Gå til innhold

Om det er opp til deg?  

61 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Hmm - et norsk fotballag kvalifisere seg ikke til CL - og alle her jubler?

Neida - jeg elsker dem ikke, men - hæ?

Merkelig.

Og alle jubler over at vi ikke får disponere 1 mill.? Selsomt.

Jaja Stabæk går glipp av en mill og Vålerengen går glipp av 50-80 mill

Hehe!!!

Det er HEILT SINNSYKT!! DET ER HEILT SINNSYKT DIGG!!

Endret av Pondus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, hvis det var noe som skulle veie opp for tapet mot Moss, så var dette det jeg trengte. Lang og spennende kamp med det perfekte utfall. Hulsker syndebukk. Rekdal stiv i blikket. Gashi's skudd i tverliggern. Vif såååååå nær, men ingen karamell. Dette var fantastisk digg!

Og til alle som tror det er automatikk i at det er bra for Norsk fotball om vi har med flere lag i CL. Jeg er ikke enig!

RBK har vært med 10 ganger... Vi har vel ikke akkurat vokst som fotballnasjon av den grunn. Vi hadde med 2 lag ett år, da Molde rota seg inn i denne ligaen, og det var atpåtil da det var bare halvparten så mange lag med. Det ga oss vel ikke akkurat et kollektivt løft det heller.

Landslagets storhetstid var påbegynt godt før første gang RBK kvalifiserte seg, så det var klart at det var noe på gang i fotball-Norge allerede. Den største endringen har vel heller vært at vi har fått en hjemlig liga der RBK har dominert uten reell konkurranse. Det som skjer er at de klubbene uten samme kapital som CL lagene (RBK) må fylle opp laget med importspillere, som igjen tar plassene til egenproduserte unge talenter. Og dét er ikke en fordel for Norsk fotball!

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var merkelig å se kampen på Blaa idag. Ihuga Stabækfans satt nervøse foran storskjermene og endte faktisk opp med å være skuffet etter at Vif røk ut på straffer... Registrerte ikke mer enn 4-5 som holdt med Brugge.

Har opplevd litt av det samme på Blaa når RBK spiller, men ikke i så stor grad som igår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter nærmere ettertanke og en grundig dose selvransakelse, har også jeg kommet frem til at spill for norske lag ute i Europa vil være ødeleggende for norsk fotball generelt.

At jeg ikke har skjønt det før?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter nærmere ettertanke og en grundig dose selvransakelse, har også jeg kommet frem til at spill for norske lag ute i Europa vil være ødeleggende for norsk fotball generelt.

At jeg ikke har skjønt det før?

45059[/snapback]

Det kommer jo litt an på hva slags fotball man serverer Europa, da. Det spillet Vålerenga viste i går var direkte pinlig, og setter Norge i et dårlig lys.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si jeg fryder meg over Kveldsnytt på nrk i går:)

De kutter reportasjen midt i straffekonken for å "gå til et annet spenningsmoment, nemlig været"!

Og når været er ferdig forventer vel folk at man skal få resten av bildene, men nei....

"Ja, det er slutt i Belgia, Vålerenga tapte, Brügge vant. Og med det er alt som skal sies sagt."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var merkelig å se kampen på Blaa idag. Ihuga Stabækfans satt nervøse foran storskjermene og endte faktisk opp med å være skuffet etter at Vif røk ut på straffer... Registrerte ikke mer enn 4-5 som holdt med Brugge.

Har opplevd litt av det samme på Blaa når RBK spiller, men ikke i så stor grad som igår.

45056[/snapback]

<**sjokkert**>

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annen UEFA-køppkvalik. Tromsø - Esbjerg gikk til straffekonk og der klarte spillerne å bomme på 7 av 10 straffer. Imponerende!

45190[/snapback]

helt utrolif så kampen på tv, kan ikke huske jeg har sett så mange straffe bom etter hverandre før. men helt greit Tromsø gikk videre. Men det er noe annet med enga hehee.

Vi vil alltid hate vålèrenga

Død eller levande

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
1. Million Kroner Eller Vif På Hue Ut Av Cl?
  • Opprett ny...