Markus 5 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Ikke klarte dere å ha vafler tell pølsene når vi kom igår heller... 45142[/snapback] Dette er vel feil fora å ta opp pølser i vafler, men ta det opp med arrangement ansvarlig i Stabæk. Dere skal vel forresten ikke snakke så altfor høyt, dere gikk vel tomme 20min ut i første omgang. Hva har man på pølse i vaffel? Syltetøy eller ketchup? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Selvsagt. Et meget logisk ressonnement. I dag kastet jeg en parkeringsbillett på bakken. Den blir antagelig en colaboks i morra og en napalmbombe i løpet av 14 dager. 45137[/snapback] Hva var det som gikk galt i dag da. Du kan ikke ta med deg frustrasjonen over dommeren og la de stakkars kommune arbeiderne rydde opp. Skjerp deg. Vaktene var iallefall ikke like begestret for det lille uskyldige opptrinnet i går. Skal du på 2 lags kamp i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 nope. Det var forresten citypark på storsenteret det gikk ut over. Jeg er klar over at jeg gikk over streken da jeg kasta parkeringsbilletten, men jeg klarte ikke å holde meg innenfor det strenge reglementet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 nope. Det var forresten citypark på storsenteret det gikk ut over. Jeg er klar over at jeg gikk over streken da jeg kasta parkeringsbilletten, men jeg klarte ikke å holde meg innenfor det strenge reglementet. 45151[/snapback] Skjønner! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pølseivaffel 0 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Ikke klarte dere å ha vafler tell pølsene når vi kom igår heller... 45142[/snapback] Dette er vel feil fora å ta opp pølser i vafler, men ta det opp med arrangement ansvarlig i Stabæk. Dere skal vel forresten ikke snakke så altfor høyt, dere gikk vel tomme 20min ut i første omgang. Hva har man på pølse i vaffel? Syltetøy eller ketchup? 45146[/snapback] Sorry, fant ikke noe mat-fora her.... Ække vant med så mye bortefans på melløs vettu. Når det gjelder pølse i vaffel tar du på både ketchup og senap... du sleit med valget på melløs kanskje? (hvis det var noe igjen tell deg da...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Matfora er det nok ikke her nei, det jeg mente var at du må klage på vaflene til klubben, ikke supporterne vedr. serveringen på stadion. Og nei, det var dessverre, eller heldigvis med tilbehørs anbefalingen din, ingen vafler igjen når det kom til min tur i kiosken på Målløs. Jeg får ha det til gode til dere rykker opp eller vi møtes i cupen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Ikke klarte dere å ha vafler tell pølsene når vi kom igår heller... 45142[/snapback] Dette er vel feil fora å ta opp pølser i vafler, men ta det opp med arrangement ansvarlig i Stabæk. Dere skal vel forresten ikke snakke så altfor høyt, dere gikk vel tomme 20min ut i første omgang. Hva har man på pølse i vaffel? Syltetøy eller ketchup? 45146[/snapback] Sorry, fant ikke noe mat-fora her.... Ække vant med så mye bortefans på melløs vettu. Når det gjelder pølse i vaffel tar du på både ketchup og senap... du sleit med valget på melløs kanskje? (hvis det var noe igjen tell deg da...) 45154[/snapback] Isåfall, prøv denne tråden her: $$ Vurderer Ketchup Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Herregud, hvem bryr seg? u.p. kasta to tynne 40cm papprør ned på løpebanen. De har samme tyngde og beveger seg med samme treffsikkerhet som en tørkerull-kjerne. Vi delte vel frustrasjonen. Styret har for tida såpass stor toleranse i de fleste henseende hvis folk tar av seg skylappene, så ingen gadd å gjøre noe med det. Hvorfor kan dere ikke sjøl si fra til vedkommende hvis dere mener det er for ille, i stedet for å mase på styret om å gjøre det? Når noen i styret gjør noe får vi jo bare masse pepper fra dere likevel. Moralen er altså: hvis du sjøl eller en kompis gjør noe teit skal styret ha takhøyde. Hvis en annen gjør noe, må det reageres raskt og nådeløst. 45127[/snapback] En lite gåte nå på kvelden som illustrerer litt av den følelsen jeg sitter inne med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Har homse-hesten din møtt veggen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Herregud, hvem bryr seg? u.p. kasta to tynne 40cm papprør ned på løpebanen. De har samme tyngde og beveger seg med samme treffsikkerhet som en tørkerull-kjerne. Vi delte vel frustrasjonen. Styret har for tida såpass stor toleranse i de fleste henseende hvis folk tar av seg skylappene, så ingen gadd å gjøre noe med det. Hvorfor kan dere ikke sjøl si fra til vedkommende hvis dere mener det er for ille, i stedet for å mase på styret om å gjøre det? Når noen i styret gjør noe får vi jo bare masse pepper fra dere likevel. Moralen er altså: hvis du sjøl eller en kompis gjør noe teit skal styret ha takhøyde. Hvis en annen gjør noe, må det reageres raskt og nådeløst. 45127[/snapback] En lite gåte nå på kvelden som illustrerer litt av den følelsen jeg sitter inne med. 45201[/snapback] Dritbra. Men egentlig er den vel på feil tråd. Skulle vel ha vært på den jeg ler meg ihjel en torsdagskveldtråd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Forresten, latterlig å kaste disse "rørene" mot banen. Med så strenge tiltak som er for visse personer så bør det vel også reageres mot dette? 45103[/snapback] Synes det nå egentlig var latterlig å rope høyt om hvordan man skulle sladre jeg da. Hadde noen villet treffe banen med de rørene hadde man klart det. Vi kasta jo rørene på løpebanen når vi hadde poppa dem også, skal det straffes? Hva så med kasteruller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Forresten, latterlig å kaste disse "rørene" mot banen. Med så strenge tiltak som er for visse personer så bør det vel også reageres mot dette? 45103[/snapback] Synes det nå egentlig var latterlig å rope høyt om hvordan man skulle sladre jeg da. Hadde noen villet treffe banen med de rørene hadde man klart det. Vi kasta jo rørene på løpebanen når vi hadde poppa dem også, skal det straffes? Hva så med kasteruller? 45209[/snapback] Det er mye mulig, men uansett så er det latterlig å hive papprør på indre bane midt under kampen bare fordi man er frustrert. Det blir jo hele tiden snakket om at vi må oppføre oss pent fordi vi har så dårlig rykte osv, en ivrig budstikka journalist kunne like godt skrevet: Etter 70minutter begynte hjemmefansen å bli misfornøyde og gjenstander ble kastet på indre bane ( vet sannsynligheten er liten, men det er for å sette det i perspektiv) Hadde det da fått noen betydning for vårt "rykte"? Jeg tar selvkritikk for at samtlige rør ikke var ryddet opp med en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Forresten, latterlig å kaste disse "rørene" mot banen. Med så strenge tiltak som er for visse personer så bør det vel også reageres mot dette? 45103[/snapback] Synes det nå egentlig var latterlig å rope høyt om hvordan man skulle sladre jeg da. Hadde noen villet treffe banen med de rørene hadde man klart det. Vi kasta jo rørene på løpebanen når vi hadde poppa dem også, skal det straffes? Hva så med kasteruller? 45209[/snapback] Det er mye mulig, men uansett så er det latterlig å hive papprør på indre bane midt under kampen bare fordi man er frustrert. Det blir jo hele tiden snakket om at vi må oppføre oss pent fordi vi har så dårlig rykte osv, en ivrig budstikka journalist kunne like godt skrevet: Etter 70minutter begynte hjemmefansen å bli misfornøyde og gjenstander ble kastet på indre bane ( vet sannsynligheten er liten, men det er for å sette det i perspektiv) Hadde det da fått noen betydning for vårt "rykte"? 45210[/snapback] Enig med du.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 På tide å la Trond H få prøve seg på topp fra start??? NOPE!! 45036[/snapback] HVORFOR IKKE??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 Tror det er tid for Alan på topp! Ikke fordi han er nødvendigvis er beste der, men fordi han vil binne opp minst to personer. Da er det åpent for Nanneshow igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 På tide å la Trond H få prøve seg på topp fra start??? NOPE!! 45036[/snapback] HVORFOR IKKE??? 45362[/snapback] Enig der.. Trond kan sikkert gjøre det bedre enn Veigar.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 Tviler Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 bra vi startet med Veigar i går da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Veigar spilte sin beste kamp på lenge. Var vel strengt tatt bare Branimir som var bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 (om Mike)Så dere offsiden han pphevet han lå 10 meter bak forsvarslinja. Etter å hatt en samtale med Mike i dag viser det seg at det var forsvarslinja som lå feil, ikke han. Sorry Mike! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå