Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke overraskende, men allikevel kjipt, Markus ute med gule kort. Betyr dette at vi får se den vante 4’ern bak? Jeg ser ingen alternativer til den for øyeblikket.

Keep it safe.

Midtbanen, heller det vi så mot andre omgang av Mossekampen enn første og angrepet, vel, Veigars markering av misnøye mot Moss sender han rett på benken.

Når det gjelder kampen kan den bli rett så skummel. Vi vant 3-1 hjemme på Nadderud, vant 1-0 i cupen etter inneffektivitet fra begge lag. Både vi og Godset hadde vel fortjent et par mål til.

Vi har fått en hengekamp som medfører at hvis alle topplagene vinner på søndag og Sandefjord og Bryne vinner mens vi venter, så er plutselig Sandefjord serieleder og Bryne bare tre poeng bak.

Dette er hvis vi vinner mot Godset, med tap kan vi være á poeng med Bryne midtvei i neste uke (dog med en kamp mindre spilt).

Det er altså en særdeles viktig psykisk kamp å vinne, Bryne skal til Sogndal, mens Sandefjord skal til Kongsvinger, vanskelige kamper begge 2 og vi skal nok ikke utelukke at i hvert fall 1 eller muligens begge kommer til å gå på poengtap i disse kampene. Det begynner å bli en skummel høst dere.

Dette er en ekstremt viktig kamp. Hva vi kan forvente oss av Thomas F. og gjengen dukker vel opp på forsiden snart.

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir en spennende dyst ja.. Hva med plasseringa på stadion? står vi samme sted som sist?

mortimer vil se

-------------------jon------------------

morten---olsen----------kjølø-----holmvik

branimir----jesper---hauger-------alan

----------nannskog---------markegård

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JK

MS - IA - MK - BH

AC - JJ - TS - HH

EM - DN

Jesper gjør de rundt seg gode og sender bedre baller fra seg, Tommy er minst dårlig av alle på dødball. ogå vil jeg se Trond inn for Eirk mot slutten. Spesiellt hvis vi leder mye eller ligger bak med et mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går for:

JK

MS - IA - MK - BH

AC - JP - TS - HH

EM - DN

45244[/snapback]

Støttes!

Jeg begynner å lure på om Trond burde få sjansen fra start, og Daniel starte på benken, men det er vel muligens best for Daniel at han spiller seg tilbake i form.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

moden for

------JK

--MS - MK - IA

AC - JP - TS - BH

-------HH

-----EM - DN

jeg vil forøvrig se flere av alan sine cornere.. Var litt mer sprut over de.. Ikke lompeinlegg som veigar sine...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fint her, liker serlig tanken på sette inn enda et ledd for å dytte St. Daniel opp. Det vil stresse forsvaret til Godset. :)

Hva med:

--------JK----------

--MS - MK - IA ---

- Poljac - Persson - Stenez - Holmvik

-------- Hauger ----

---- Alan - Daniel --

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg krever er at Morten er tilbake på back, samt at Henning spiller. Henning er vår beste om dagen, og kanskje er tiden igjen moden for at han starter sentralt. Henning passet alldeles utmerket i en treer på midten, og derfor slenger jeg igjen ut min drømmeformasjon for Stabæk:

Jon

4 vanlige bak

Henning - Jesper - Jokke

Alan

Eirik - Nanne

Dette krever mye arbeid fra de tre på midten, samt noe av Alan. Han ka dog få boltre seg offensivt, som sin landsmann Kaka gjør i samme rolle i Milan.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plassering av bortesupportere på Marienlyst er på den gamle hovedtribunene, den halvdelen som er lengst unna inngangen. Velkommen skal dere være. Tror på en tett og spennende kamp (yeah right - Godset er vel nominert til årets fredspris, så gavmilde som vi er på hjemmebane)!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå hadde ikke Moss tatt mer enn 1 poeng på 8 kamper på Nadderud heller - vi så hvordan det gikk.

møt opp på søndag og se våre første poeng på Marienlyst

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på treninga idag, siste delen. Måtte gi Alan ros for gode innlegg. Men Veigar: trøste og bære for en treffprosent.......... Det må bare bli bedre imorgen!

Daniel hadde noen perler, men stemningen virker noe frenetisk for tida?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle må da ikke begynne å si at det må gå veien nå! Vi har da bare 2 tap i serien.. Selvom dette blir en vanskelig kamp så kan vi da ikke se sånn på det først.. Liker ikke det altså! :(

Gutta skal ha 3 poeng!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig der Catherine, men det springende nå er om ikke unggutta Eirik og Braninir bør satses mer på. Likte det jeg så på Åråsen. Hvordan Veigar skal komme tilbake til vårens nivå er litt vanskelig å se. Men intet hadde vært hyggeligere enn at han storspilte mot sin gamle klubb imorgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker ikke egentlig når det kommer kamper som flyttes, blir litt for lang pause mellom kampene. Er ikke alltid like bra for gutta!

45382[/snapback]

vel, denne gangen passer det særdeles godt. men det forutsetter at vi slår godset at pausen skal være god.

jeg tror at laget trenger en pause for å trene formasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Strømsgodset - Stabæk
  • Opprett ny...