Martinho 0 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 imorra er det kamp mot moss, for at gutta skal yte 100% må alt mulig supporterutstyr tas med. med en ett poengs ledelse over sandefjord og en kamp tilgode, har nå vi muligheten til stjele tre verdifulle poeng og dermed rykke ifra og opp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Jaggu godt du sa ifra! (sorry, var litt slem der) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 23. August 2005 (endret) Del Skrevet 23. August 2005 (endret) Kan vi ikke bruke et av tifoene vi har hatt før..? bare en stabæklogo eller no..? ALLE MANN TIL NADDERUD!! Endret 23. August 2005 av stabækdelux Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Kan vi ikke bruke et av tifoene vi har hatt før..? bare en stabæklogo eller no..? ALLE MANN TIL NADDERUD!! 44747[/snapback] "Ingen Nåde På Nadderud" banner var jo dritfet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Så vidt jeg vet ligger det under hovis enda, men det er jo ganske ukult å bruke det samme to ganger da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Så vidt jeg vet ligger det under hovis enda, men det er jo ganske ukult å bruke det samme to ganger da... 44750[/snapback] joa, kan være enig i det - men når det først var snakk om gjenbruk, så syntes jeg det måtte være en god kandidat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Så vidt jeg vet ligger det under hovis enda, men det er jo ganske ukult å bruke det samme to ganger da... 44750[/snapback] joa, kan være enig i det - men når det først var snakk om gjenbruk, så syntes jeg det måtte være en god kandidat. 44754[/snapback] Bruker ikke tekstbannere 2 ganger etter hverandre. Det blir litt dumt, selv om det banneret var kembo.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 imorra er det kamp mot moss, for at gutta skal yte 100% må alt mulig supporterutstyr tas med.med en ett poengs ledelse over sandefjord og en kamp tilgode, har nå vi muligheten til stjele tre verdifulle poeng og dermed rykke ifra og opp! 44745[/snapback] Jeg vil ikke kalle det "å stjele poeng" om vi vinner i morgen. Vi er tross alt serieleder, og det er hjemmebane. Men la oss yte maks på tribunen. Kanskje vi skal ta med tromme så Budstikka hører oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 imorra er det kamp mot moss, for at gutta skal yte 100% må alt mulig supporterutstyr tas med.med en ett poengs ledelse over sandefjord og en kamp tilgode, har nå vi muligheten til stjele tre verdifulle poeng og dermed rykke ifra og opp! 44745[/snapback] Prøver du å kvalifisere deg til VM i å starte tråder?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 23. August 2005 Del Skrevet 23. August 2005 Hei alle erfarne forum deltakere! Ser at det er en nedlatende tone her mot en ny forumdeltaker som forsøker å engasjere seg litt (baby). Kan ikke dere som kan dette gi en oppsummering på hva som skal til for å starte en ny tråd. Dere kan jo komme med noen eksempler på en spennende tråd. Eksempler på gode og spennende tråder følger herved: Jon Knudsen (ops, nå fant jeg den på side tre.. - opp - opp - opp) Stabæk På Topp! (opp - opp - opp) Lykke til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 25. August 2005 (endret) Del Skrevet 25. August 2005 (endret) Engasjement er bra, uansett!! Når SS ønsker å bli flere, kan man spare seg for dissing!! SÅ, ikke diss folk som er ivrige og engasjerte!!! BASTA!!!!! Endret 25. August 2005 av booi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Mange forum har en egen "forum-retningslinjer" kanskje det hadde vært noe.. Tror kjernen har noe sånt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Mange forum har en egen "forum-retningslinjer" kanskje det hadde vært noe.. Tror kjernen har noe sånt. 45202[/snapback] Det går vel og sende en PM til slum eller joffen kanskje. De er vel det nærmeste jeg kan komme på som ligner sånn nettpoliti. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Et forslag som kan vurderes er å lage flere emner, eks: -stabæk fotball/ stabæk support -tifo -sanger -generelt om fotball og annet tull Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Et forslag som kan vurderes er å lage flere emner, eks:-stabæk fotball/ stabæk support -tifo -sanger -generelt om fotball og annet tull 45206[/snapback] Lets go for it Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå