tigermez 0 Del Skrevet 24. August 2005 (endret) Del Skrevet 24. August 2005 (endret) vi vinner mot godset Endret 24. August 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tezza21 0 Del Skrevet 24. August 2005 Del Skrevet 24. August 2005 Skjerp dere Stabæk dette holder ikke, vi SKAAAL ha 3 serie poeng i Drammen og sett gjerne Daniel på benken. hvem har vakisnert for å ikke score måål lenger. Gi oss 3 poeng alah. Sørg for at kongsviger vinner sin kamp og at bryne taper. nå blir det tøffe kamper utover. Men holder spåmanen sitt ord så blir det kvalik mot RBK og 2 seire i kvalikrunden! men vi kan vel like godt vinne eller hva Stabæk. Ble lei meg av å se en så tragisk bitter forestilling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tezza21 0 Del Skrevet 24. August 2005 Del Skrevet 24. August 2005 Ingen fare sier Knut Tørum han garanterer oppryk for Stabæk. http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article443876.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 24. August 2005 Del Skrevet 24. August 2005 Ingen fare sier Knut Tørum han garanterer oppryk for Stabæk. http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article443876.ece 44994[/snapback] Tørum er en klok mann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 24. August 2005 Del Skrevet 24. August 2005 Kan forøvrig nevnes at Eiriks annulerte var totalt feil av ass dommer. Så det på TV nå, var rimelig sikker på Nadderud også. Eirik er lenger ut i feltet da Markus headet ned, i tillegg hadde han 3 Mossespillere (inkl. keeper) mellom seg og dødlinja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. August 2005 (endret) Del Skrevet 24. August 2005 (endret) KISS – Keep it simple (stupid) Forsvars 4’ern har vært vår beste lagdel i hele år. At det skjer 2 bytter i den ser jeg ingen grunn til. Nye spillere på nye plasser skaper fort mer negativitet en konstruktivitet. Mike har sammen med IA vært suverene i midtforsvaret, men spillestilen til en stopper er helt annerledes en for en bekk. Mike stopper alle som stopper, når det trengs, bryter og takler ballen fra det angripende laget. Det er Mikes beste kvalitet. En bekk skal og må ikke selge seg på den måten som Mike gjorde flere ganger i dag. Så dere offsiden han opphevet han lå 10 meter bak forsvarslinja. IA har ikke den pasningsfoten som trengs for oppspill, han virker bedre med ballen, men pasningene går i hytt og gevær. Markus er antagelig en god spiller, så prov på det i dag, men å endre så mye for å få Markus inn i midtforsvaret var ingen god løsning. På midtbanen har Jesper og Jokke klippekort, begge fantastiske spillere, når det fungerer – i dag var i hvert fall Jesper forferdelig. Han virker sliten og ufokusert. Med den midtbanetroppen vi har burde Jesper i dag ha vært såpass rutinert at han gikk av tidligere eller sa fira om at han ikke burde spille. Så mye burde vi forlange av en såpass smart kar som Jesper. Alan og Henning fungerer, de gjør begge en mannsjobb og jeg syntes at de er dagens spillere. Dessverre er ingen av de utadvendte nok til å få med seg laget. Alan jobber jævlig mye, dribler enda mer, hele tiden, men dessverre skaper det ingenting for et usedvanlig passivt lag. Det virker som om Alan også er mye tryggere og mindre stressa når han får startet kampen. Jobber særdeles godt både fremover og hjemover, men som sagt det skjer ikke noe – i dag. Spisene er forferdelig passive og Daniel er (som jeg har prøvd å si tidligere) ute av form. I dag er laginnsatsen forferdelig, en kollektiv svikt av dimensjoner, sånt er vel lov, men jeg syntes det er grusomt å se på. Maestro gjorde noen dårlige vurderinger som feller oss i dag. Han var usikker på hvordan søndagens tap ville virke inn på gutta og da syntes jeg det er dristig å eksperimentere med forsvaret slik han gjorde i dag. Han burde valgt det sikre, det vi vet fungerer, men gjorde altså ikke det. Endret 24. August 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 24. August 2005 Del Skrevet 24. August 2005 I dag ver det bare en som skuffa meg og det var Jan Jønson. Deilig å få det ut, ferdig med den saken! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 24. August 2005 Del Skrevet 24. August 2005 Kan forøvrig nevnes at Eiriks annulerte var totalt feil av ass dommer. Så det på TV nå, var rimelig sikker på Nadderud også. Eirik er lenger ut i feltet da Markus headet ned, i tillegg hadde han 3 Mossespillere (inkl. keeper) mellom seg og dødlinja. 44998[/snapback] Linjemannen vinket lenge før markus header til eirik... Var altså offside på innlegget som markus header på... Vanskelig å si om DET var offiside.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 297 Del Skrevet 24. August 2005 Del Skrevet 24. August 2005 Er enig i det du sier, Markus. Vi må aldri, ALDRI, sette Mike ut på back-plassen igjen for å få plass til Markus. Markus spilte en god kamp, men jeg er særdeles skuffet over Mike. Han virket usikker i pasningsspillet og klarte ikke å posisjonere seg riktig i forhold til resten av forsvarsrekken. Alanzinho derimot, var strålende i dag. Han må bare lære seg at når Branimir kommer på kanten, må Brani få ballen. Branimir og Eirik var også veldig gode. De burde helt klart ha startet kampen. Er sikker på at Brani hadde scoret hadde han startet kampen (men så er det jævli lett å være etterpåklok). Syntes også at Henning og Alan funket bra sentralt. Dagens høydepunkt(er): Returløpene til Alanzinho!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 24. August 2005 Del Skrevet 24. August 2005 På tide å la Trond H få prøve seg på topp fra start??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 24. August 2005 Del Skrevet 24. August 2005 På tide å la Trond H få prøve seg på topp fra start??? NOPE!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Kan forøvrig nevnes at Eiriks annulerte var totalt feil av ass dommer. Så det på TV nå, var rimelig sikker på Nadderud også. Eirik er lenger ut i feltet da Markus headet ned, i tillegg hadde han 3 Mossespillere (inkl. keeper) mellom seg og dødlinja. 44998[/snapback] Linjemannen vinket lenge før markus header til eirik... Var altså offside på innlegget som markus header på... Vanskelig å si om DET var offiside.. 45025[/snapback] Det var heller ikke offside (kjørt den i slow gang på gang), men jeg er rimelig sikker på at flagget gikk opp da ballen gikk i mål. Men hvis du sier så skal jeg legge meg flat, for Markus er ikke veldig mye onside. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Kan forøvrig nevnes at Eiriks annulerte var totalt feil av ass dommer. Så det på TV nå, var rimelig sikker på Nadderud også. Eirik er lenger ut i feltet da Markus headet ned, i tillegg hadde han 3 Mossespillere (inkl. keeper) mellom seg og dødlinja. 44998[/snapback] Linjemannen vinket lenge før markus header til eirik... Var altså offside på innlegget som markus header på... Vanskelig å si om DET var offiside.. 45025[/snapback] Det var heller ikke offside (kjørt den i slow gang på gang), men jeg er rimelig sikker på at flagget gikk opp da ballen gikk i mål. Men hvis du sier så skal jeg legge meg flat, for Markus er ikke veldig mye onside. 45037[/snapback] Jeg gadd ikke juble når vi scorte engang.. for jeg så linjemannen vinke før markus fikk ballen,, men som sagt så kan han ha vært onside, men det var uansett ikke eirik som var offside.. Kan ha vært en annen enn markus også for den saks skyld.. Som med sin offside possisjon hindret keeper eller noe sånnt tull... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen$en 0 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Linjedommeren ble spurt ved utgangen hvem som var i offside og da svarte han nr.5. Fikk ikke sett det i slowmotion, men ifølge Øyvind var vel Markus onside..? ALLTID - UANSETT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 KISS – Keep it simple (stupid) Forsvars 4’ern har vært vår beste lagdel i hele år. At det skjer 2 bytter i den ser jeg ingen grunn til. Nye spillere på nye plasser skaper fort mer negativitet en konstruktivitet. Mike har sammen med IA vært suverene i midtforsvaret, men spillestilen til en stopper er helt annerledes en for en bekk. Mike stopper alle som stopper, når det trengs, bryter og takler ballen fra det angripende laget. Det er Mikes beste kvalitet. En bekk skal og må ikke selge seg på den måten som Mike gjorde flere ganger i dag. Så dere offsiden han opphevet han lå 10 meter bak forsvarslinja. IA har ikke den pasningsfoten som trengs for oppspill, han virker bedre med ballen, men pasningene går i hytt og gevær. Markus er antagelig en god spiller, så prov på det i dag, men å endre så mye for å få Markus inn i midtforsvaret var ingen god løsning. ---- - "Er helt enig med deg i at å putte Mike ut som høyreback var feil. Selv om han har landskamper der og spilte der i de 2 første sesongene hos oss, det begynner å bli en stund siden. Markus var forsvarets klart beste mann etter min mening og blør skikkelig for drakta + at han har mye mer fart enn både IA (spesielt ) og Mike. Markus er vår beste midtstopper etter min mening, men forsvaret har jo vært meget trygt som det har vært." ----- På midtbanen har Jesper og Jokke klippekort, begge fantastiske spillere, når det fungerer – i dag var i hvert fall Jesper forferdelig. Han virker sliten og ufokusert. Med den midtbanetroppen vi har burde Jesper i dag ha vært såpass rutinert at han gikk av tidligere eller sa fira om at han ikke burde spille. Så mye burde vi forlange av en såpass smart kar som Jesper. ----- - "Jesper gikk ut i pausen. Det må da være tidlig nok. Man vet ikke nødvendigvis før kampen at man er sliten/har en dårlig kamp. Dette er etterpåklokskap." ----- Alan og Henning fungerer, de gjør begge en mannsjobb og jeg syntes at de er dagens spillere. Dessverre er ingen av de utadvendte nok til å få med seg laget. Alan jobber jævlig mye, dribler enda mer, hele tiden, men dessverre skaper det ingenting for et usedvanlig passivt lag. Det virker som om Alan også er mye tryggere og mindre stressa når han får startet kampen. Jobber særdeles godt både fremover og hjemover, men som sagt det skjer ikke noe – i dag. Spisene er forferdelig passive og Daniel er (som jeg har prøvd å si tidligere) ute av form. ----- "Alan og Henning var våre to beste i går. Alan hadde mye sterkere motor enndet jeg trodde. Alan trenger å bli kjent med vår spillestil og resten av laget må bli kjent med Alans spillestil. Da blir det dynamitt også i form av å skape sjanser med Alan involvert. Veigar mener jeg var bortimot en skandale i går. Gadd ingenting, stod stort sett stille hele tiden og virker sur og tverr. Hadde et meget bra innlegg til Daniel i 2. omgang ellers var han meget dårlig. Eirik starter mot Godset, basta! I tillegg presterte Veigar å loffe av banen da han ble byttet ut på 0-1. Det skal faen ikke være lov. Daniel er ikke i form, men han prøver da og kommer til 4 store sjanser. Bommer på alle, men han forsøker. Han er den beste spissen vi har selv om han ikke er i form." ---- I dag er laginnsatsen forferdelig, en kollektiv svikt av dimensjoner, sånt er vel lov, men jeg syntes det er grusomt å se på. Maestro gjorde noen dårlige vurderinger som feller oss i dag. Han var usikker på hvordan søndagens tap ville virke inn på gutta og da syntes jeg det er dristig å eksperimentere med forsvaret slik han gjorde i dag. Han burde valgt det sikre, det vi vet fungerer, men gjorde altså ikke det. ---- "Jeg er uenig i at laginnsatsen er så forferdelig, at "lagspillet" skranter er noe helt annet. Vi skaper mer enn nok til å vinne kampen. Gutta står på skikkelig til fløyta går. Dette er "one of these days". Hadde Daniel scoret etter 8 sekunder og vi hadde vunnet 1-0 med samme utvikling i kampen ville ingen kommet med sånn kritikk. Det er og bli ørsmå marginer. L a oss dra til Drammen og støtte gutta så vi banker Godset på søndag. Forza Stabæk!!" 45001[/snapback] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Kan forøvrig nevnes at Eiriks annulerte var totalt feil av ass dommer. Så det på TV nå, var rimelig sikker på Nadderud også. Eirik er lenger ut i feltet da Markus headet ned, i tillegg hadde han 3 Mossespillere (inkl. keeper) mellom seg og dødlinja. 44998[/snapback] Linjemannen vinket lenge før markus header til eirik... Var altså offside på innlegget som markus header på... Vanskelig å si om DET var offiside.. 45025[/snapback] Det var heller ikke offside (kjørt den i slow gang på gang), men jeg er rimelig sikker på at flagget gikk opp da ballen gikk i mål. Men hvis du sier så skal jeg legge meg flat, for Markus er ikke veldig mye onside. 45037[/snapback] Jeg satt rett bak linjedommeren og han flagga på markus, ikke Eirik. Det var feil, noe han selvfølgelig fikk høre høyt og lenge. Tror faktisk han begynte å grine tilslutt, møkkamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Ok. Da tar jeg meg en tur til optiker, tilbake om to timer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Referat VG Utvekslingsprosjektet med dommere i Skandinavia bør i best fall kvalitetssikres noe mer. At den svenske dommeren klarer å utdele 8 gule kort i en kamp i all fordragelighet blir en parodi og ødeleggende for fotballen. ESPEN LINDMARK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Enig i hva som sies om rokkering av forsvaret, det er noe sprøyt. Ellers var dette rett og slett en møkkakamp. Som Markus sier, og som han klokelig har påpekt før, Nannskog er ute av form. Dette er en kamp vi hadde vunnet i våres, da hadde Nanne putta to eller tre. Det er ikke hele forskjellen, men en stor del av den. Vel, vi må kjapt tilbake på seiersruten, ellers forsvinner ledelsen kjapt. Reise seg nå Stabæk. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Referat VG Utvekslingsprosjektet med dommere i Skandinavia bør i best fall kvalitetssikres noe mer. At den svenske dommeren klarer å utdele 8 gule kort i en kamp i all fordragelighet blir en parodi og ødeleggende for fotballen. ESPEN LINDMARK 45058[/snapback] Da burde de ha klart å nevne riktig dommer i kampfakta! Forøvrig; At Veigar får 5 poeng er vel litt drøyt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 betyr " -p " at dommeren strøk på børsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 297 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Tror det ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 betyr " -p " at dommeren strøk på børsen? 45064[/snapback] Omkamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Forresten, latterlig å kaste disse "rørene" mot banen. Med så strenge tiltak som er for visse personer så bør det vel også reageres mot dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Forresten, latterlig å kaste disse "rørene" mot banen. Med så strenge tiltak som er for visse personer så bør det vel også reageres mot dette? 45103[/snapback] En konklusjon jeg er helt enig i. Jeg spør styret: Hva skjer`a Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Herregud, hvem bryr seg? u.p. kasta to tynne 40cm papprør ned på løpebanen. De har samme tyngde og beveger seg med samme treffsikkerhet som en tørkerull-kjerne. Vi delte vel frustrasjonen. Styret har for tida såpass stor toleranse i de fleste henseende hvis folk tar av seg skylappene, så ingen gadd å gjøre noe med det. Hvorfor kan dere ikke sjøl si fra til vedkommende hvis dere mener det er for ille, i stedet for å mase på styret om å gjøre det? Når noen i styret gjør noe får vi jo bare masse pepper fra dere likevel. Moralen er altså: hvis du sjøl eller en kompis gjør noe teit skal styret ha takhøyde. Hvis en annen gjør noe, må det reageres raskt og nådeløst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Moralen er altså: hvis du sjøl eller en kompis gjør noe teit skal styret ha takhøyde. Hvis en annen gjør noe, må det reageres raskt og nådeløst. 45127[/snapback] Du verden så enig jeg er i dette... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Uansett om gjenstanden som ble kastet inn ikke var tung eller skarp eller noe.. så bør man klare å styre frustrasjonen såppas at man ikke kaster noe som helst inn på banen.. i dag en papprull i morgen en colaboks neste uke en håndgranat.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Selvsagt. Et meget logisk ressonnement. I dag kastet jeg en parkeringsbillett på bakken. Den blir antagelig en colaboks i morra og en napalmbombe i løpet av 14 dager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pølseivaffel 0 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Ikke klarte dere å ha vafler tell pølsene når vi kom igår heller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå