Champi-is 0 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Hallo Stabræææææk support! Det er utrolig skuffende å oppleve hvor lite lyd det er fra dere på kamp!! --skulle tro dere var i kirka!! OGSÅ!!, til dere 10-20 "supportere", vær så snill å legg bort den dærre skjerf veivinga over hue..... dere ser ut som flyktninger i havsnød!! FUGLA FUGLA!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 DUST! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen$en 0 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 At noen av dere "Fugla" i det hele tatt vil bruke tid og energi på å skrive på sidene våre er jo bare et bevis på at dere er misunnelig på oss for noe. Men, som vi stort sett alle er enige om, så vant dere nesten fortjent igår, hadde vi vært like effektive som dere ville vi gått av banen som seiersherrer... Og ikke rakk ned på oss dere som har med dere en j.... stortromme som overdøver deres egen synging!! ALLTID - UANSETT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 HalloStabræææææk support! Det er utrolig skuffende å oppleve hvor lite lyd det er fra dere på kamp!! --skulle tro dere var i kirka!! OGSÅ!!, til dere 10-20 "supportere", vær så snill å legg bort den dærre skjerf veivinga over hue..... dere ser ut som flyktninger i havsnød!! FUGLA FUGLA!!! 44555[/snapback] Kan vi ikke lage en Hall of Fame på de "beste" innleggene på forumet. Denne her er jo i egen klasse... På høyde med ett par av de fra sogndal som har vært innom og diskutert norsk veipolitikk, men dog.... Forøvrig visste jeg ikke at jeg ble nødt til å ta med meg ett skjerf neste gang jeg skal på båttur i tilfelle havsnød... Kan ikke se at dette er standardredningsutstyr på danskebåten heller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 HalloStabræææææk support! Det er utrolig skuffende å oppleve hvor lite lyd det er fra dere på kamp!! --skulle tro dere var i kirka!! OGSÅ!!, til dere 10-20 "supportere", vær så snill å legg bort den dærre skjerf veivinga over hue..... dere ser ut som flyktninger i havsnød!! FUGLA FUGLA!!! 44555[/snapback] Kan vi ikke lage en Hall of Fame på de "beste" innleggene på forumet. Denne her er jo i egen klasse... På høyde med ett par av de fra sogndal som har vært innom og diskutert norsk veipolitikk, men dog.... Forøvrig visste jeg ikke at jeg ble nødt til å ta med meg ett skjerf neste gang jeg skal på båttur i tilfelle havsnød... Kan ikke se at dette er standardredningsutstyr på danskebåten heller... 44571[/snapback] Ikke glem han sulliken fra mandal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. August 2005 Del Skrevet 22. August 2005 Tipper dette er en av de som "forvillet" seg inn i borteområdet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 835 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 HalloStabræææææk support! Det er utrolig skuffende å oppleve hvor lite lyd det er fra dere på kamp!! --skulle tro dere var i kirka!! OGSÅ!!, til dere 10-20 "supportere", vær så snill å legg bort den dærre skjerf veivinga over hue..... dere ser ut som flyktninger i havsnød!! FUGLA FUGLA!!! 44555[/snapback] Du så kampen på TV!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Jeg har en ting jeg synes det er riktig å ta opp i denne tråden. På supporterfeltet er det en god del som ikke viser skikkelig tilskueretikette. Dette gjelder spesielt under cornere ved bortesvingen. Her er problemet: Jeg står midt i supporterfeltet. Person A, som står helt inntil midten har god utsikt. Person B, som står til høyre for person A, lar seg kanskje rive med og bøyer seg frem for å se bedre, hvilket gjør at person C og D som står på B's høyres side er nødt til å bøye seg enda lenger frem, noe som også gir konsekvenser for person E, F og G (se figur). La oss si at jeg da blir person M eller N. Tror dere jeg da kan se noe? Hvis person A, B, C, D osv. står helt rolig, rett opp og ned, og heller bare vrir nakken, slik at man får sett corner-flagget, vil dette problemet løse seg. Jeg foreslår at vi henter inn ekspertise fra garden som kan trene oss opp i nettopp dette. Kjør debatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Atleten! er dette et panisk forsøk på å bli nominert for beste innlegg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 23. August 2005 (endret) Del Skrevet 23. August 2005 (endret) Beste innlegg-tråden ble startet etter Mortimers forslag, i nettopp denne tråden vi befinner oss i nå. Jeg forstår at jeg i overskriften burde ha fått med tødlene rundt "beste" for å understreke ironien, og ikke minst slik at ikke konkurranseinstinktet til enkelte av forumdeltakerne begynte å løpe løpsk. HalloStabræææææk support! Det er utrolig skuffende å oppleve hvor lite lyd det er fra dere på kamp!! --skulle tro dere var i kirka!! OGSÅ!!, til dere 10-20 "supportere", vær så snill å legg bort den dærre skjerf veivinga over hue..... dere ser ut som flyktninger i havsnød!! FUGLA FUGLA!!! 44555[/snapback] Kan vi ikke lage en Hall of Fame på de "beste" innleggene på forumet. Denne her er jo i egen klasse... På høyde med ett par av de fra sogndal som har vært innom og diskutert norsk veipolitikk, men dog.... 44571[/snapback] Endret 23. August 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå