joddlekukk 0 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Halloen! Ett stort dilemma her, jeg bor i USA, dermed ikke den enkleste ting og folge Stabaek veldig tett! Noen som er/har vert i samme situasjon? Er det noe muligheter og se noen kamper paa webben, eventuelt faa hoert noe paa en eller annen radio kanal? Mvh Joddlekukk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 26. August 2005 (endret) Del Skrevet 26. August 2005 (endret) Halloen! Ett stort dilemma her, jeg bor i USA, dermed ikke den enkleste ting og folge Stabaek veldig tett! Noen som er/har vert i samme situasjon? Er det noe muligheter og se noen kamper paa webben, eventuelt faa hoert noe paa en eller annen radio kanal? Mvh Joddlekukk 45214[/snapback] Welcome Joddlekukk! Følg med her på forumet og stabaek.no, så finner du ut av det meste. Endret 26. August 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 jepp.. til og med hvor det finnes atomkraftverk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 ......hvis du oppfatter det som et problem, - kan jeg anbefale en tur på Olafiaklinikken neste gang du er hjemom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Halloen! Ett stort dilemma her, jeg bor i USA, dermed ikke den enkleste ting og folge Stabaek veldig tett! Noen som er/har vert i samme situasjon? Er det noe muligheter og se noen kamper paa webben, eventuelt faa hoert noe paa en eller annen radio kanal? Mvh Joddlekukk 45214[/snapback] Welcome Joddlekukk! Følg med her på forumet og stabaek.no, så finner du ut av det meste. 45233[/snapback] Du ville bare ha en mulighet til å skrive navnet hans du. Jeg og. Joddlekukk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå