Albert 921 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Så får vi riste av oss cupen og konsentrere oss om årets oppgave: VINNE SERIEN. Neste skritt i den retninga er å banke Moss - noe som skjer på onsdag kl 18.00 på Nadderud. Selv om det var litt rusk i maskinet på Åråsen i går, synes jeg ingen av gutta spillte seg ut av laget. Jeg tror dog at skal vi få full glede av Alan bør han nok være i start-11. Men ikke på bekostning av Morten... Det er utrolig viktig at han får en makker som skjønner hvordan han tenker, slik at vi ikke mister bredden på høyresiden når Alan trekker inn mot midten. Så vil jeg gjerne se Tommy på banen igjen. Det ender kanskje med at JJ må starte med en svenske på benken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Jeg synes vi burde starte som i går. Funket meget bra i første, - og med litt tur, - hadde vi ledet 2-0 v pausen. Bra offensivt flanke spill er gull Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Etter gårsdagens oppvisning gleder jeg meg over at laguttaket er vanskeligere enn noensinne. Liker egentlig tanken på å fortsette med 3-5-2, men tror at nøkkelen til å vinne adeccoligaen er å ikke slippe inn mål. Vi scorer nemlig ikke mye. JK MS MK IA MK HH JP JJ BH VP DN Altså samme spillere som mot lsk, bare i en trygg formasjon. SAFETY FIRST Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Etter gårsdagens oppvisning gleder jeg meg over at laguttaket er vanskeligere enn noensinne. Liker egentlig tanken på å fortsette med 3-5-2, men tror at nøkkelen til å vinne adeccoligaen er å ikke slippe inn mål. Vi scorer nemlig ikke mye. JK MS MK IA MK HH JP JJ BH VP DN Altså samme spillere som mot lsk, bare i en trygg formasjon. SAFETY FIRST 44530[/snapback] Vil ha nesten samme lag som deg. Bjørnar var stor i går, så vil ha han på vingen. Men jeg ville ikke gitt Veigar sjansen på nytt, synes han var elendig i går. Derfor blir laget mitt JK MS MK IA MK HH JP JJ BH DN AC Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 22. August 2005 (endret) Del Skrevet 22. August 2005 (endret) Ser ikke for meg Alan på topp jeg da...Blir nok Eirik eller Veigar ved siden av Daniel. Og selvsagt - 3 poeng! Endret 22. August 2005 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. August 2005 (endret) Del Skrevet 22. August 2005 (endret) Nå er det på høy tid at Alan får starte. Og jeg vil se Markus sammen med Mike. Og jeg vil se Nanne putte igjen. Og jeg vil at vi skal slutte med disse lange ballene over midtbanen. Og jeg vil vinne. Godt fornøyd med den oppsummeringen der. Jeg vil se: Jon Morten - Mike - Markus - Bjørnar Alan - Jokke - Jeppe - Henning Nanne - Pall Endret 22. August 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 ...og jeg vil jo som alltid ha med IA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Alan bør spille synes nå jeg. Veigar og Eirik underpresterer, legg Alan like bak Daniel. Spill så Henning på venstre, Jokke og Jesper i midten, og Branjimir på høyre. Ikke snakk om at Tom er bedre enn Branjimir. Da blir det mål, garantert. Bjørnar er venstreback. Ia og Mike i midten. Morten på høyre. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Jeg kan også støtte Alan på topp m. Nanne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 jeg har veldig lyst til å se alan i en fri rolle bak nanne. synes hverken eirik eller veigar yter det vi kan forvente for tiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Hm et praktisk spørsmål. Når starter kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen$en 0 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Avspark kl.18:00 ALLTID - UANSETT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Litt klaging på Eirik og Veigar her? Heller ikke Daniel har vel prestert maksimalt i det siste. I god form ville han ha putta på to i går. Veigar skoret årets mål - og vel så det - i Reykjavik sist onsdag. Men jeg er enig, han kunne turt å prøve mer enn det han gjorde i går. Veigar sammen med Daniel mitt førstevalg. Alan i en fri rolle bak Daniel høres spennende ut. Men om opplegget blir som det har vært, gjentar jeg at vi må se mer vekslinger - når Alan trekker inn mot midten, må noen - f.eks Veigar eller Jokke - overta høreflanken. Eller så risikerer vi å stange i kompakte forsvar på sekstenmeteren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Veigar skoret årets mål - og vel så det - i Reykjavik sist onsdag. Men jeg er enig, han kunne turt å prøve mer enn det han gjorde i går. Veigar sammen med Daniel mitt førstevalg. Alan i en fri rolle bak Daniel høres spennende ut. Men om opplegget blir som det har vært, gjentar jeg at vi må se mer vekslinger - når Alan trekker inn mot midten, må noen - f.eks Veigar eller Jokke - overta høreflanken. Eller så risikerer vi å stange i kompakte forsvar på sekstenmeteren. 44562[/snapback] 1. Kan jo umulig være årets mål, det var jo ikke "for" Stabæk 2. Jeg tenkte Alan som spiss (sammen med Nanne), og Brani på høyre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Jeg kunne tenke meg å se hvordan gårsdagens start 11, minus morten pluss alan hadde høvlet over Moss.... Kommer ikke over hvor bra henning og bjørnar var i denne formasjonen.. Tror også at denne formasjonen ville latt oss få mest mulig ut av stallen vi har pr i dag.. med tommy som reserve som anker for jeppe og jokke, branimir som reserve for henning, tom og morten kan ta høyrekanten etter behov og eirik som backing på topp... Dette er en formasjon der man får brukt kvalitetsspillerene vi sitter på i posisjoner de passer inn.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 jeg vil se, men dog lite trolig: jon ia-mike-morten bjørnar-alan-jokke-jeppe-hauger nanne-veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Veigar skoret årets mål - og vel så det - i Reykjavik sist onsdag. Men jeg er enig, han kunne turt å prøve mer enn det han gjorde i går. Veigar sammen med Daniel mitt førstevalg. Alan i en fri rolle bak Daniel høres spennende ut. Men om opplegget blir som det har vært, gjentar jeg at vi må se mer vekslinger - når Alan trekker inn mot midten, må noen - f.eks Veigar eller Jokke - overta høreflanken. Eller så risikerer vi å stange i kompakte forsvar på sekstenmeteren. 44562[/snapback] 1. Kan jo umulig være årets mål, det var jo ikke "for" Stabæk 2. Jeg tenkte Alan som spiss (sammen med Nanne), og Brani på høyre. 44607[/snapback] Hele Stabæk må dra til Reykjavik for å kunne skore årets mål der. Så lenge Stabæk ikke gjør er det vel greit at en Stabæk-spiller gjør det? Jeg håper du har tatt deg tid til å se skoringen? SE HER!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Seff har jeg sett målet (det er sinnsykt bra), men det er jo ikke året Stabæk mål. Årets internasjonale mål i så fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Du har rett og det har jeg også. Jeg hevder at det er årets beste mål i Reykjavik. Faktisk er det de som hevder at det er det beste på Islands landskamparena noensinne. Men det tør jeg ikke si om igjen, for da fyrer jeg bare opp Pauligirl som er av en annen oppfatning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Jon Morten IA Mike Bjørnar Henning Jesper Tommy Tom Daniel Eirik Hilsen en med sans for det trygge - og som mener at svenskene ikke nødvendigvis bør føle seg for trygge på fast plass. Back to basics. Hodet ligger klart på blokka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Du har rett og det har jeg også. Jeg hevder at det er årets beste mål i Reykjavik. Faktisk er det de som hevder at det er det beste på Islands landskamparena noensinne. Men det tør jeg ikke si om igjen, for da fyrer jeg bare opp Pauligirl som er av en annen oppfatning. 44630[/snapback] Bare diskusjon om veigar kan fyre opp pauligirl... eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Alan bør spille synes nå jeg. Veigar og Eirik underpresterer, legg Alan like bak Daniel. Spill så Henning på venstre, Jokke og Jesper i midten, og Branjimir på høyre. Ikke snakk om at Tom er bedre enn Branjimir. Da blir det mål, garantert. Det er en lugn start 11-er 4-4-1-1 Knudsen Skønsberg Olsen Karlsson Holmvik Pollygoal Janson Persson(Hauger) Stenersen Alanzinho Nannskog "Jeg vil ha med Tommy S fordi han har en jevli bra frisparksfot" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Noen som har hørt om dommeren? Kjetil Fallstrøm Andersen. Eneste jeg finner er dommerkurs på Norway Cup i 2002. Han har videre vært linjevakt i to kamper i årets Serie-A. Bryne-MK, og MK-Hønefoss. Thats it? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Noen som har hørt om dommeren? Kjetil Fallstrøm Andersen.Eneste jeg finner er dommerkurs på Norway Cup i 2002. Han har videre vært linjevakt i to kamper i årets Serie-A. Bryne-MK, og MK-Hønefoss. Thats it? 44693[/snapback] Etter hva jeg skjønner skal han gå på linja. Mener å huske at det skulle være en svensk dommer i denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Noen som har hørt om dommeren? Kjetil Fallstrøm Andersen.Eneste jeg finner er dommerkurs på Norway Cup i 2002. Han har videre vært linjevakt i to kamper i årets Serie-A. Bryne-MK, og MK-Hønefoss. Thats it? 44693[/snapback] Mener å huske at det skulle være en svensk dommer i denne kampen. 44694[/snapback] Det skulle iallefall være det før den ble flyttet. Gammel tråd her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Er oppført som assistentdommer: Men Hoveddommer.....tja, si det? Ser for øvrig at de har begynt med fadderordning også i fotballen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Noen som har hørt om dommeren? Kjetil Fallstrøm Andersen.Eneste jeg finner er dommerkurs på Norway Cup i 2002. Han har videre vært linjevakt i to kamper i årets Serie-A. Bryne-MK, og MK-Hønefoss. Thats it? 44693[/snapback] Etter hva jeg skjønner skal han gå på linja. Mener å huske at det skulle være en svensk dommer i denne kampen. 44694[/snapback] Jepp. Ser det nå. Han er linjevakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Er oppført som assistentdommer: Men Hoveddommer.....tja, si det? Ser for øvrig at de har begynt med fadderordning også i fotballen. 44696[/snapback] Det med fadder-ordning i fotballdømming var sannelig på tide. Jeg har sett endel dommere i år som kunne trengt en "fadderlig" hånd. Og briller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Er oppført som assistentdommer: Men Hoveddommer.....tja, si det? Ser for øvrig at de har begynt med fadderordning også i fotballen. 44696[/snapback] De svenske dommerne ligger vel ikke inne i databasen til n3sport. Derfor tom hoveddommer, men fadder i tillegg. Regner med at det står en svenske (i gult og blått?) i midtsirkelen når kampen begynner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Antagelig lag: JK MK - IA - MK - BH AC - JJ - JP - HH VP - DN Kilde: Dagens trening Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå