gsk 495 Del Skrevet 19. August 2005 Del Skrevet 19. August 2005 Han burde få en bedre jobb i Stabæk. Latterlig hvis man sparker ham. Spark heller de som ikke gjør noen nytte for klubben. 44244[/snapback] Fjernes etter talentfisking Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 19. August 2005 Del Skrevet 19. August 2005 Hepp, En klubb er helt avhengig av at det er klare regler for hvordan man opptrer i slike saker. Man kan ikke ha folk som flyr rundt omkring og opperere på egenhånd og bringer klubben i vanry. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. August 2005 Del Skrevet 19. August 2005 Dette er et spennende tema, men det Stabæk uttaler er at vi kan hente talenter fra Asker og Bærum, muligens også Oslo, som i mange tilfeller er nærmere Nadderud en Asker, men uansett, man kan hente talenter i nærområdet. Helt søkt, men uansett, hva er nærområdet til TIL? 2,5t er vel så å si kun 1 steinkast unna. Jeg syntes det må være lov å flagge at vi har sett gutten og har tro på han i alder av 13, dog til foreldre, ikke gutten selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 19. August 2005 Del Skrevet 19. August 2005 Han treneren har ikke bragt klubben i vannry. Denne saken er glemt før lunch. Hvis han vil ha tilbake jobben, har han nok en meget god sak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 19. August 2005 Del Skrevet 19. August 2005 Stoyan burde kanskje gått litt forsiktig tilveis men her vi en trener fra en annen kultur å det er positivt for Stabæk. Han virker som ham brenner for jobben å de kan man ikke direkt si at alle gjør i denne klubben. -Jeg støtter ham i denne saken, jeg er vel den enda og. Latterlig å henge ham ut i pressen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 19. August 2005 Del Skrevet 19. August 2005 Fjernes etter talentfisking 44248[/snapback] ...en reaksjon vil komme overfor treneren som har brutt retningslinjene. Men vi har også et hensyn å ta overfor ham. Vi retter ikke en feil, ved å begå en ny. Dagbladet "erfarer" i dagens avis at Lubomir får sparken. Det avisen har fått opplyst er at vi skal snakke med Lubomir i dag - resten må de stå for selv. Noen avgjørelse vil ikke bli tatt før i neste uke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 19. August 2005 Del Skrevet 19. August 2005 det gjøres jo det samme i hele europa hvorfor kan ikke vi i det minste vise at vi har sett han. Vi trenger kanskje ikke hente ham nå da det er litt i tidligste laget for en klubb som ikke har noe eget program som inkluderer skole for så unge spillere og familien dems... Men det er jo bare bra og vise innteresse mot han. Kanskje han velger oss senere når han skal gjøre et valg om en klubb på det litt høyere og mer seriøse nivå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. August 2005 Del Skrevet 19. August 2005 På høy tid at noen tar ansvar for at Norge kanskje får seg en spiller av likt kaliber som Zlatan med flere... Selvfølgelig må klubben opptre riktig i sånne saker, det er lett å tråkke i salaten. Men jeg er for at Stabæk prøver å knytte til seg spillere de har tro på uansett alder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
simpi 0 Del Skrevet 19. August 2005 Del Skrevet 19. August 2005 Jeg tror ikke Gutten (Simen Ellefsen) ville at d skulle komme ut i avisen, ellr at stabæk skulle få problemmer. Gutten vil sikkert som andre folk flest, bare spille fotball. Mn pojken har jo en drøm, så han syntes sikkert d var drit gøy og fåhøre fra stabæk... kanskje han ER norges nye midtbane skudd ?! off.midtbane både stabæk og norge mangler en spiller der, av høyt kaliber... Stabæk, alltid uannsett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 19. August 2005 Del Skrevet 19. August 2005 off.midtbane både stabæk og norge mangler en spiller der, 44368[/snapback] Ikke nå, men om 8-10 år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 20. August 2005 Del Skrevet 20. August 2005 Stoyan burde kanskje gått litt forsiktig tilveis men her vi en trener fra en annen kultur å det er positivt for Stabæk. Han virker som ham brenner for jobben å de kan man ikke direkt si at alle gjør i denne klubben.-Jeg støtter ham i denne saken, jeg er vel den enda og. Latterlig å henge ham ut i pressen. 44263[/snapback] Det er greit å flagge interesse, gjerne komme med tilbud om en uke på "sommerleir" med Stabæk el, men å få en trettenåring til å flyte fra familien mener jeg er alt for drøyt. Det bør vente til de begynner på vgs, mao det året de fyller 16, og selv det er vel tidlig for mange. Vi har sett ekesmpler, ta eks Carew og Riise, som tar helt av pga "for tidlig" suksess, og de var betydlig eldre før jeg hørte om dem. Stabæk som klubb har heldigvis håndtert dette bra så langt, og jeg håper de fortsetter med det. Håper forsåvidt at de ikke trenger å sparke treneren, dog bør han kunne lære av sine feil (fort). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 10. November 2005 Del Skrevet 10. November 2005 Simen Ellefsen. Pjokk fra Risør som visstnok er et talent ut over det vanlige. Va tycks? Å flytte på seg som 13 åring er kanskje ikke det enkleste, men heller ikke helt ukjent i blant annet England. Jeg synes å huske at denne saken lagde voldsomme bølger i sommer. Skikkelige storlag synes ikke 13 år er ungt (er ikke det alderen til sølvvinneren i sjakk-NM, forresten?). Hysteri Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 10. November 2005 Del Skrevet 10. November 2005 Simen Ellefsen. Pjokk fra Risør som visstnok er et talent ut over det vanlige. Va tycks? Å flytte på seg som 13 åring er kanskje ikke det enkleste, men heller ikke helt ukjent i blant annet England. Jeg synes å huske at denne saken lagde voldsomme bølger i sommer. Skikkelige storlag synes ikke 13 år er ungt (er ikke det alderen til sølvvinneren i sjakk-NM, forresten?). Hysteri Sønnen min er 7 år, og både jeg og han er veldig skuffet over at han ikke har fått noen saftige tilbud fra noen norske eller europeiske toppklubber Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 10. November 2005 Del Skrevet 10. November 2005 Syntes det er sykt... 13 år og flytte fra familien? Og kan man se at en spiller kan nå langt når han bare er 7 eller 13 år? kjipt om alt ender i helvete, og at han ender opp som en ny rooney... uff uff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 10. November 2005 Del Skrevet 10. November 2005 Simen Ellefsen. Pjokk fra Risør som visstnok er et talent ut over det vanlige. Va tycks? Å flytte på seg som 13 åring er kanskje ikke det enkleste, men heller ikke helt ukjent i blant annet England. Jeg synes å huske at denne saken lagde voldsomme bølger i sommer. Skikkelige storlag synes ikke 13 år er ungt (er ikke det alderen til sølvvinneren i sjakk-NM, forresten?). Hysteri Sønnen min er 7 år, og både jeg og han er veldig skuffet over at han ikke har fått noen saftige tilbud fra noen norske eller europeiske toppklubber Siden du klager regner jeg med at du forlengst har sendt DVD med ham rundt til de store klubbene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 11. November 2005 Del Skrevet 11. November 2005 Fetteren min på 4 gleder seg veldig til å spille for Barcelona mot Stabæk i Champions League i '07. Han skal selvfølgelig fikse kampen for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 11. November 2005 Del Skrevet 11. November 2005 Simen Ellefsen. Pjokk fra Risør som visstnok er et talent ut over det vanlige. Va tycks? Å flytte på seg som 13 åring er kanskje ikke det enkleste, men heller ikke helt ukjent i blant annet England. Jeg synes å huske at denne saken lagde voldsomme bølger i sommer. Skikkelige storlag synes ikke 13 år er ungt (er ikke det alderen til sølvvinneren i sjakk-NM, forresten?). Hysteri Sønnen min er 7 år, og både jeg og han er veldig skuffet over at han ikke har fått noen saftige tilbud fra noen norske eller europeiske toppklubber Siden du klager regner jeg med at du forlengst har sendt DVD med ham rundt til de store klubbene? Problemet er at før han får en feit proffkontrakt har jeg ikke penger til et dugelig videokamera, og hvis han skulle få en slik feit proffkontrakt, trenger jeg det ikke. Jeg satser beinhardt på ryktebørsen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Start eller VIF. 13 åringen har blitt 15 år, og skal være med VIF til La Manga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå