knutta 1 872 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don\'t know why you got this error message, try looking through the help files for more information. Feilen som ble returnert var: Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available. jeg er logget inn og skal prøve å søke eller se nye innlegg, eller noe av det andre der oppe til høyre på skjermen... hva skjer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Dette er noe vi iii iii iii iii ikke har sett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don\'t know why you got this error message, try looking through the help files for more information. Feilen som ble returnert var: Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available. jeg er logget inn og skal prøve å søke eller se nye innlegg, eller noe av det andre der oppe til høyre på skjermen... hva skjer? 45105[/snapback] Jeg har litt av de samme problemene , det er ikke helt likt men jeg opplever at mine innlegg forsvinner fra forumet eller rett og slett blir låst. Ytringsfrihet kaller vi det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don\'t know why you got this error message, try looking through the help files for more information. Feilen som ble returnert var: Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available. jeg er logget inn og skal prøve å søke eller se nye innlegg, eller noe av det andre der oppe til høyre på skjermen... hva skjer? 45105[/snapback] Jeg har litt av de samme problemene , det er ikke helt likt men jeg opplever at mine innlegg forsvinner fra forumet eller rett og slett blir låst. Ytringsfrihet kaller vi det. 45108[/snapback] Det handler da ikke om ytringsfrihet, men om det edle prinsippet med å beskytte folk mot seg selv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don\'t know why you got this error message, try looking through the help files for more information. Feilen som ble returnert var: Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available. jeg er logget inn og skal prøve å søke eller se nye innlegg, eller noe av det andre der oppe til høyre på skjermen... hva skjer? 45105[/snapback] Jeg får samme feilmelding..se vedlegg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Muligheten til søk er fjernet på grunn av misbruk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 misbruk? hvordan kan man misbruke en søkefunksjon? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don\'t know why you got this error message, try looking through the help files for more information. Feilen som ble returnert var: Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available. jeg er logget inn og skal prøve å søke eller se nye innlegg, eller noe av det andre der oppe til høyre på skjermen... hva skjer? 45105[/snapback] Jeg har litt av de samme problemene , det er ikke helt likt men jeg opplever at mine innlegg forsvinner fra forumet eller rett og slett blir låst. Ytringsfrihet kaller vi det. 45108[/snapback] Det handler da ikke om ytringsfrihet, men om det edle prinsippet med å beskytte folk mot seg selv 45112[/snapback] Ok, det var en god forklaring. Jeg ternger tydeligvis mye beskyttelse. Takk til dere som har hjulpet til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 gidder noen å lage noen nye tråder? er blitt lei av det... kanskje noen andre også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 misbruk? hvordan kan man misbruke en søkefunksjon? 45143[/snapback] Tar dette via MSN. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg