sikkert en d for mye i adressen.

44683[/snapback]

Check out the big brain on Espen!

mette.sjolie@budstikka.no

Den gikk igjennom.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig Sjølie bare hørte dette da Kanarifansen i 1. omgang. For da kom det ikke noe svar. I 2. omgang hørte jeg svaret klokkeklart der jeg satt på hovedtribunen som 1 av 4 Stabækfolk. Og LSK-folket rundt meg lo også godt av svaret.

44682[/snapback]

1.gangen svarte vi "serieleder"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne hyggelige hilsenen i kampreferatet på allegutta.no

Gledelig med flott støtte og godt oppmøte fra våre kjære supportere. Nå ser vi fram i mot onsdagens kamp mot Moss. Håper alle kommer og heier. Vi skal kjempe for nye tre poeng!

Håper alle tar utfordringen fra gutta og kommer å heier også i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes fortsatt det er merkelig (men ikke lenger overraskende) at Budstikka som lokalavis ikke benytter seg av det utgangspunktet de har som den "lokaleste" avisen til Stabæk, ved og bygge opp entusiasme, positivitet og patriotisme?! Er det ikke det andre lokalaviser gjør?

I stedet virker det stadig at de må lete etter negativiteter og noen som kan kritiseres...

Kan godt hende de hadde fått flere abonnenter blant oss hvis de hadde prøvd å dreie vinklingene ørlite granne.....

Har ikke trua...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Lsk - Stabæk
  • Opprett ny...