Robinho 1 150 Del Skrevet 4. Februar 2008 (endret) Del Skrevet 4. Februar 2008 (endret) Denne har vært postet tidligere; Melodi; Moonlight shadow Stabæk - klapp, klapp, klapp Stabæk - klapp, klapp, klapp Vi er Stabæk Fotball i fra Bærum Vi har et mål - å bli best i verden Og vi hater fattigfolk og byslum For vi elsker gull, så bli med på ferden Klatret fra 5 div. til Tippeliga'n Champions League er vår framtidsplan For vi har satan på laget - han er Stabækfan Og hans mening med livet er blaa Stabæk - klapp, klapp, klapp Stabæk - klapp, klapp, klapp Lalalalalala... (replace verset med "lala") Endret 4. Februar 2008 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 Satan med på laget...?? Hva med å ditche satan og heller si Janne eller noe annet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 Kristen? Vi har jo satans høyre hånd i Mike også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 Kristen? Vi har jo satans høyre hånd i Mike også. Right! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 Kristen? Vi har jo satans høyre hånd i Mike også. Right! Nei, ikke kristen. Hva ligger egentlig bak sangen til Mike om at han er "satans høyre hånd"? Er det bare noe som er tatt utfra det blaa eller har han uttalt seg om noe slikt før? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 Kristen? Vi har jo satans høyre hånd i Mike også. Right! Nei, ikke kristen. Hva ligger egentlig bak sangen til Mike om at han er "satans høyre hånd"? Er det bare noe som er tatt utfra det blaa eller har han uttalt seg om noe slikt før? "Satans høyre hånd" er vel litt ironisk ment - i og med at han ser så snill og uskyldig ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 Han uttalte vel en gang at han gjerne ville ha en sang som ikke var for tøff, men ikke for myk heller. Så da ble det to korte og veldig forskjellige strofer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 Noen hadde fått det for seg at Mike ikke likte å bli kalt for iron mike etc. og laget derfor "kom nå hit så skal du få en klem"-sangen. Jeg prata med ham og han ga uttrykk for at han rødma helt ned i leggskinna når den ble sunget. Så dikta jeg satans høyre hånd og den godkjente han. Jeg synes det fremdeles er en av de beste spillersangene vi har, selv om Mike er en uvanlig fairspillende stopper. Topic her er vel at vi trenger nye sanger. Kan vi ikke pliiis ikke synge på 80-talls-pop? Vi kan jo i det minste nærme oss 2000 eller hva? Og en ting til, vi må ha litt mer krutt i tekstene så de skiller seg litt fra hverandre. Foreslår at vi treffes på OB hver 14 dag fram til seriestart og ser hva vi kan få til. Noen som blir med på det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 Noen hadde fått det for seg at Mike ikke likte å bli kalt for iron mike etc. og laget derfor "kom nå hit så skal du få en klem"-sangen. Jeg prata med ham og han ga uttrykk for at han rødma helt ned i leggskinna når den ble sunget. Så dikta jeg satans høyre hånd og den godkjente han. Jeg synes det fremdeles er en av de beste spillersangene vi har, selv om Mike er en uvanlig fairspillende stopper. Topic her er vel at vi trenger nye sanger. Kan vi ikke pliiis ikke synge på 80-talls-pop? Vi kan jo i det minste nærme oss 2000 eller hva? Og en ting til, vi må ha litt mer krutt i tekstene så de skiller seg litt fra hverandre. Foreslår at vi treffes på OB hver 14 dag fram til seriestart og ser hva vi kan få til. Noen som blir med på det? Jeg er med på det forslaget ditt Alz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 Noen hadde fått det for seg at Mike ikke likte å bli kalt for iron mike etc. og laget derfor "kom nå hit så skal du få en klem"-sangen. Jeg prata med ham og han ga uttrykk for at han rødma helt ned i leggskinna når den ble sunget. Så dikta jeg satans høyre hånd og den godkjente han. Jeg synes det fremdeles er en av de beste spillersangene vi har, selv om Mike er en uvanlig fairspillende stopper. Topic her er vel at vi trenger nye sanger. Kan vi ikke pliiis ikke synge på 80-talls-pop? Vi kan jo i det minste nærme oss 2000 eller hva? Og en ting til, vi må ha litt mer krutt i tekstene så de skiller seg litt fra hverandre. Foreslår at vi treffes på OB hver 14 dag fram til seriestart og ser hva vi kan få til. Noen som blir med på det? Jeg er med på det forslaget ditt Alz Glasnost, Moonlight shadow. Hva blir det neste? - Ebony and Ivory? Lady in Red? I just called to say I love you? Bombadilla Life? Svake mennesker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 HEI! Ta en titt på denne ( ) før dere tar avstand fra 80-talls-pop. Jeg mener melodien har et stort potensiale. Vi trenger nye sanger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 HEI! Ta en titt på denne moonlight shadow før dere tar avstand fra 80-talls-pop. Done! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 HEI! Ta en titt på denne moonlight shadow før dere tar avstand fra 80-talls-pop. Done! ikke nok til at jeg skifter mening Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 HEI! Ta en titt på denne moonlight shadow før dere tar avstand fra 80-talls-pop. Done! ikke nok til at jeg skifter mening Nettopp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 Neivel. Hva slags sanger vil vi ha? Korte? Lange? Mye klapping? Lite klapping? Rolige? Raske? Ralling? Hvisking? Plystring? You name it... Per i dag synes jeg sangene vi har likner altfor mye på hverandre. Et par strofer -> klapping/ralling -> et par strofer -> klapping/ralling -> finito. Det er forsåvidt ikke noe gæ'li i dette(!), men hvorfor ikke ta steget mot litt lengere tekster? Jada, det finnes en mellomting mellom 7 vers av "så går vi rundt om en enebær busk" og "stabæk - klapp, klapp, klapp". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 Neivel. Hva slags sanger vil vi ha? Korte? Lange? Mye klapping? Lite klapping? Rolige? Raske? Ralling? Hvisking? Plystring? You name it... Per i dag synes jeg sangene vi har likner altfor mye på hverandre. Et par strofer -> klapping/ralling -> et par strofer -> klapping/ralling -> finito. Det er forsåvidt ikke noe gæ'li i dette(!), men hvorfor ikke ta steget mot litt lengere tekster? Jada, det finnes en mellomting mellom 7 vers av "så går vi rundt om en enebær busk" og "stabæk - klapp, klapp, klapp". Uten å ha noe konkret forslag selv, så er jeg enig i at mange av sangene er ganske like Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 Neivel. Hva slags sanger vil vi ha? Korte? Lange? Mye klapping? Lite klapping? Rolige? Raske? Ralling? Hvisking? Plystring? You name it... Per i dag synes jeg sangene vi har likner altfor mye på hverandre. Et par strofer -> klapping/ralling -> et par strofer -> klapping/ralling -> finito. Det er forsåvidt ikke noe gæ'li i dette(!), men hvorfor ikke ta steget mot litt lengere tekster? Jada, det finnes en mellomting mellom 7 vers av "så går vi rundt om en enebær busk" og "stabæk - klapp, klapp, klapp". Helt enig. Men første bud må jo være å foeslå noe som er bedre enn de dårlige vi har Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 Neivel. Hva slags sanger vil vi ha? Korte? Lange? Mye klapping? Lite klapping? Rolige? Raske? Ralling? Hvisking? Plystring? You name it... Per i dag synes jeg sangene vi har likner altfor mye på hverandre. Et par strofer -> klapping/ralling -> et par strofer -> klapping/ralling -> finito. Det er forsåvidt ikke noe gæ'li i dette(!), men hvorfor ikke ta steget mot litt lengere tekster? Jada, det finnes en mellomting mellom 7 vers av "så går vi rundt om en enebær busk" og "stabæk - klapp, klapp, klapp". Helt enig. Men første bud må jo være å foeslå noe som er bedre enn de dårlige vi har Godt poeng! La oss gjennomføre forslaget til Alz, altzå å samles til brainstorming på OB. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Februar 2008 Del Skrevet 5. Februar 2008 Jeg synes Moonlight Saddow er helt glimrende! Vi trenger bare en kulere tekst. Fortsett å komme med forslag på forumet! Tenk gjerne helt nytt, uten nødvendigvis å henge deg opp i hvilket sanger som synges på kontinentet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 5. Februar 2008 Del Skrevet 5. Februar 2008 Jeg vil nok en gang slå et slag for Internasjonalen, og tror den vil fungere meget bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 5. Februar 2008 Del Skrevet 5. Februar 2008 Hør denne!! Tenkte jeg kunne legge ut en link til forslaget mitt også, mener det har potensialet til å bli en utrolig fet klubb sang, siden den også inneholder vår "kjenningsmelodi" ikke bare i starten men flere ganger i løpet av sangen... sett av 4 min og gjør dere opp en mening... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 5. Februar 2008 (endret) Del Skrevet 5. Februar 2008 (endret) Har ingen konkrete melodiforslag akkurat nå, men generelt mener jeg det er best å holde seg til sanger med relativt lavt tempo. Ellers blir det fort bare ralling, gjerne akkompagnert av klapping. Ser jo det i klippet med Moonlight Shadow lenger oppi her og, høres ut som store deler av sangen er bare ralling. Shalala, alléz, alléz og forza er det sikkert nok av fra før. Så mitt innspill må bli å fokusere på sanger med relativt lavt tempo, men bra trøkk. Edit: Har forresten foreslått å bruke tidligere, men det ble det ikke rare responsen på, gitt. Kanskje folk trodde jeg kødda... Endret 5. Februar 2008 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 5. Februar 2008 Del Skrevet 5. Februar 2008 For mye ralling? vi er jo fotballsupport??... Det høres syykt fett ut og det er ingen som har den i Norge, noe som er noe av hovedpoenget synes jeg..skille seg litt ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Silje 0 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 å lage en sang til? Kanskje med noe lignende dette på referenget "..det er fordi vi (elsker)(digger)(forguder) etc. stabæk fotball.." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 å lage en sang til? Kanskje med noe lignende dette på referenget "..det er fordi vi (elsker)(digger)(forguder) etc. stabæk fotball.." Synes jeg ser 1000 Stabæk fans synge se min kjole den er blå som... Tror kanskje vi hadde fått høre det fra andre lagssupportere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Silje 0 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 Ja..kanskje det;P ikke den mest maskuline sangen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 Jeg vil nok en gang slå et slag for Internasjonalen, og tror den vil fungere meget bra Støttes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 7. Februar 2008 (endret) Del Skrevet 7. Februar 2008 (endret) å lage en sang til? Kanskje med noe lignende dette på referenget "..det er fordi vi (elsker)(digger)(forguder) etc. stabæk fotball.." Synes jeg ser 1000 Stabæk fans synge se min kjole den er blå som... Tror kanskje vi hadde fått høre det fra andre lagssupportere Se min poche, den er kjøpt av pappa Alt det jeg eier, det er kjøpt av han Det er fordi han driter masse penger, og fordi jeg ikke liker trash Se min hytte ..... ..... ..... Se min dame ..... Endret 7. Februar 2008 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Silje 0 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 å lage en sang til? Kanskje med noe lignende dette på referenget "..det er fordi vi (elsker)(digger)(forguder) etc. stabæk fotball.." Synes jeg ser 1000 Stabæk fans synge se min kjole den er blå som... Tror kanskje vi hadde fått høre det fra andre lagssupportere Se min poche, den er kjøpt av pappa Alt det jeg eier, det er kjøpt av han Det er fordi han driter masse penger, og fordi jeg ikke liker trash Se min hytte ..... ..... ..... Se min dame ..... Ja, det var noe lignende det jeg siktet til;p Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 7. Februar 2008 Del Skrevet 7. Februar 2008 å lage en sang til? Kanskje med noe lignende dette på referenget "..det er fordi vi (elsker)(digger)(forguder) etc. stabæk fotball.." Synes jeg ser 1000 Stabæk fans synge se min kjole den er blå som... Tror kanskje vi hadde fått høre det fra andre lagssupportere Se min poche, den er kjøpt av pappa Alt det jeg eier, det er kjøpt av han Det er fordi han driter masse penger, og fordi jeg ikke liker trash Se min hytte ..... ..... ..... Se min dame ..... Morsom, kanskje noe i overkant bresk, men morsom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå