enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. Mars 2008 Del Skrevet 26. Mars 2008 Jeg støtter en sammenslåing. Altså først: Han er Tømmernes og han er bra. Han scorer mål og han gjør oss glad. Etterfulgt av: Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimbeeeeeeeeeeeeerrrrr og så en sånn dyp "oh" som i "elsker stabæk, oh, elsker stabæk" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 26. Mars 2008 Del Skrevet 26. Mars 2008 Noen som klarer å oppdrive melodien og legge ut en link? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 26. Mars 2008 (endret) Endret 26. Mars 2008 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 26. Mars 2008 Del Skrevet 26. Mars 2008 støtter Haakin sitt forslag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 26. Mars 2008 Del Skrevet 26. Mars 2008 høres bra ut:D ingen som kan rappe, lage dance musikk eller noe? som kan lage en eller flere stabæk sanger... stabæk lars gjør en kjempe jobb, kanskje andre oxo kan komme på banen så vi får noe variasjon oxo, litt forskjellige sjangere:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 26. Mars 2008 Del Skrevet 26. Mars 2008 Jeg synes vi skal drite i rap for all framtid, det er så j... russe"tradisjon"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. Mars 2008 Del Skrevet 26. Mars 2008 Hva med en frekk salme? Jeg foreslår på melodien til "Deilig er jorden". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 31. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2008 (endret) Kan ikke huske vi synger denne sangen for ofte: Vi er Stabæk (Mel. Clementine) Vi er Stabæk Bærums stolthet vi står her for vårt lag vi skal faen aldri svikte vi skal vinne alle slag. Er Clementine, "You are my Solskjaer"? Hvis det er det, og legger inn "sammen" bak "vi står her" i tredje linje synes jeg det er en drit fet sang.. Endret 31. Mars 2008 av mr.pernillo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Clementine er ikke Solskjær sangen så vidt jeg vet. Solskjær sangen er basert på en barnesang kalt: you are my sunshine. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Jeg støtter en sammenslåing. Altså først: Han er Tømmernes og han er bra. Han scorer mål og han gjør oss glad. Etterfulgt av: Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimbeeeeeeeeeeeeerrrrr og så en sånn dyp "oh" som i "elsker stabæk, oh, elsker stabæk" Konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 1. April 2008 Del Skrevet 1. April 2008 Kan ikke huske vi synger denne sangen for ofte: Vi er Stabæk (Mel. Clementine) Vi er Stabæk Bærums stolthet vi står her for vårt lag vi skal faen aldri svikte vi skal vinne alle slag. Er Clementine, "You are my Solskjaer"? Hvis det er det, og legger inn "sammen" bak "vi står her" i tredje linje synes jeg det er en drit fet sang.. Vi elsker Stabæk (mel: You ar my sunshine) Vi elsker Stabæk og bare Stabæk Vi går på stadion og synger høyt Vi hater bønder vi hater byslum men Stabæk elsker vi høyt Den her synges heller ikke så ofte.. Spesiell grunn til at disse ikke synges? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 1. April 2008 Del Skrevet 1. April 2008 tenkte meg fram til en sang her i går... litt i samme melodi som har dere mer potetgull.. går i svar rop, 1: Har du hørt om Ronaldinho? 2: NEI, vi har Alanzinho! 1: Har du hørt om babyfjes? 2: JA, men vi har Tømmernes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. April 2008 Del Skrevet 1. April 2008 Kan ikke huske vi synger denne sangen for ofte: Vi er Stabæk (Mel. Clementine) Vi er Stabæk Bærums stolthet vi står her for vårt lag vi skal faen aldri svikte vi skal vinne alle slag. Er Clementine, "You are my Solskjaer"? Hvis det er det, og legger inn "sammen" bak "vi står her" i tredje linje synes jeg det er en drit fet sang.. Vi elsker Stabæk (mel: You ar my sunshine) Vi elsker Stabæk og bare Stabæk Vi går på stadion og synger høyt Vi hater bønder vi hater byslum men Stabæk elsker vi høyt Den her synges heller ikke så ofte.. Spesiell grunn til at disse ikke synges? kopi av dif, lsk osv.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 1. April 2008 Del Skrevet 1. April 2008 tenkte meg fram til en sang her i går... litt i samme melodi som har dere mer potetgull.. går i svar rop, 1: Har du hørt om Ronaldinho? 2: NEI, vi har Alanzinho! 1: Har du hørt om babyfjes? 2: JA, men vi har Tømmernes HAHA , dritkul, mange bra forslag ellers også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. April 2008 Del Skrevet 1. April 2008 tenkte meg fram til en sang her i går... litt i samme melodi som har dere mer potetgull.. går i svar rop, 1: Har du hørt om Ronaldinho? 2: NEI, vi har Alanzinho! 1: Har du hørt om babyfjes? 2: JA, men vi har Tømmernes Et viktig moment du glemte i farten er at pottis-sangen er grusom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 1. April 2008 Del Skrevet 1. April 2008 tenkte meg fram til en sang her i går... litt i samme melodi som har dere mer potetgull.. går i svar rop, 1: Har du hørt om Ronaldinho? 2: NEI, vi har Alanzinho! 1: Har du hørt om babyfjes? 2: JA, men vi har Tømmernes Et viktig moment du glemte i farten er at pottis-sangen er grusom det er sant den er jævelig, men tenkte ikke like lyst eller noe... bare sånn i samme gang vis du skjønner... syng igjennom så ser du det:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 5. April 2008 Del Skrevet 5. April 2008 igjen så tenkte jeg... det er ganske sjeldent... satt å hørte gjennom mine stabæk sanger for ørtene gang.. og jeg må innrømme at alltid står vi sammen, cupsangen fra 98 er helt fantastisk... kunne det vært en idee og fornye den til 2008, siden det er 10 års jubilieum?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 5. April 2008 (endret) Del Skrevet 5. April 2008 (endret) Edit: Feil tråd :S Endret 5. April 2008 av Anna Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 igjen så tenkte jeg... det er ganske sjeldent... satt å hørte gjennom mine stabæk sanger for ørtene gang.. og jeg må innrømme at alltid står vi sammen, cupsangen fra 98 er helt fantastisk... kunne det vært en idee og fornye den til 2008, siden det er 10 års jubilieum?? hvordan skal du fornye den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 ekke helt sikker.. men endre litt på navnene i teksten å sånn, ekke så mye som skal endres... bare tenkte det kunne blitt litt kult Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 6. April 2008 Del Skrevet 6. April 2008 ekke helt sikker..men endre litt på navnene i teksten å sånn, ekke så mye som skal endres... bare tenkte det kunne blitt litt kult vet ikke jeg Blir kanskje litt rart å "tulle" med den sangen der med tanke på at den fra før er så genial blir vel nesten all endring en nedtur ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 igjen så tenkte jeg... det er ganske sjeldent... satt å hørte gjennom mine stabæk sanger for ørtene gang.. og jeg må innrømme at alltid står vi sammen, cupsangen fra 98 er helt fantastisk... kunne det vært en idee og fornye den til 2008, siden det er 10 års jubilieum?? ikke faen! Lag heller en ny sang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 igjen så tenkte jeg... det er ganske sjeldent... satt å hørte gjennom mine stabæk sanger for ørtene gang.. og jeg må innrømme at alltid står vi sammen, cupsangen fra 98 er helt fantastisk... kunne det vært en idee og fornye den til 2008, siden det er 10 års jubilieum?? Jepp, fantstisk dårlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 igjen så tenkte jeg... det er ganske sjeldent... satt å hørte gjennom mine stabæk sanger for ørtene gang.. og jeg må innrømme at alltid står vi sammen, cupsangen fra 98 er helt fantastisk... kunne det vært en idee og fornye den til 2008, siden det er 10 års jubilieum?? Jepp, fantstisk dårlig Kan vi ikke lage en sånn trænze-remix av den a? Hørt at det er ganske kult med transe-musikk! Litt fet bass og noen fløyter i bakgrunnen! Woohooo! Kan ikke noen lage en rap om stabæk? Jan Fredrik? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 igjen så tenkte jeg... det er ganske sjeldent... satt å hørte gjennom mine stabæk sanger for ørtene gang.. og jeg må innrømme at alltid står vi sammen, cupsangen fra 98 er helt fantastisk... kunne det vært en idee og fornye den til 2008, siden det er 10 års jubilieum?? Jepp, fantstisk dårlig Kan vi ikke lage en sånn trænze-remix av den a? Hørt at det er ganske kult med transe-musikk! Litt fet bass og noen fløyter i bakgrunnen! Woohooo! Kan ikke noen lage en rap om stabæk? Jan Fredrik? Faen ta deg Potter, du risikerer at enkelte ikke skjønner ironien og setter i gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Ironi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. April 2008 Del Skrevet 28. April 2008 Ironi? Du har da alt for normale pupiller til å like slik musikk - eller kjører du linser og clear-eyes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. April 2008 Del Skrevet 29. April 2008 Du har nok helt rett Rich, jeg hører bare på rock. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. April 2008 Del Skrevet 30. April 2008 Du har nok helt rett Rich, jeg hører bare på rock. Takk og pris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå