Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sukk, jeg skulle ønske jeg hadde din jobb jeg Markus.

Sjefen til Markus: Du ser sliten ut i dag Markus?

Markus: Javel sjef

Sjefen til Markus: Her, ta denne femtilappen og ta deg en tur til Nadderudfeltet for å koble litt av

Markus peller seg i nesa og klør seg godt i skrittet, slik han alltid gjør, før han svarer: Javel sjef

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tok kanskje noen kunstneriske snarveier når jeg lagde det rollespillet over. Ikke bli sur, Markus.

Jeg erkjenner at siste linje i forrige innlegg er ytterst urimelig, og siste linje ærklæres som død og maktesløs.

Markus, kan du vennligst be Per Danielsen slutte å ringe meg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok kanskje noen kunstneriske snarveier når jeg lagde det rollespillet over. Ikke bli sur, Markus.

Jeg erkjenner at siste linje i forrige innlegg er ytterst urimelig, og siste linje ærklæres som død og maktesløs.

Markus, kan du vennligst be Per Danielsen slutte å ringe meg?

44726[/snapback]

Sur, jeg - neida - har dog fått Per Danielsen til å få alle kompisene til å ringe deg klokken 04:00 i natt. Egentlig litt dumt da 72 av de 73 som ringer vil oppleve opptattsignal.

Forøvrig tror jeg ikke det er så fryktelig mange av treningsreferatene mine som går utover jobben, har vært en del i sommerferien og veldig mange på lørdager. Dessutten så passer treningstidene særdeles bra til lunch tidsrommet...

Når det gjelder rollespillet ditt inneholder det mye faktakunnskap, men du bommer på 50 lappen. Sjefen gir meg 400 mot at jeg blir borte i minimum 2 timer, han mumler noe i skjegget om at de tjener penger på å ha meg borte - så fett nok!

Som en kommentar til andre tråder som har oppstått så tror jeg "pokker meg jeg skal ta på drakta i morgen" håper vi stjeler 3 poeng og at vaflene blir igjen på Målløs.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter her med en uggen følelse i dag. Antagelig totalt bortkastes, men er fryktelig spent. Hadde den i går også, men etter å ha vært på treningen gikk den over før den gradvis kom tilbake. Spennende kamp dette, men antagelig er Moss et av få lag som vil spille fotball på Nadderud i år og dette kommer til å medføre at de taper. Vi er nemlig - jævlig - mye bedre enn Moss...

Moss stiller med følgende 11 spillere ifra start

- Per Morten Kristiansen

- Anders Juliussen

- Vidar Martinsen

- Tom Reidar Haraldsen

- Gard Kristiansen

- Tor Erik Moen

- Christian Michelsen

- John "MO" Muiruri

- Jon André Fredriksen

- Jonas Krogstad

- Steffen Nystrøm

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten detalj angående analysen. John "Mo" Muirui heter faktisk Machete. Stamme navnet hans. Var vistnok dominant mot Planke (FFK). Håper vi får snudd Nadderud-trenden i dag og kan få en seier , har til og med kommet forslag om "I was there" T-Skjorter om så skulle skje. Ellers for dere ha lykke til med resten av sesongen, så satser vi på å møtes til Tippeliga fotball til året!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten detalj angående analysen. John "Mo" Muirui heter faktisk Machete. Stamme navnet hans.

44925[/snapback]

Synd, fordi navner minner om han derre Muri, tenkte han kunne ta oppgaven som han hadde med oss, slek pasning tilbake til keeper...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi drømme oss tilbake til 4-2-3-1?

Morten - Mike - IA - Bjørnar

Svenskene

Henning - Alanzinho - Branimir

Daniel

Med Jeppe og Jocke liggende dypt nok til å la backene, speiselt Bjørnar få rom offensivt. I etablert spill kan vi dytte Branimir inn mer sentralt og Bjørnar opp som en slags venstreving. En ting jeg egentlig ikke har tenkt over er kondisen til Bjørnar. Noen som har lagt merke til noe? Klarer han kamp etter kamp opp som venstre alt-mulig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akuratt som da SF spilte hjemme mot Moss, de la seg bakpå og vi hadde spillet.. Putta 2 mål på kontringer og la seg enda mer bakpå..Lukter tap i denne kampen, Moss er rett og slett for gode bakover.

Men håper dere vinner!

Endret av Muffen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk sett 1. omgang (bare. Alene med 3 unger under 5 på kamp anbefales ikke). Svak omgang av heltene våre. Og nok engang en inn i gamperassen elendig dommer. Hvor i hælvete finner man disse umenneskene?

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja kampen var litt ensidig rapportert fra denne radio-mannen. vet naa mye om moss spillerne, men hvordan kampen virkelig gikk kan jeg bare gjette...

puh, for et tap! hörtes ut som om stabaek hadde massevis sjanser, men ballen gikk rett i stolpen eller stanga hver gang en av vaare blaa tok en skutt...

og er alanzinho virkelig saa bra med driblingen?

uff, uff.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Positivt: Alan kommer til å bli stor - må bare lære seg å sende fra seg ballen i riktig øyeblikk (og medspilleren må lære seg å ta imot...)

Negativt: Bommer på de mest elementære pasninger, og Daniel ser ut til å ha mista "the magic touch" for tiden.

Syns å huske at Markus ble presentert som en gud til å starte angrepene fra midtstopperplass? Hvorfor i all verden var det IA som gjorde den jobben? IA løste det heller dårlig, syns jeg.

Og noen som vet hvorfor ikke Morten var med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes gutta først og fremst bør prøve å skyte. Om det så ser håpløst ut. Vi har ett skudd i dag eller no, og det går 40 meter over. Elendig defensivt synes jeg, fra 16 meter kan ballen fint gå i mål om man trykker til.

Vil få uttrykke min sympati til den Svenske stat som er uvelsignet med en slik forbanna dårlig dommer. Det er det verste jeg har sett siden Anderlecht-kampen. Det var så mye å ta tak i at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Håper vi ALDRI tar del i dette utvekslingsarbeidet igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Moss
  • Opprett ny...