asbjorn 0 Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 Her er et forslag til ny sang,synes den er fed,håper folk her synes det samme......... Melodi:Raindrops falling on my head (Synges på borte kamper) De rike gutta de er her Stabæk er laget vårt, og vi skal vinne, tre poeng hjem vi tar, så vi fra dette jævla slumsteeedet, til Bærum draaaar Med vennlig hilsen assbear[/i] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Medgangssupporter 0 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Helt OK... :? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 kjenner ikke til melodien, så jeg kan ikke komentere den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Melodi : Let it be Gi oss mål, gi oss mål. gi oss mål gi oss mål. Stabæk fotball gi oss mål gi oss mål gi oss mål Kan eventuelt bytte ut Stabæk fotball,med Finstad,Trygvi o.s.v Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 har prøvesunget "raindrops" sangen. Melodien funker etter min mening dårlig med tanke på allsang. Den er for lavmelt. Ellers bra forslag, - kom gjerne med flere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Rich,ikke syng den fløyelsmyk,syng den med tyngde,med fart,den skal ikke være fin ,trivelig....tenk på myke sanger som er blitt omgjort til rockesanger,. :twisted: .. Har du noen forslag til noen melodier?du eller noen andre? Kjeder ræva av meg her oppe under eksamensperioden,så jeg kan likså greit prøve å lage noen tekster til noen melodier....Gi meg noen så skal jeg prøve å lage en fed låt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg