asbjorn 0 Del Skrevet 29. April 2003 Del Skrevet 29. April 2003 Jeg trasket ned til Ntnu med Drakta da vi skulle spille mot LSK.Trøndere kjørte sakte ved siden av meg mens de viste fingeren,fingeren ble vist fra busser,forbipasserende på motorveien tutet,så kom fingeren,folk snudde seg etter meg på gaten,de kom med en og annen setning..... Lenge leve kremen,føkk de som er sjalue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 He-he. De kjepphøye trønderne ja. Jeg minnes mine dager på NTH. Men når Stabæk endelig var i eliteserien i 95, trodde jeg at vi skulle vise dem hva fotball er, en gang for alle. Det skulle vi gjøre på selveste Lerkendal der vi skulle møte tippeligaens svakeste lag, Strindheim. Jeg tror kanskje det var den eneste kampen Strindheim vant klart det året... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Jeg tror kanskje det var den eneste kampen Strindheim vant klart det året... Klart og klart... Det ble ikke mer enn 2-1, men kampen hadde ellers store konsekvenser for Tjernås, hvis sjebne vel ble avklart etter kampen. http://www.vg.no/vg/sport/fotball/17bors95.htm#str-sta Sjekk ellers tilskuertallet! All time low i en kamp Stabæk har spilt i? Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Det er gøy å mimre over kamper fra gamle dager. Jeg husker spesielt denne: http://www.vg.no/vg/sport/fotball/11bors95.htm#hk-sta Jeg siterer VG: HAM-KAM-STABÆK 5-0 OVERRASKELSEN: Thorstein Helstad, Ham-Kams 18-årige kantspiller, scoret to mål og holdt i lange perioder huskestue med Stabæk-kaptein Skistad. SKUFFELSEN: Stabæk-forsvaret, som markerte meget svakt, og for det meste bommet på fremspillene. Backen Basma, på uvant plass, var den eneste som holdt anstendig nivå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Kampen mot strindheim var triste greier. Vi leda 1-0 til pause, sang seieren er vår, og med 50 tilskuere på Lerkendal ble vi truet med utkastelse fordi vi bråkte sånn. Det er den lengste hjemturen jeg har vært med på fra noen bortetur - noensinne. Ellers synes jeg det er galt å stigmatisere trøndere som rasshøl. Det finnes unntak, selv kjenner jeg til 3-4 trøndere som absolutt ikke faller inn under den kategorien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Ok,definisjonen på trøndere er er vidt Mitt skyts er rettet mot de som kommer fra Trondheim by,ellers har jeg et godt ikke homoseksuelt forhold til personer som opprinnelig er fra småsteder utenfor Trondheim. Har også familie iTrondheim Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Trøndere er utrolig bra mennesker... Se for eksempel på Nils Arne, hele Norges fotballklump... hva skulle vi gjort uten alle utsagnene hans? Det hører hjemme med en trener som egentlig burde vært på ståplass. DDE gjør jo også uslettelig inntrykk på oss fra østlandet, med "vinsjan på kaia" (kajans favoritt) og den "rairai"-låta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. Mai 2003 Del Skrevet 1. Mai 2003 Synes ikke vi skal prøve å argumentere for at trøndere like vel kan være ok folk. Det er kanskje fristende. Men det er så lett å komme på tynn is i argumentasjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2003 Del Skrevet 2. Mai 2003 Og glem ikke Åge Aleksamuelsens udødelige tekst: "Rotsækk drible vækk fottbaill´n den e´ roinn dårli´spæll men likevæl får vi mang ei hærli´ mang ei hærli´ mang ei hærli´stoinn" Joda det er klar trøndere har kommet med betydelige bidrag til det norske kulturlivet. Og da tenker jeg ikke bare på skinnvest og tresko, men også karsk og hvite tennissokker. Noen som har sett den herlige trønderbarten på siste klansropet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Mai 2003 Del Skrevet 3. Mai 2003 Noen som har sett den herlige trønderbarten på siste klansropet? Den er genial. Lurer bare på om det er en mann og en kvinne på bildet, eller to menn? Ikke lett å vite i disse tider Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg