elaang 2 007 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Hvorfor er det enklere å kaste fra sving til langside, enn fra langside til langside? Jeg stemmer for $$ på langsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Hvorfor er det enklere å kaste fra sving til langside, enn fra langside til langside? Jeg stemmer for $$ på langsiden. Støttes! Langsiden er best, ingen protest! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Skal vi sette oss det som mål da? Bli litt mer fanatiske og gale, gjerne upopulære andre steder i landet og ralle rundt i Norges langstrakte land. JEg stemmer for det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Jeg stemmer for svingen. Det er der de syngende hører hjemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Jeg stemmer for svingen. Det er der de syngende hører hjemme. Og hvor hører du hjemme? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 30. Juni 2006 (endret) Del Skrevet 30. Juni 2006 (endret) Hvorfor er det enklere å kaste fra sving til langside, enn fra langside til langside?Det var ikke snakk om fra sving til langside, men fra den ene halvdelen av svingen til den andre, sånn som du ser de gjør i Panathinaikos-klippet. (Nå spørs det jo hvordan tribunen på Fornebu blir seende ut. Det er jo ikke sikkert at svingen blir oppdelt på den måten.) Og grunnen til at det er enklere enn fra langside til langside er ganske enkelt at avstanden blir mindre, som gjør at forsinkelsen blir mindre, som gjør at timingen i kastene blir mye bedre, samtidig som det er lettere å "smitte" hverandre med engasjement og trøkk. Selvsagt er langsideplassering bedre med tanke på å få med seg det som skjer ute på banen, men det er jo også vanskeligere å selge billetter i svingen til vanlige tilskuere enn stående, syngende supportere. Tror ikke vi kan forvente å bli tildelt langsiden. Det vil neppe lønne seg for Stabæk. Endret 30. Juni 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Så lenge det ikke blir en "avgrenset" plass for oss så, det er viktig å fylle litt på med infidels som kanskje blir bitt av basillen og stemningen og blir med å synge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Jeg mener supporterene hører hjemme i svingen. Norden er vel så og si det eneste stedet i verden der supporterene får plass på langsidene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 30. Juni 2006 Del Skrevet 30. Juni 2006 Jeg stemmer for svingen. Det er der de syngende hører hjemme. Og hvor hører du hjemme? Godt spørsmål! Jeg stemmer for gode plasser til $$ på Fornebu. Bortesupportere henvises til svingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 5. Juli 2006 Del Skrevet 5. Juli 2006 Den melodien er grisefet, og har også blitt benyttet av bla Argentinske fans i VM. Hvis det finnes noen lyriske genier der ute så hadde det vært fett om vi kunne kommet opp med en tekst til denne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andypandy 0 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 tror pippi langstrømpe melodien kunne vært en fin variant å ha som sup,sang klinger hvertfall veldig bra når eintracht frankfurt bruker den. . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 tror pippi langstrømpe melodien kunne vært en fin variant å ha som sup,sang klinger hvertfall veldig bra når eintracht frankfurt bruker den. . Absolutt bra forslag, men vi bruker den allerede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andypandy 0 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 tror pippi langstrømpe melodien kunne vært en fin variant å ha som sup,sang klinger hvertfall veldig bra når eintracht frankfurt bruker den. . Absolutt bra forslag, men vi bruker den allerede. daså. når du nevner det så kan jeg kimte i det fjerne at den brukes ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 tror pippi langstrømpe melodien kunne vært en fin variant å ha som sup,sang klinger hvertfall veldig bra når eintracht frankfurt bruker den. . Absolutt bra forslag, men vi bruker den allerede. daså. når du nevner det så kan jeg kimte i det fjerne at den brukes ja. Synges fra tid til annen, men vi har litt for dårlig teksting. Blir for mye "Vi er Stabæk Fotball lalalala..." Kom gjerne med forslag til teksting, husk at det må være høy allsangfaktor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 tror pippi langstrømpe melodien kunne vært en fin variant å ha som sup,sang klinger hvertfall veldig bra når eintracht frankfurt bruker den. . Absolutt bra forslag, men vi bruker den allerede. daså. når du nevner det så kan jeg kimte i det fjerne at den brukes ja. Synges fra tid til annen, men vi har litt for dårlig teksting. Blir for mye "Vi er Stabæk Fotball lalalala..." Kom gjerne med forslag til teksting, husk at det må være høy allsangfaktor. Det er faktisk en av de sangene det har vært høyest volum på i år... den sangen jeg hørte best da jeg satt på felt b mot Lyn. For min del synes jeg teksten(om man kan kalle den det), er helt strålende. Det er godt med noen sanger man bare kan ralle med på og konsentrere seg om å yte maks dB. Synes forøvrig "I en seng på hospitalet" kunne vært noe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 tror pippi langstrømpe melodien kunne vært en fin variant å ha som sup,sang klinger hvertfall veldig bra når eintracht frankfurt bruker den. . Absolutt bra forslag, men vi bruker den allerede. daså. når du nevner det så kan jeg kimte i det fjerne at den brukes ja. ¨¨vi er stabæk fotball lalalalalalalala, vi er stabæk fotball lalalalla¨¨ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 Ser på slutten av denne videon at en sikker stadion er viktig http://www.youtube.com/watch?v=N10r3uuRaZk...ted&search= Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 16. Juni 2007 Del Skrevet 16. Juni 2007 Musikkforumet er så dødt det bare kan bli, så jeg poster her. Skyt meg heller for dobbelposting. Halvdobbelposting faktisk, da dette kun er ett av forslaga: (Melodi: Sex Pistols - Friggin in the riggin) Vi møter opp på Nadderud/Fornebu Er klare for å synge Så kom igjen nå alle mann Få stadion til å gynge Ref: Vi er Stabæk Fotball Vi er Stabæk Fotball Vi er Stabæk Fotball Og vi kommer i fra Bærum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 16. Juni 2007 Del Skrevet 16. Juni 2007 ble jævlig bra hvis man hørte på melodien samtidig Bra forslag!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 16. Juni 2007 Del Skrevet 16. Juni 2007 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 17. Juni 2007 Del Skrevet 17. Juni 2007 På Nadderud, der herjer vi, der er det ingen som kan banke de blaa, for vi har Pall, og IAO, så dere kan bare stikke hjem med null poeng!!! Med den låta Noe av tenksten bare kom jeg på fort, så det kan sikkert endres Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 17. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 17. Juni 2007 (endret) ___ Endret 17. Juni 2007 av peas on earth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 17. Juni 2007 Del Skrevet 17. Juni 2007 Det er horto magiko, sykt fet sang, tror den teksten der kan funke, hakket litt innmellom, men tror det kan bli bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 17. Juni 2007 Del Skrevet 17. Juni 2007 På Nadderud, der herjer vi, der er det ingen som kan banke de blaa, for vi har Pall, og IAO, så dere kan bare stikke hjem med null poeng!!! Med den låta Noe av tenksten bare kom jeg på fort, så det kan sikkert endres den ble foreslått på dette forumet i februar.. til lunken respons. flere som bruker den i dag..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 17. Juni 2007 Del Skrevet 17. Juni 2007 "Rim" er også kjekt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 17. Juni 2007 Del Skrevet 17. Juni 2007 syns det var et bra forslag, når jeg så den videon av panathinaikos fansen ønsket jeg hadde vi hadde hatt en lignende sang. ble litt hakkete, men kan sikkert finjusteres Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 (Melodi: Nøtteliten) Christian Grindheim er ett rasshøl i fra vest Kysser muskler, tror nok at han spiller best Spiller på ett møkkalag fra øst i lille Oslo by Gud jeg hater laget, ja det får meg til å spy (Hei!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 25. Juni 2007 Del Skrevet 25. Juni 2007 (Melodi: Nøtteliten) Christian Grindheim er ett rasshøl i fra vest Kysser muskler, tror nok at han spiller best Spiller på ett møkkalag fra øst i lille Oslo by Gud jeg hater laget, ja det får meg til å spy (Hei!) Konge(Y) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 26. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 26. Juni 2007 (endret) yesyes.. nå skal dere høre.. da jeg var på vei hjem fra diverse festligheter tidligere i kveld begynte jeg å nynne litt på ”pianoman” av billy joel.. rar som jeg er fant jeg rett og slett ut at jeg skulle skrive (omskrive) ei låt for klubben i mitt hjerte.. enkelte steder blir man nødt til å hale ut ordene litt ekstra for å få de til å passe inn i melodien da.. menmen.. tipz; hør den orginale låta før du slikker i deg godbitene under her;) I medvind og motvind Melodi: Billy Joel - Pianoman Det er sent en kveld og jeg sitter her Opplukt av en tabell På toppen .. troner Stabæk Klubben - der jeg holder til Vi sier, heis opp vårt flagg mot den himmel blaa Blafrer i vinden for oss Til ære for klubben vi holder med I medvind og motvind vi slåss Laalalaalalilala Lalaalalilaaaalala Vi sier, heis opp vårt flagg mot den himmel blaa Skinner i lyset for oss Til ære for klubben fra Nadderud I medgang og motgang vi slåss Drømmen vi bærer - den nærmer seg Sammen vi stormer mot mål Klikk-klakk og hælspark, det gleder meg Ja, slik vinnes serien i år Vi roper, syng av full hals for de blaa i kveld Syng, bare syng - til du dør Ja, ingen andre får slippe tell' For Stabæk, ja Stabæk - vi blør Laalalaalalilala Lalaalalilaaaalala For Stabæk, ja Stabæk – vi blør Endret 26. Juni 2007 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 er jo ikke akkurat en supportersang som kan synges under kampens hete men.. hehe. blir vel litt for "tam" til det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå