Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Her kan dere øse ut ovasjoner, ros, røkelse, myrra og ikke minst gull (helst seriegull) til de ultimate fundamentalistsupporterne som har fjernet setene for all framtid. Spesielt kan dere rose Rich som har jobba dette igjennom med NFF, Stabæk, Bærum, BUSK og Bærum Kommune. Vi har forsøkt før, men endelig er det blitt en realitet. Leve den nye ståtribunen! Leve styret! Leve Stabæk Support! Kjør takksigelser! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Ikke glem at det i løpet av dagen var rundt 5 fra Boys som hjalp til også da.. Ble dere HELT ferdig etter at jeg stakk? Einar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Boys er inkludert i beskrivelsen "ultimate fundamentalistsupportere" Glimrende jobb både av BB02 og de andre som stakk innom. Folk fordelte seg fint slik at vertøyet ble utnyttet hele tiden. bendixen ga alt og endte kvelden på legevakten - slikt hører hjemme. Og JA, nå er vi HELT ferdig, det eneste som gjenstår er å få stuet bort setene. De gjør vi på fredag formiddag, så får man brukt en slik innklemt fridag til noen nyttig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Rich fortjener utvilsomt ros for dette ja. Alle som hjalp til i dag også. Fikk desverre ikke hjulpet til så lenge selv, men et par muttere fikk jeg skrudd av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Legger igjen en del ros jeg også. Forøvrig godt å vite at VI har en "ordfører" som engasjerer seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 bendixen ga alt og endte kvelden på legevakten Bendixen er så ofte på Bærum sykehus at han er på fornavn med legene og sykepleierne og omvendt, så det skal dere ikke bry dere om. Jeg tror han har et eget venteværelse på legevakten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Atle 1 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Takk til de som har bidratt til å få fjernet de forhatte setene på stadion. Jeg var borte å inspiserte ståplassene i går og konklusjonen er at forholdene for seriøs ralling er perfekte. Ser frem til søndagen med formell åpning av den nye ståtribunen ved ordfører-kandidat Bendix. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Ser frem til søndagen med formell åpning av den nye ståtribunen ved ordfører-kandidat Bendix Selvsagt. Det er jo genialt. Vi må jo kjøre en offisell åpning med snorklipping og det hele. Fin trening for Bendixen å klippe litt snorer. Ellers ser jeg at omtrent hele Bærum flagger i dag for å feire at setene er borte - kult Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 "måtte Allah's fred og velsignelser være med dere alle. Disse, deres lønn er tilgivelse fra Herren, og paradisets haver, hvor bekker sildrer. Her skal vi være og bli. Hvilken herlig lønn for dem som strever!" (Koranen, 3:136) Det er kulere med religionsretorikk enn krigsterminologi. Nå er vi ett skritt nærmere seriegull. Hoah! Takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Bra jobba med setene!!! Blir bra på søndag! Håper det blir bra vær! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Var en tur innom stadion i dag selv. Dette har ikke noe med setene å gjøre, men noterte meg at det ikke henger reklameskilter forran feltene Å og motsatt av dette(altså feltet helt på andre siden av Å på den nye sitte/STÅ-tribunen). Noen som vet om det hadde vært mulig å få flytte de skiltene som henger forran oss til et annet sted på tribunen? Til det beste for begge parter mener jeg. Sponsorene slipper å ha bannere hengende over navnet sitt, samt at vi kan henge bannere forran oss. Einar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Kommer nok til å være skilt også foran Å feltet på søndag Men vi har fått noen fine nye master å henge ting og tang i. La du merke til dem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Cred til alle som fjernet setene.. kunne dessverre ikke møte opp, jobbet. Vet ikke hvor kult det blir med disse mastene du snakker om... Da kunne vi jo like godt lagd disse svære trekonstruksjonene som ble foreslått. Neste match henger sponsor-reklamen i mast... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Bra dere har fått bedre forhold. Hvor mange blir det plass til på feltet deres nå da? Var det fem rader som var blitt fjernet? Er det diskutert noe mer om hvor gjester med flagg kan stå i år?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. Mai 2003 Del Skrevet 1. Mai 2003 Bra dere har fått bedre forhold. Hvor mange blir det plass til på feltet deres nå da? Var det fem rader som var blitt fjernet? Er det diskutert noe mer om hvor gjester med flagg kan stå i år?? Hva er galt med svingen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. Mai 2003 Del Skrevet 1. Mai 2003 Gjestende lags supportere skal så vidt jeg kjenner til få stå på felt Å, gitt at det er plass. Møtte selv en fyr fra Bastionen i går som hadde vært innom Stabækkontoret og sikret seg hele felt Å til 16. mai. Men for kamper som trekker mye folk; les Vålerenga, Rosenborg, Brann og LSK så må nok endel belage seg på svingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mats 23 Del Skrevet 1. Mai 2003 Del Skrevet 1. Mai 2003 Utrolig bra jobbet av alle de involverte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 2. Mai 2003 Del Skrevet 2. Mai 2003 Gjestende lags supportere skal så vidt jeg kjenner til få stå på felt Å, gitt at det er plass. Møtte selv en fyr fra Bastionen i går som hadde vært innom Stabækkontoret og sikret seg hele felt Å til 16. mai. Etter hva jeg skjønte så måtte Bastionen kjøpe alle de 300 setene selv, så det løper en viss risiko for de supporterklubbene som ønsker å benytte felt Å. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Mai 2003 Del Skrevet 3. Mai 2003 Det er bare på matche hvor Nadderud blir full man MÅ kjøpe hele feltet. I praksis betyr det matchen mot rbk, ENGA, LSK, Lyn (siden det er 16. mai) og muligens Brann. For de andre kampene er det ikke utsolgt likevel så da kjøper man bare billett i porten. Hvis ikke Bastionen klarer 290 mann på Nadderud 16 mai er det vel en liten skandale... Og det er jo fortsatt lov å stå i svingen for de risikoaverse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg