Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 8. Februar 2008 Del Skrevet 8. Februar 2008 Jeg vil nok en gang slå et slag for Internasjonalen, og tror den vil fungere meget bra Støttes! Ok, her er et kjapt lite halvseriøst forslag (feel free to amend) Syng med nå gode kamerater Syng med så alle kan forstå at rundt omkring på norges baner er det mange som er blaa Stå på nå blaa Stabæk Soldater Gi alt og kjemp som bare fa'n Og skulle dere få no'n skader ofrer vi våre blaa organ Vi synger ei for proletarer Nei bånnfolk passer ikke oss Vi mesker oss i forbruksvarer før vi kommer for å sloss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 8. Februar 2008 Del Skrevet 8. Februar 2008 Veldig bra pjalle! Den er jeg med på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 8. Februar 2008 Del Skrevet 8. Februar 2008 å lage en sang til? Kanskje med noe lignende dette på referenget "..det er fordi vi (elsker)(digger)(forguder) etc. stabæk fotball.." Synes jeg ser 1000 Stabæk fans synge se min kjole den er blå som... Tror kanskje vi hadde fått høre det fra andre lagssupportere Se min poche, den er kjøpt av pappa Alt det jeg eier, det er kjøpt av han Det er fordi han driter masse penger, og fordi jeg ikke liker trash Se min hytte ..... ..... ..... Se min dame ..... Kreativt;P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 8. Februar 2008 Del Skrevet 8. Februar 2008 å lage en sang til? Kanskje med noe lignende dette på referenget "..det er fordi vi (elsker)(digger)(forguder) etc. stabæk fotball.." Synes jeg ser 1000 Stabæk fans synge se min kjole den er blå som... Tror kanskje vi hadde fått høre det fra andre lagssupportere Se min poche, den er kjøpt av pappa Alt det jeg eier, det er kjøpt av han Det er fordi han driter masse penger, og fordi jeg ikke liker trash Se min hytte ..... ..... ..... Se min dame ..... Kreativt;P Veldig! Hadde vært moro å prøve. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Februar 2008 Del Skrevet 9. Februar 2008 å lage en sang til? Kanskje med noe lignende dette på referenget "..det er fordi vi (elsker)(digger)(forguder) etc. stabæk fotball.." Synes jeg ser 1000 Stabæk fans synge se min kjole den er blå som... Tror kanskje vi hadde fått høre det fra andre lagssupportere Se min poche, den er kjøpt av pappa Alt det jeg eier, det er kjøpt av han Det er fordi han driter masse penger, og fordi jeg ikke liker trash Se min hytte ..... ..... ..... Se min dame ..... Kreativt;P Veldig! Hadde vært moro å prøve. Hvis du ikke liker "Trash" så har du jo i grunn forkastet din egen tekst. Når det gjelder å bruke den melodien, så kan vi vel bedre enn å kopiere Ørneredet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 18. Februar 2008 Del Skrevet 18. Februar 2008 Satt å diktet litt på en sang til Iven.. så kom jeg fram til denne, mener selv den er ganske så god.. men gi meg noen konstruktive tilbakemeldinger eller rediger på den selv... sangen går slik: Melodi: Pinky Han er Keeper Iven er hans navn Han redder ballen med en gang Han er vår supermann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 18. Februar 2008 Del Skrevet 18. Februar 2008 Har du link til melodi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 18. Februar 2008 (endret) Del Skrevet 18. Februar 2008 (endret) Satt å diktet litt på en sang til Iven.. så kom jeg fram til denne, mener selv den er ganske så god..men gi meg noen konstruktive tilbakemeldinger eller rediger på den selv... sangen går slik: Melodi: Pinky Han er Keeper Iven er hans navn Han redder ballen med en gang Han er vår supermann Pinky-sangen? Det er jo tidenes dårligste melodi. Den KAN funke hvis man synger den ekstremt sakte. Men legg gjerne ut flere forslag Endret 18. Februar 2008 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 18. Februar 2008 Del Skrevet 18. Februar 2008 Har du link til melodi? http://www.youtube.com/watch?v=essOh6OV49Y...feature=related det er refrenget jeg prater om og jeg synes ikke det går så sakte i forhold til mange av sangene våre jeg altså... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 25. Februar 2008 (endret) Del Skrevet 25. Februar 2008 (endret) På Kaiser Chiefs The Angry Mob Vi er de mørkeblaa alle andre bare grå Vi skal gi dem et støkk deres fotball er møkk Vi i Stabæk vi er rå. Om ikke med denne teksten, tror jeg at den siste delen av låten kan være kul å bruke Endret 25. Februar 2008 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 25. Februar 2008 Del Skrevet 25. Februar 2008 Likte Iven-sangen jeg... Jeg synes den kan brukes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 10. Mars 2008 Del Skrevet 10. Mars 2008 å lage en sang til? Kanskje med noe lignende dette på referenget "..det er fordi vi (elsker)(digger)(forguder) etc. stabæk fotball.." Synes jeg ser 1000 Stabæk fans synge se min kjole den er blå som... Tror kanskje vi hadde fått høre det fra andre lagssupportere Se min poche, den er kjøpt av pappa Alt det jeg eier, det er kjøpt av han Det er fordi han driter masse penger, og fordi jeg ikke liker trash Se min hytte ..... ..... ..... Se min dame ..... Kreativt;P Veldig! Hadde vært moro å prøve. Har vært brukt av Ørneredet (Ørn Horten) i mange år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 10. Mars 2008 Del Skrevet 10. Mars 2008 Jeg mener fortsatt at det burde komme noe nytt i år.. noen som har en oversikt over evt nye sanger for sesongen? (ikke vært den mest aktive på forumet i vinter) Står fast ved mine forslag som burde: http://www.youtube.com/watch?v=XFkPlxkl65Q Ref: Nummer 1 på tribunen og banen Pass dere, her kommer vi Nummer 1 på tribunen og banen Pass dere, her kommer vi La-la-la-la osv... ------ Sliter med tekst.. hjelp!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 10. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2008 (endret) Jeg mener fortsatt at vi bør lage noe av "moonlight shadow". Endret 10. Mars 2008 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 10. Mars 2008 Del Skrevet 10. Mars 2008 Vi er Stabæk ifra Bærum Vi er de blå, og mørkeblå Vi ofrer alt for drakta vår Bare se her kommer vi Stabæk, Stabæk lalalalalalalalalala... ------------------------- bare sånn kjapt satt sammen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 11. Mars 2008 Del Skrevet 11. Mars 2008 Jeg mener fortsatt at vi bør lage noe av "moonlight shadow". et forslag hvertfall: Vi er Stabæk i fra bærum, synger i blaatt for våre blaa soldater, vi er her på stadion for å ta tre poeng, vi er kommet hit for å bli. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 12. Mars 2008 Del Skrevet 12. Mars 2008 "Pøser" på med forslag.. vi trenger nye sanger, og ikke minst noen som ikke nødvendigvis behøver å inneholde ordene Stabæk, Blaa/mørkeblaa, Bærum.. Ingen forslag på tekst enda, men melodi: Bamse theme Vet ikke om det er bare jeg som tror den kunne blitt noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 12. Mars 2008 Del Skrevet 12. Mars 2008 Jeg vil nok en gang slå et slag for Internasjonalen, og tror den vil fungere meget bra Støttes! Ok, her er et kjapt lite halvseriøst forslag (feel free to amend) ... Mer halvseriøse greier fra meg: Vi elsker vårt stabæk de som spiller så flott Vi står og vi synger for spillerne i blaatt Jeg er her/helt i fra Bærum Jeg har villa, cash og stil og hvis jeg ikke liker bilen min ja, da kjøper jeg en til Vi er kanskje ikke mange ja, faktisk ganske få vi støtter vårt Stabæklag se gutta skåre nå Jeg hater gule og sorte rød og hvite likeså Det er bare en riktig draktfarge og visst faen er den blaa! Jeg reiser ut i landet Der hvor bønder steller gris Jeg er her for å heie fram mitt lag til hver en pris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 12. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 12. Mars 2008 (endret) Jeg digger refrenget i "Pappa Betalar" av svenske Fflame. Jag måste ha porsche - Pappa Betalar Checka Boxster imorse - Pappa betalar Vi har dyra kläder - Pappa betalar Hus i fyra städer - Pappa betalar Vi festar hela nätter - Pappa betalar Krogens bästa gäster - Pappa betalar står med glitter i Vip-kön - Pappa betalar Vi dricker helrör - Pappa betalar Kan vi bruke den til noe? Edit: på norsk såklart.. Endret 12. Mars 2008 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 12. Mars 2008 Del Skrevet 12. Mars 2008 Vi vil ha inn forsterkninger -Men der setter pappa grensen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 Satt å tenkte litt på " vi er de de blaa" sangen som har en bra meldodi, men som jeg mener er litt døv. Så jeg prøvde å sprite den opp litt med min egen verson: Vi er de blaa Vi knuser deg Alle møkkalag får smake kraften vår Så syng med nå Syng for ditt lag Så kjemper Stabækgutta hardt for oss idag. Feel free to coment eller å redigere den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 jeg vet at jan trenger en sang. han har jo gått under Cirkus tømmernes i flere år... så hvorfor ikke bare: (melodi: Du er dårlig du) Cirkus Tømmernes Cirkus Tømmernes Cirkus tømmernes Cirkus Tømmernes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 (melodi: Du er dårlig du) Synes ikke det er litt negativt med en sang på den melodien? Ofte får man jo bare med seg melodien og ikke teksten utpå banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 Har tenkt på en Tømmernes-sang jeg også. Noen som husker Lumberjack-sangen til Monty Python (apropos Cirkus)? Han er Tømmernes og han er bra. Han scorer mål og han gjør oss glad. Legg gjerne til mer tekst den som ønsker, men utelat "I wish I'd been a girlie, just like my dear papa". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 Har tenkt på en Tømmernes-sang jeg også.Noen som husker Lumberjack-sangen til Monty Python (apropos Cirkus)? Han er Tømmernes og han er bra. Han scorer mål og han gjør oss glad. Legg gjerne til mer tekst den som ønsker, men utelat "I wish I'd been a girlie, just like my dear papa". Andre vers: Han er Tømmernes Ustoppelig! Han skårer mål og da hopper vi! Lalalalallalaa ralle ralle osv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 Har tenkt på en Tømmernes-sang jeg også.Noen som husker Lumberjack-sangen til Monty Python (apropos Cirkus)? Han er Tømmernes og han er bra. Han scorer mål og han gjør oss glad. He he. I like it. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 Har tenkt på en Tømmernes-sang jeg også.Noen som husker Lumberjack-sangen til Monty Python (apropos Cirkus)? Han er Tømmernes og han er bra. Han scorer mål og han gjør oss glad. He he. I like it. Hva med å bare rope: "Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimbeeeeeeeeeeeeerrrrr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 25. Mars 2008 Del Skrevet 25. Mars 2008 haha, ja, hvorfor ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 26. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 26. Mars 2008 (endret) Haha! Kreativt! Hva med en slags countdown først? 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, TIMBEEEEEER! Endret 26. Mars 2008 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 26. Mars 2008 Del Skrevet 26. Mars 2008 eller melodien til "rykker need, rykker need" "tømmerneees, tømmerneees, 2-3-4 kaos med hopping alle roper tømmernes" if u know what im sayin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå