Morten 22 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Blir en spennende dyst ja.. Hva med plasseringa på stadion? står vi samme sted som sist? mortimer vil se -------------------jon------------------ morten---olsen----------kjølø-----holmvik branimir----jesper---hauger-------alan ----------nannskog---------markegård 45237[/snapback] Sriver under på laget over, er det noe jeg ikke har fått med meg anngående Tommy? Hvorfor får han ikke spille lenger? En sikker passningsfot og gode skudd er vel ikke å forakte etter kampen mot Moss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Ja!!! 1-0 veigar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 05 min: MÅL:Veigar Pall Gunnarsson Nicol slår en pasning hjemover. Ouattara lar ballen slippe under sitt høyre bein og Daniel Nannskog setter fart mot mål. Inne i feltet har Veigar Pall Gunnarsson kommet seg fri og setter innlegget fra Nannskog høyt og sikkert i mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Både Sandefjord og Bryne leder, så det er bare å kjøre på! Sogndal har tom fått utvist keeperen, så det kan se ut som om Bryne vil kruse inn til seier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Branimir MÅL:Branimir Poljac Kort corner fra Stabæk. Hauger slår ballen inn i feltet og der stikker Poljac hodet fram og header ballen kontant i nettet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Pause på Marienlyst. Stabæk fikk en glimrende åpning på kampen da Nannskog og Gunnarsson utnyttet feil av Ouattara og Gunnarsson sendte serielederen i føringen. Etter dette styrte Stabæk og Jesper Jansson begivenhetene og skapte flere sjanser. Hjemmelaget har fått fint lite til og har en fattig avslutning på mål - uten at det kan kalles en målsjanse. I omgangens siste minutt scoret gjestene igjen når Poljac headet innlegg fra Hauger i mål. Hjemmelaget har veldig mye å rette på om de skal få noe ut av denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 deilig med to-null ledelse til pause!! Dette bør gå veien! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 får håpe de ikke slipper inn et tidelig mål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Alan kommer inn for Veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Helvete nå har Finstad scoret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Joakim følger opp svenske-trenden med gult kort, og må stå over neste kamp. Hva er det med disse svenskene?? :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALANZINHO på straffe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 3-1, Alanzinho på straffe! Deilig, da går detta vegen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 3 - 1 Alan på straffe! Noe sier meg at straffen er omdiskutert siden keeper ble utvist? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Joakim følger opp svenske-trenden med gult kort, og må stå over neste kamp. Hva er det med disse svenskene?? :angry: 45432[/snapback] ikke nok alkohol i garderoben gratulerer med seieren! 3 nye poeng! JUHHHUUUU! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Supah Dupah 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 YES! VI VANT, VI VANT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 puh! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Dette smakte godt. Veldig viktig å ta tre poeng når både Bryne og Sandefjord også vinner sine kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Straffen kunne like gjerne vært frispark utenfor 16. meteren. Dommern blåste først for det, men linjemann viste han den lyse sti. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Fy faen for en drittkamp. Jeg fikk 2004 grøssninger av en del av spillet som ble prestert. Vi får jo helt panikk når Strømsgodset presser. Det holder heldigvis i AL, men vi kommer til å slite noe jævlig i Tippeligaen med slikt spill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Så ikke kampen så den kan jeg ikke uttale meg om. Men viktig med seier idag etter onsdagens tap. Har ikke råd til så mange tap. Bryne og Sandefjord virker stabile. Aller mest Sandefjord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Vakten som stormet banen var faen meg fett..! Grei kamp hvor gutta viser at spillet begynner å sitte igjen. BB: Poljac Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 ..gutta viser at spillet begynner å sitte igjen. BB: Poljac 45446[/snapback] ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 BB Poljac er riktig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. August 2005 (endret) Del Skrevet 28. August 2005 (endret) Vi gjennomfører en bra kamp på banen og tribunen. Viktig å komme tilbake på vinnersporet igjen, og fett at Alan satt sin første scoring. Og Poljac var helt rå i dag. Endret 28. August 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Jeg er helt uenig i at vi gjennomførte en bra kamp på banen. Første omgang var bra - andre omgang var jævlig dårlig i forhold til at vi skal spille Tippeliga neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Jeg er helt uenig i at vi gjennomførte en bra kamp på banen. Første omgang var bra - andre omgang var jævlig dårlig i forhold til at vi skal spille Tippeliga neste år. 45451[/snapback] Samma faen spør du meg, vi vinner på en middles dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Når jeg sitter på gamlehjemmet med hukommelse som en gullfisk, så er det 1 ting jeg aldri kommer til å glemme,: Den feite grisen av en vakt som skulle ut på banen for å ta dommeren, men som ble innhentet av kollegaene sine å geleidet ut av stadion. For et magisk øyeblikk. Vi satt såpass nærme at vi hørte hva han sa også: "slapp av a gutta, ikke hiv meg ut a, kom igjen a, ikke hiv meg ut`a". Vi lo så vi grein hele veien hjem. Ellers så skjer det mye bra, men også noen gufs fra fortiden. Det kunne fort blitt poengtap i dag på slutten av kampen. Men 3 poeng er 3 poeng Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Samma faen spør du meg, vi vinner på en middles dag. 45452[/snapback] Jeg er enig at det viktigste er å vinne, men synes vi har litt mange "vinner på en middels/dårlig dag" En god egenskap riktignok, men jeg vil vinne på gode dager.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 At vi tar av spissene våre og beholder Alan på topp er vel ikke noe tegn på at vi føler vi har kontroll på dette. Jeg synes det var jævlig kipt å rykke ned fra TL - og vi er nødt til å spille bedre hvis vi ikke skal gjenta nedturen. Hvem husker siste kamp hvor vi spilte som et Tippeliga lag? Jeg synes rett og slett dette er litt skummelt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå