Markus 5 Del Skrevet 26. August 2005 (endret) Del Skrevet 26. August 2005 (endret) Ikke overraskende, men allikevel kjipt, Markus ute med gule kort. Betyr dette at vi får se den vante 4’ern bak? Jeg ser ingen alternativer til den for øyeblikket. Keep it safe. Midtbanen, heller det vi så mot andre omgang av Mossekampen enn første og angrepet, vel, Veigars markering av misnøye mot Moss sender han rett på benken. Når det gjelder kampen kan den bli rett så skummel. Vi vant 3-1 hjemme på Nadderud, vant 1-0 i cupen etter inneffektivitet fra begge lag. Både vi og Godset hadde vel fortjent et par mål til. Vi har fått en hengekamp som medfører at hvis alle topplagene vinner på søndag og Sandefjord og Bryne vinner mens vi venter, så er plutselig Sandefjord serieleder og Bryne bare tre poeng bak. Dette er hvis vi vinner mot Godset, med tap kan vi være á poeng med Bryne midtvei i neste uke (dog med en kamp mindre spilt). Det er altså en særdeles viktig psykisk kamp å vinne, Bryne skal til Sogndal, mens Sandefjord skal til Kongsvinger, vanskelige kamper begge 2 og vi skal nok ikke utelukke at i hvert fall 1 eller muligens begge kommer til å gå på poengtap i disse kampene. Det begynner å bli en skummel høst dere. Dette er en ekstremt viktig kamp. Hva vi kan forvente oss av Thomas F. og gjengen dukker vel opp på forsiden snart. Endret 26. August 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Blir en spennende dyst ja.. Hva med plasseringa på stadion? står vi samme sted som sist? mortimer vil se -------------------jon------------------ morten---olsen----------kjølø-----holmvik branimir----jesper---hauger-------alan ----------nannskog---------markegård Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 jeg tror jeg vil se JK MS - IA - MK - BH AC - JP - JJ - HH EM - DN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Jeg går for: JK MS - IA - MK - BH AC - JP - TS - HH EM - DN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 JK MS - IA - MK - BH AC - JJ - TS - HH EM - DN Jesper gjør de rundt seg gode og sender bedre baller fra seg, Tommy er minst dårlig av alle på dødball. ogå vil jeg se Trond inn for Eirk mot slutten. Spesiellt hvis vi leder mye eller ligger bak med et mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Jeg går for: JK MS - IA - MK - BH AC - JP - TS - HH EM - DN 45244[/snapback] Støttes! Jeg begynner å lure på om Trond burde få sjansen fra start, og Daniel starte på benken, men det er vel muligens best for Daniel at han spiller seg tilbake i form. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 -----------JK----------- MS -- IA -- MK -- BH AC -- JJ -- TS -- HH ------BP-----DN------- Prøver en frekkis med Branimir på topp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Prøver en frekkis med Branimir på topp 45252[/snapback] Artig! Glemte Branimir i farten jeg..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 moden for ------JK --MS - MK - IA AC - JP - TS - BH -------HH -----EM - DN jeg vil forøvrig se flere av alan sine cornere.. Var litt mer sprut over de.. Ikke lompeinlegg som veigar sine... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Vil se: JK MS MK IA BH BP JP HH AC EM DN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Mye fint her, liker serlig tanken på sette inn enda et ledd for å dytte St. Daniel opp. Det vil stresse forsvaret til Godset. Hva med: --------JK---------- --MS - MK - IA --- - Poljac - Persson - Stenez - Holmvik -------- Hauger ---- ---- Alan - Daniel -- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Eneste jeg krever er at Morten er tilbake på back, samt at Henning spiller. Henning er vår beste om dagen, og kanskje er tiden igjen moden for at han starter sentralt. Henning passet alldeles utmerket i en treer på midten, og derfor slenger jeg igjen ut min drømmeformasjon for Stabæk: Jon 4 vanlige bak Henning - Jesper - Jokke Alan Eirik - Nanne Dette krever mye arbeid fra de tre på midten, samt noe av Alan. Han ka dog få boltre seg offensivt, som sin landsmann Kaka gjør i samme rolle i Milan. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marrern 0 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Plassering av bortesupportere på Marienlyst er på den gamle hovedtribunene, den halvdelen som er lengst unna inngangen. Velkommen skal dere være. Tror på en tett og spennende kamp (yeah right - Godset er vel nominert til årets fredspris, så gavmilde som vi er på hjemmebane)! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Vi blir altså plassert der hvor sto i Cupkampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 marinlyst er ikke en bane gutta våre liker,og godset har vunnet 4\5 kamper. 1 uavgjort er det beste v ihar klart så vi har statestikkene imot oss men ikke mist motet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 vi vant jo der i cupen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Men vi har faktisk ikke tatt poeng der. 2-2 kampen i '96 gikk på Nedre Eiker stadion mens de la nytt dekke på Marienlyst... Bare for å spre litt optimisme, på en måte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. August 2005 (endret) Del Skrevet 26. August 2005 (endret) nå hadde ikke Moss tatt mer enn 1 poeng på 8 kamper på Nadderud heller - vi så hvordan det gikk. møt opp på søndag og se våre første poeng på Marienlyst Endret 26. August 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Supah Dupah 0 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 På søndag er det et lag som ber om bankes, nemlig Strømsgodset. Trenger å gå veien nå!!!!!! Jeg er helt ny her, så ville i samme slengen si halla til alle sammen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 26. August 2005 Del Skrevet 26. August 2005 Hei hei! Og velkommen til forumet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 Var på treninga idag, siste delen. Måtte gi Alan ros for gode innlegg. Men Veigar: trøste og bære for en treffprosent.......... Det må bare bli bedre imorgen! Daniel hadde noen perler, men stemningen virker noe frenetisk for tida? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 Alle må da ikke begynne å si at det må gå veien nå! Vi har da bare 2 tap i serien.. Selvom dette blir en vanskelig kamp så kan vi da ikke se sånn på det først.. Liker ikke det altså! Gutta skal ha 3 poeng! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 Etter å ha snakket med Janne i dag ser jeg ingen grunn til bekymringer. Han lovte at laget skulle gi 100% - 2 uker til neste kamp - og at de satset safe når det gjaldt formasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 Enig der Catherine, men det springende nå er om ikke unggutta Eirik og Braninir bør satses mer på. Likte det jeg så på Åråsen. Hvordan Veigar skal komme tilbake til vårens nivå er litt vanskelig å se. Men intet hadde vært hyggeligere enn at han storspilte mot sin gamle klubb imorgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 Liker ikke egentlig når det kommer kamper som flyttes, blir litt for lang pause mellom kampene. Er ikke alltid like bra for gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 Liker ikke egentlig når det kommer kamper som flyttes, blir litt for lang pause mellom kampene. Er ikke alltid like bra for gutta! 45382[/snapback] vel, denne gangen passer det særdeles godt. men det forutsetter at vi slår godset at pausen skal være god. jeg tror at laget trenger en pause for å trene formasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 mitt itps -------------------jon------------------ morten---olsen----------kjølø-----holmvik henning----jesper---jokke-------alan ----------nannskog---------markegård har en dårlig fealing, men håper iderlig jeg tar feil! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 duuut wrong Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 duuut wrong Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 Tipper Branimir starter.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå