Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Foreslår alternativ tekst til "her er guttene våre" som vi aldri synger likevel: Vi er Stabæk fra Bærum Allahs utvalgte menn (evt. Gautes, synes allah er morsommere) slåss for heder og ære gi oss seier igjen OK, litt nødriming, men vi trenger flere sanger. Håpløst eller hva? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Jeg synes den er helt grei! Stuart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Håpløst eller hva? Syns den var fet jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Allahs utvalgte menn (evt. Gautes, synes allah er morsommere) Syns vi burde holde oss unna krig og politikk og sånt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Synes sangen er helt ok jeg,bytt ut Allah med Gaute........ Hvorfor i helvete får jeg ingen tilbakemeldinger på mitt forslag til ny sang???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Til slum: holde oss unna krig og politikk? Hva faen har Allah med krig og politikk å gjøre? Allah = Gud = religiøs høvding. En annen ting - mener å ha sett at du stiller til valg i kommunestyret - er det forenlig med å holde seg unna politikk? Neppe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 "slåss for heder og ære" der kommer nok krigen inn i bildet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Hva hvis vi bytter ut "slåss" med "kjekler vennskaplig" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Hva hvis vi bytter ut "slåss" med "kjekler vennskaplig" eller raller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Eller bare: Vi er Stabæk fra Bærum Alle ( Allah ) har respekt for oss Så kom igjen, bli med på sangen For nå skal stabæk sloss :roll: Bare noe som datt inn i en kjedelig engelsk time Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Kjeder ræva av meg,java er noe drit,eksamen er hat....NTNU er kjedelig Er denne sangen brukt før???? Melodi: Let it be Gi oss mål gi oss mål gi oss mål gi oss mål Stabæk Fotball gi oss mål gi oss mål gi oss mål Stabæk fotball kan byttes ut med Trygvi,Finstad you name it Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Den er vel i bruk ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Hvilet lag er det som benytter seg av denne sangen eller tilsvarende??? Enga????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Sikkert de også. Vi har to varianter av den Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Ok,kan ikke dere legge ut alle sangene vi synger under sanger???? Når du sier vi har to av den mener du cumbaja my lodr sangen"gi oss mål"???? Vi har ingen sanger med melodien Let it be???? 8) Fy faen ,jeg er IMPONERT over dugnadsånden i Stabæk,dere står virkelig på for klubben,HERLIG.... Er vel bare Sogndal som ligger på samme dugnads "nivå" Ha en fortsatt god dag!!!!!! Lurer på en ting til siden du skrev i mailen at Stabæk prøver å kvitte seg med pappagutt-stemplet,vil det da si at en eventuell drakt med "Driter Dollar$" bakpå ikke vil sømme seg???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 synes du kan ha en drakt uten noe som helst tullball på. mye penere slik... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 drakt helt fri for reklame hører hjemme... sy gjerne på noen egne tøymerker eller fiksfakseri. Hjemmelaget er fett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2003 Del Skrevet 2. Mai 2003 Mange bra innlegg her, dette liker jeg! Er det forresten noen av dere som legger ut sangtekster her som har forsøkt å synge dem til den melodien dere har ført opp at den går til? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. Mai 2003 Del Skrevet 5. Mai 2003 mulig jeg er best på rytme osv, men jeg tror sangen jeg fiksa over til melodien "her er guttene våre" passer sånn ca.. eller tar jeg feil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 24. Mai 2003 Del Skrevet 24. Mai 2003 Stabæk banker alle by folk, alle by folk i vårt land. Fra Trondheim til Oslo by, vi får dem til å spy, for Stabæk banker alle by folk i vårt land. Mohahaha. Forferdelig, ikke sant? Bare et forslag....... :roll: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 24. Mai 2003 Del Skrevet 24. Mai 2003 Tough guy ,Tough guy At Trondheim er en by,det er faen meg utrolig.De bedritne menneskene som bor der er like urbane som Halvor fra Big-Brother....... Tøft med gjester som slenger dritt ,men ikke har guts nok(guts betyr mot) til å forteller hvilket lag de heier på........... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 25. Mai 2003 Del Skrevet 25. Mai 2003 Tøft med gjester som slenger dritt ,men ikke har guts nok(guts betyr mot) til å forteller hvilket lag de heier på........... Var dette ment til meg? Jaja, enig med at det var en dritt sang,men jeg kan klart innrømme å holde med Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Mai 2003 Del Skrevet 25. Mai 2003 Jeg tror det hadde vært en fordel om Asbjørn leste mer og skrev mindre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 26. Mai 2003 Del Skrevet 26. Mai 2003 Takk takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 27. Mai 2003 Del Skrevet 27. Mai 2003 Ny sang inspirert av møte med noen møkkatrøndere på Kings Cross Melodi :Glasnost :Jan Teigen Vi hater Rosenborg over alt på denne jord.("kan du tro at det er sant"-delen før ref) For vi hater Bartbakk, og vi hater Johnsen , og vi hater Ørjan, og vi hater BASMA, Og vi hater Azar og vi hater Christer og vi hater Winsnes og vi hater Åge. o.s.v Synes den er litt artig jeg Asbjørn ,som etter Kings Cross hater Trøndere ENDA mer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. Mai 2003 Del Skrevet 29. Mai 2003 Hva med en liten smule seriøsitet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. Mai 2003 Del Skrevet 29. Mai 2003 Synes sangen er fet jeg,faen heller,vi hater jo Rosenborg og ihvertfall Basma Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 3. Februar 2008 Del Skrevet 3. Februar 2008 Alex Gaudino feat Shena - Watch Out (Radio Edit) denne house versjonen hadde vært konge kult å endre litt på teksten på og endret til en stabæk låt. når det bare er musikk flere ganger i sangen kan man for eksempel hatt Stabæk fotball - bærums stolthet.. og endret endel av teksten over på norsk, fordi mye stemmer med stabæK:D:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 synes vi fortsatt skal prøve å lage sang til mel. moonlight shadow..tror det blir bra og at det høres godt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 4. Februar 2008 Del Skrevet 4. Februar 2008 synes vi fortsatt skal prøve å lage sang til mel. moonlight shadow..tror det blir bra og at det høres godt.. Støttes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå