Martinho 0 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 jeg har tenkt å kanskje melde meg inn i ssu, men først vil jeg vite hvor mange medlemmer det er der, om det koster penger, og hvilke dager det er noen som vet noe? vennligst send tilbake Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 jeg har tenkt å kanskje melde meg inn i ssu, men først vil jeg vite hvor mange medlemmer det er der, om det koster penger, og hvilke dager det ernoen som vet noe? vennligst send tilbake 45140[/snapback] Hva er Ssu..? Møt opp på 2. lag's kamp idag kl 18.30!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 jeg har tenkt å kanskje melde meg inn i ssu, men først vil jeg vite hvor mange medlemmer det er der, om det koster penger, og hvilke dager det ernoen som vet noe? vennligst send tilbake 45140[/snapback] Hva er Ssu..? Møt opp på 2. lag's kamp idag kl 18.30!! 45145[/snapback] Stabæk support Ungdom. De under atten og uten mulighet for drikking og ralling. Det vi kaller for Lærlinger. Kanskje, bare et forslag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Stabæk Support Ungdom er ment som et tilbud til de mellom 13 og 20 år og som vil stå og støtte Stabæk. Vi ønsker å skaffe dem et bedre og 100% alkoholfritt alternativ, da flesteparten har foreldre som misliker at de er på arrangementer (på onkel blaa etc.) hvor det er alkoholservering. Det er planer om et alkoholfritt bord på Onkel Blaa som skal være reservert ungdomsgruppa på møter / treff på Onkel Blaa. Vi vil også prøve å hjelpe ungdommen med på borteturer. Kanskje finne andre, mer ungdomsvennlige møtesteder enn en pub, i nærheten. En annen, viktig del av SSUs arbeid vil være TIFO på matcher. TIFO er et arrangement med flagg, bluss, bannere, logoer og tekster som man viser fram når spillerne kommer på banen. Dette er relativt mye jobb for ingenting (3-4 timers jobb og kun 2 timers brukt), men det er absolutt verdt det. Vi har fått tilbakemeldinger fra spillerne om at de synes TIFO er knallfett! Vi har merket at mange ungdommer synes dette er spennende. Høres dette spennende ut kan du kontakte Ole Olesen - ole@olesen.no Fridtjof Denneke - fdenneche@hotmail.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Koster ikke noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 er det noen faste dager dere lager bannere og slikt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. August 2005 Del Skrevet 25. August 2005 Nei det gjøres på dugnad. Og avtales i dagene før det er aktuelt. Send en PM til joffen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå