Martinho 0 Del Skrevet 24. August 2005 Del Skrevet 24. August 2005 var på trening å ikke nadderud.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 var på trening å ikke nadderud.... 44990[/snapback] Etter 2 dritspennende omganger så tapte vi med 1 mål. Stemningen på tribunen var til tider helt fantastisk. Før kampen så hadde noen lagd til et fantastisk tifo som vi håper å få se igjen. Så ved neste innsamling så håper jeg at vi graver dypere i lommeboka slik at dette kan bli en tradisjon. Når det var slutt på den organiserte tifoen så lagde noen egen tifo av rørene som var igjen. OG DET VAR IKKE MEG SOM KASTET DE.Dommeren skal en ikke bruke så mye tid på og han kaprer 1 poeng på børsen , dette er ene og alene for oppmøte. Så neste gang så møter du opp!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 hadde egentlig krysset det av på kalenderen og gledet meg i mange dager, men det var uttatkning til førstelaget... dritfett med tifo og hele pakka da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg