Berdiin 35 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 ..gutta viser at spillet begynner å sitte igjen. BB: Poljac 45446[/snapback] ?? 45448[/snapback] Merk, begynner å sitte. Dette var noe helt annet enn drillopasningene vi så mot Moss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 28. August 2005 (endret) Del Skrevet 28. August 2005 (endret) Behold, the almighty vakt that stormed the ban. Filmet av Tellef Klipp_11_.mov Endret 28. August 2005 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Behold, the almighty vakt that stormed the ban. http://www.geocities.com/stabaek_bilder/vakta.avi Filmet av Tellef Ser gjerne at Markus laster ned denne og laster den opp på bjolgerud hvor det ikke er begrensing på trafikken . 45458[/snapback] Beklager kvaliteten, men den er filmet med mobilkamera... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 hum, får ikke sett noe jeg men Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Jeg får heller ikke sett noe, men opplevelsen vil forever sitte på indre øye. Er redd fyren aldri mer blir "crew" på "Gamle Gress". Ellers var dramatikken i sluttsekundene noe som sent vil glemmes. Aldri har jeg sett en keeper ville banke opp dommeren på banen. Kombinert med Godset-supporterene som kastet ting mot målet til Jon ble dette en skammens aften for Godset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Sånn. Klipp_11_.mov Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Jeg får heller ikke sett noe, men opplevelsen vil forever sitte på indre øye. Er redd fyren aldri mer blir "crew" på "Gamle Gress". 45462[/snapback] Fett var det også da de som sto bakerst i køen på vei ut og alle sang "Siste dag på jobben, Ååååå, siste dag på jobben, siste dag på jobben" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Til selve kampen må jeg si at jeg synes mye var bra i første og og langt ut i andre omgang. Men idet vi tydeligvis endrer til 4-5-1 ved å ta ut Veigar - som var god i dag - blir laget baktungt, og Godset inviteres inn i kampen igjen. Det blir 1-2 ved en gammel kjenning, og han kunne fort utlignet. Ideen med å fjerne angrepet helt, da Daniel ble erstattet av Stenvoll, virket tydeligvis litt bedre, og vi kommer fram til avslutninger, inkludert straffesituasjonen, som avgjør kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. August 2005 (endret) Del Skrevet 28. August 2005 (endret) Store ord tter det blir det mer og mer Godset, helt til dommer og assistentdommer setter en effektiv stopper på alt som heter press fra Godset med sin skandaløse avgjørelse å blåse straffe, med etterfølgende utvisning av Thomas André. Så ikke kampen, men skjedde det ikke i det 92. min eller noe? Endret 28. August 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Sutrehuer. PS: Fornøyd med skiva Markus? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 referat.. Men om dommeren ikke gjorde jobben sin, så ble det i hvert fall jobbet iherdig på tribunen. 1. divisjons to beste supporterklubber braket sammen, og GodsetUnionen mobiliserte nok til å gå seirende ut av dysten mot Stabæk Support. ????? noe jeg ikke fikk med meg eller? hørte nesten ikke godsetunionen jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Et annet referat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Godset 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Gratulerer med 3 poeng og det er vel liten tvil om dere rykker opp igjen, men det er synd dommeren skal avgjøre kampen til deres fordel. Skandale dommeren klarer å la overse at vi har en ball inne, sto rett bak målet og ballen var langt inne. Tv bildene viser også at stabæk spilleren står inne i målet da han klarerer. Straffen dere får er også bare tull, han filmer og skulle hatt gult kort, men uansett skjer det godt utenfor 16 meteren og tv bildene viser også dette. Jævlig kjiiipt! Ødegård mister hodet fullstendig og får et helt soleklart rødt kort. Synd vi gir bort 2 tabbe mål til dere, men dere var klart best i første omgang, vi var klart best i 2. Moro med litt motstand på tribunen for engangs skyld, man gir gjerne litt ekstra da. Hva synes dere om dommeren i dagens kamp? Lykke til videre i sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Godset 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Et annet referat 45477[/snapback] "Dommeren skal ha honnør for måten han opptrådte på i et etterhvert ampert oppgjør." He he dummeste jeg har hørt, han mistet jo fullstendig kontroll. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Dette er jo ren bullshit fra slummen sin side. Vi hørte de såvidt under kampen og dommer gjorde en god jobb, til en forandring. Nr 3 på Godset skulle forresten også vært utvist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 dommeren var feig. Han kunne lett ha delt ut 3 røde i situasjonen der han har pekt på straffemerket. keeper og to spillere går til angerp på han, sammen så løfter de han opp fra bakken mens keepern går opp i ansiktet hans og brøler. "straffen" var nok utenfor det er vi vel enige om, men at det er filming er jeg ikke enig i. Jeg har ikke sett tv bilder som viser at Stabækspilelrne står inne i målet ved avklaringen, men jeg tror det ofte kan se ut som scoring når man står bak målet slik som dere gjør i unionen. har selv ofte blitt lurt når vi har hatt den posisjonen på andre arenaer. Assistendommeren som går på linja skal ha kontoll på ballen og det er faktisk også noe som heter hele ballen. Forstår at det er frustrerende, men jeg mener ikke dommeren avgjorde kampen. Stabæk ledet da straffen ble dømt og har sånn sett ikke betydning for resultatet. Det var tross alt allerede flere minutter på overtid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Taklingen av veigar i 1omgang er noe av det styggeste jeg har sett på en stund... Ellers ett fint opphold i veikrysset... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 29. August 2005 (endret) Del Skrevet 29. August 2005 (endret) Var dessverre ikke tilstede, men ut fra tidligere besøk på samme arena virker deler av referatene ganske så gjenkjennelige. Ikke minst alt som gjelder krangel, ufinheter, hissige deltakere og en kamputvikling som dommeren igjen slet med å holde kontroll på. Men viktigst av alt, tre poeng ble det jo. Noe som ikke har vært en like selvfølgelig del av referater fra Marienlyst. Endret 29. August 2005 av reader Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Tror aldri jeg har ledd så mye under en fotballkamp som denne. Slutten var helt hysterisk. Utfra referatene til Godset så tror jeg alle er enige om at vi vant fortjent. Godset hadde lite å stille opp med og hadde kun i korte perioder kontroll på banen. Dette viser et Stabæklag som spiller med sikkerhet og trygghet i laget. Det er likevel noen ting som sprekker synes jeg. Som flere har nevnt tidligere, Daniel blir veldig ofte veldig alene øverst. Det nytter ikke å ha en spiss alene på topp og samtidig ha et stort rom ned til midtbanen. Det fører bare til at Daniel får lange baller som er umulige å plukke ned for en spiss som blir markert. Jeg tror det er på tide å skaffe Daniel en makker, en som kan ta av presset og sette forsvaret ut av spill. Mitt inntrykk er at det var grunnen til vårt første og andre mål. Men dog, morsom kamp på tribunen. Tidvis glimrende fotball. Og tilslutt en stor takk til Godset for underholdning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Godset 0 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Her kan dere lese hva deres egne spillere sier, så ikke si at dommeren ikke avgjorde kampen! http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID...SPORT/108290367 Vi scoret 2 mål og fikk kun et godkjent! Dere fikk straffe på noe skjedde utenfor 16 meteren dermed burde det vært uavgjort! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Godset 0 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 dommeren var feig. Han kunne lett ha delt ut 3 røde i situasjonen der han har pekt på straffemerket. keeper og to spillere går til angerp på han, sammen så løfter de han opp fra bakken mens keepern går opp i ansiktet hans og brøler. 45489[/snapback] Da burde du se bildene engang til, det er Ødegård som mister hodet og det er kun han som fortjente rødt kort! Ang det røde kortet du mener Bo (nr 3)skulle hatt er det faktisk stabæk spilleren som går i duellen med 2 strake bein, dette også veldig fint og synlig på tv bildene. Så absolutt ikke noe gult kort på Bo der. Men så burde han fått gult kort i en andre situasjonen(når han hadde gult fra før). Så et gult kort er riktig, men den eminente dommeren ga det i feil situasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Synes også det var litt rare taktiske vurderinger i går.. I en periode ligger vi med alan som ensom spiss.. mens resten av laget ligger bakpå.. Vi skal klare å spille ut godset uansett hvor hissige de er på en utlikning.. Angrep er det beste forsvaret sies det.. vet ikke helt om det er så sant, men å legge seg helt bakpå som vi gjorde i en liten periode i går blir helt feil.. Uansett.. 3 pts er digg.. Deilig å se branimir tilbake i slag.. Blir stadig mer og mer imponert over henning, selv med noen feilpassninger i går så er det noe ved han som spiller som jeg digger max.. Mye bedre feltarbeid av jon også i går.. Ute og plukker innlegg på 12 meter etc.. det er sånn han skal opptre.. Sjef i egen boks.. Litt skuffet over jeppe i det siste.. Virker ikke helt pigg.. Regner med at han får seg litt ekstra XL-1 i pausen nå så han her fit for fight mot sogndal, hvor han kan bli en super viktig spiller.. Viktig med litt fysikk mot oksene fra vestlandet.. Tror motstanderlagene skal være glade for at det ikke er 5 foul's og ut av kampen i fotball jfr basket.. 60% av gangene alan har ballen blir det "foul".. Det alan gjør med kula, klarer ikke jeg med en balong engang.. Helt syk individuellt.. Morro å se på, men til tider litt farlig.. Bare å luke bort de taktiske feilvurderingene så blir han en super-hit i TL neste år.. Digg å starte uken med en seier igjen.. Ser litt lysere på uken nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 dommeren var feig. Han kunne lett ha delt ut 3 røde i situasjonen der han har pekt på straffemerket. keeper og to spillere går til angerp på han, sammen så løfter de han opp fra bakken mens keepern går opp i ansiktet hans og brøler. 45489[/snapback] Da burde du se bildene engang til, det er Ødegård som mister hodet og det er kun han som fortjente rødt kort! Ang det røde kortet du mener Bo (nr 3)skulle hatt er det faktisk stabæk spilleren som går i duellen med 2 strake bein, dette også veldig fint og synlig på tv bildene. Så absolutt ikke noe gult kort på Bo der. Men så burde han fått gult kort i en andre situasjonen(når han hadde gult fra før). Så et gult kort er riktig, men den eminente dommeren ga det i feil situasjon. 45496[/snapback] hva med nedsablingen av braninir i første omgang da?? Synes det luktet litt direkte rødt av den jeg.. men nei.. bare gult gitt.. Så 5 min etterpå får hauger gult for å pirke borti en spiller... Makan.. Tror dere skal være happy med bare 1 rødt i går.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Allegutta.no er på plass med kampreferat: http://www.allegutta.no/default.asp?V_ITEM_ID=361 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Men, Godset, vi trenger jo poengene mer enn dere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Godset 0 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 dommeren var feig. Han kunne lett ha delt ut 3 røde i situasjonen der han har pekt på straffemerket. keeper og to spillere går til angerp på han, sammen så løfter de han opp fra bakken mens keepern går opp i ansiktet hans og brøler. 45489[/snapback] Da burde du se bildene engang til, det er Ødegård som mister hodet og det er kun han som fortjente rødt kort! Ang det røde kortet du mener Bo (nr 3)skulle hatt er det faktisk stabæk spilleren som går i duellen med 2 strake bein, dette også veldig fint og synlig på tv bildene. Så absolutt ikke noe gult kort på Bo der. Men så burde han fått gult kort i en andre situasjonen(når han hadde gult fra før). Så et gult kort er riktig, men den eminente dommeren ga det i feil situasjon. 45496[/snapback] hva med nedsablingen av braninir i første omgang da?? Synes det luktet litt direkte rødt av den jeg.. men nei.. bare gult gitt.. Så 5 min etterpå får hauger gult for å pirke borti en spiller... Makan.. Tror dere skal være happy med bare 1 rødt i går.. 45499[/snapback] Begge de situasjonene du nevner der var klare gule kort, den i første var det Lars Erik Martinsen som stod for og han har vel ingen ting med de situasjonene vi snakker om! Direkte rødt, he he slutt å tull a. Stabæk spilleren tar beinet til Brandshaug og på reprisen ser man at det er et klart gult kort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Drammens Tidende Jeg tror referatet fra Drammens Tidenede gir klar nok beskjed. Det var en skandalekamp i Drammen, og den skandalen skapte Godsets lagledelse, spillere (særlig keeper), funksjonærer og supportere. Jeg skal ikke gjenta hvorfor - annet enn a ta med den skandaløse opptredenen av supporterne - gjennom å kaste gjenstander mot motstanderlagets mål. Dommeren var veik, men jeg har sett det verre i Addeco-ligaen. At Godset skylder tapet på ham er forståelig, når laget dummet seg ut så kraftig, må man jo ha noen å skylde på. Og selv om straffen var tvilsom, kan man ikke si den avgjorde kampen. Vi var tross alt to-tre minutter på overtid da det skjedde - og Stabæk ledet faktisk 2-1. Jeg så min første ordentlige fotballkamp på Marienlyst - tror det var mot RBK i 1971. En fantastisk kamp som ga næring til min fotballinteresse. Jeg har siden i alle år hatt en hemmelig sympati for Godset. Den forsvant i går, nå synes jeg bare synd på Drammenserne. Dette var bare helt patetisk. (Men morro var det likevel...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Kjære Godset. Uansett hvor mye du ber om sympati på disse sider tror jeg ikke du skal ta det for gitt at du får det. Du ser kampen med Godsetøyne. Vi ser kampen med Stabækøyne. Og hvem bryr seg egentlig? Vi tok med oss tre poeng, og dere sitter igjen med kortstokken. Som forøvrig, i mine øyne, fort kunne vært større. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Godset 0 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Drammens Tidende Jeg tror referatet fra Drammens Tidenede gir klar nok beskjed. Det var en skandalekamp i Drammen, og den skandalen skapte Godsets lagledelse, spillere (særlig keeper), funksjonærer og supportere. Jeg skal ikke gjenta hvorfor - annet enn a ta med den skandaløse opptredenen av supporterne - gjennom å kaste gjenstander mot motstanderlagets mål. Dommeren var veik, men jeg har sett det verre i Addeco-ligaen. At Godset skylder tapet på ham er forståelig, når laget dummet seg ut så kraftig, må man jo ha noen å skylde på. Og selv om straffen var tvilsom, kan man ikke si den avgjorde kampen. Vi var tross alt to-tre minutter på overtid da det skjedde - og Stabæk ledet faktisk 2-1. Jeg så min første ordentlige fotballkamp på Marienlyst - tror det var mot RBK i 1971. En fantastisk kamp som ga næring til min fotballinteresse. Jeg har siden i alle år hatt en hemmelig sympati for Godset. Den forsvant i går, nå synes jeg bare synd på Drammenserne. Dette var bare helt patetisk. (Men morro var det likevel...) 45508[/snapback] Helt riktig, det var ikke straffen som avgjorde, den var ikke tvilsom den var helt feil!!! Det var scoringen som dommeren klarte å overse som avgjorde kampen! http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID...SPORT/108290367 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Fra dt.no -Jeg var så vidt borti dommeren, men jeg mener ikke at jeg var så aggressiv at det skulle være rødt, sier 34-åringen Jaja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå